Με απόφαση του διοικητικού συμβουλίου της ΕΡΓΟΣΕ από τις 3 Αυγούστου, η ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ – ΞΑΝΘΑΚΗΣ ορίστηκε ως προσωρινός μειοδότης για το έργο της ..
κανονικοποίησης και ηλεκτροκίνησης στη σιδηροδρομική γραμμή Ισθμός – Λουτράκι. Η προσφορά της κοινοπραξίας ήταν ύψους 6.391.258,24 € (έκπτωση 47,82%).
Η μετρική σιδηροδρομική γραμμή Ισθμού – Λουτρακίου λειτούργησε από το 1954 μέχρι τη δεκαετία του 60 και από το 1991 έως το 2006 οπότε και καταργήθηκε.
Ο Θάνος Βούρδας αναφέρθηκε λεπτομερώς και στο χρονοδιάγραμμα του έργου. Στις 23 Μαρτίου 2018 ολοκληρώθηκε η κατάθεση αιτήσεων – προσφορών υποψηφίων αναδόχων με την υπογραφή της σύμβασης να προσδιορίζεται το αργότερο για τον Σεπτέμβριο του 2018.
Με απώτατο χρόνο ολοκλήρωσης του έργου τους δεκαοκτώ μήνες, αυτό σημαίνει ότι το πολύ σε δύο χρόνια από σήμερα, τον Φεβρουάριο του 2020, ο προαστιακός έρχεται στο Λουτράκι. Κάθε πιθανή εμπλοκή στην πορεία υλοποίησης του έργου έχει αποκλειστεί, αφού εξασφαλίστηκαν η τήρηση των κανόνων διαλειτουργικότητας της νέας με την κεντρική σιδηροδρομική γραμμή και η ρύθμιση των ζητημάτων απαλλοτριώσεων
Loutrakiblog.gr
5 σχόλια :
Ως τότε.....καλά δεν θα είναι να βάλουν κανένα λεωφορεία να μας πάνε μεχρι το πραστιακό σταθμό της Κορινθου;
Φέξε μου και γλύστρισα.
Το 2120 μπορεί.
Τα εγκαίνια θα κάνει ο πρωθυπουργός και εγγονός του Κυριάκου Μητσοτάκη.
Φοβερός ο 1035
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε αφήστε το σχόλιό σας...
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το loutrakiblog.gr δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια.