Google Analytics

Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2012

Προσοχή: Απατεώνας στο Λουτράκι


Ο άνθρωπος αυτός, σύμφωνα με όσα μας έστειλε ο αναγνώστης Αλέξανδρος Λ. (τον οποίο ευχαριστούμε πολύ), κυκλοφορεί στο Λουτράκι, ψάχνοντας υποψήφια θύματα. Γι' αυτό, καλύτερα να έχετε τα μάτια σας δεκατέσσερα, για να μην πέσετε στην παγίδα του. Διαβάστε μια περίπτωση στην Κομοτηνή με πρωταγωνιστή αυτόν...


Ένας επαγγελματίας της Κομοτηνής που θεωρείται γνώστης της αγοράς, της ψυχολογίας του κόσμου, που είναι …αλεπού στις αγοραπωλησίες και από τους πιο έμπειρους κατασκευαστές, ο εμπειροτέχνης και αυτοδημιούργητος Διογένης Νικολαΐδης έπεσε θύμα κάποιου απατεώνα που κατάφερε να του παρουσιαστεί ως μεγαλοκτηνοτρόφος από τη Λάρισα που ενδιαφερόταν για αγοραπωλησία σπιτιού, ιατρείου για την κόρη του κι εξοχικού...

Ο υπεράνω υποψίας εν δυνάμει αγοραστής πήγε στην Μέση, στο Φανάρι, στην Κομοτηνή να δει τα ακίνητα, έμεινε ενθουσιασμένος κι εκδήλωσε ενδιαφέρον αγοραπωλησίας. Το κυριότερο είναι ότι γνώρισε τη Θρακιώτικη φιλοξενία, του πρόσφερε καφέ δίπλα στο κύμα, αλλά και πλούσιο μενού με πολλές συζητήσεις επί παντός επιστητού σε ψαροταβέρνα της Κομοτηνής με εκλεκτό μεζέ για να καταφέρει στη συνέχεια να του αποσπάσει 1000 ευρώ που θα του τα επέστρεφε σε λίγες ώρες, αφού έδωσαν ραντεβού το απόγευμα. Όταν αυτός δεν εμφανίστηκε στο ραντεβού, ο κ. Νικολαίδης κάτι κατάλαβε, πήγε να τον αναζητήσει στο ξενοδοχείο του, αλλά ήταν άφαντος. Έκανε μήνυση και καταγγελία στην αστυνομία, έδειξε και την αναμνηστική φωτογραφία που είχαν βγει και τότε πληροφορήθηκε ότι ο εν λόγω κύριος το έχει σύστημα να βρίσκει κορόιδα να παίρνει από ψιλά, 50, 100 ευρώ, μέχρι όσο του προκύψει και να καλοπερνά εις υγείαν του κορόιδου…

Ας ακούσουμε όμως τη γλαφυρή ομολογουμένως αφήγηση που κάνει ο παθών, ο ίδιος ο Διογένης Νικολαΐδης, δημοσιοποιώντας αυτή την ιστορία μέσω του «Χρόνου» για να μην πέσει και κάποιος άλλος θύμα του … ευυπόληπτου αυτού κυρίου.

Μιλήστε μας για την υπόθεση που είχατε χθες κ. Νικολαίδη.
-Εχθές στις 08:30 εμφανίστηκε κάποιος κύριος ονόματι Δαλακούρας Αθανάσιος του Πέτρου ως κτηματίας, ως μεγάλος ζωέμπορας από τη Λάρισα, πραγματικά ήταν εμφανίσιμος, γύρω στο 1,90 με 140 κιλά, πίστεψα ότι ήταν έτσι όπως μου είπε, ανέβηκε στην καινούργια οικοδομή που ολοκληρώσαμε,  είδε ότι έχω τις γκαρσονιέρες, ήθελε να τα κάνει συνένωση, είδε γραφεία, είπε ότι πήγε στον κ. Ζάρα και δεν του άρεσαν τα κτήρια του, αλλά του άρεσαν τα δικά μου και εξέφρασε τη θέληση να πάρει από μας. Μου είπε αν έχω και κάποιο παραθαλάσσιο, επειδή πέρασε η κόρη του, είναι γιατρός και έχει μια θέση εδώ. Τον πίστεψα, πήγαμε και μέχρι τη θάλασσα, τα είδε, τρελάθηκε δηλαδή, μου είπε ότι είναι  πάρα πολύ ωραία κ. Νικολαϊδη, είπα στον μηχανικό μου να μας βγάλει μια φωτογραφία να τον έχουμε τον άνθρωπο, όταν περάσουμε από τη Λάρισα να κρατήσουμε μια επαφή.

Με τη φωτογραφία αυτή ο κ. Νικολαΐδης πήγε στην αστυνομία, όπου αναγνώρισαν τον μακρυχέρη, δαιμόνιο απατεώνα
Και δέχτηκε, δεν αρνήθηκε;
-Δέχτηκε αλλά εν συνεχεία ήρθαμε στην Κομοτηνή, μου λέει πάμε να πιούμε ένα ούζο. Ήπιαμε το ουζάκι μας, φάγαμε και τις τσιπούρες και τις γλώσσες μας, τον κέρασα εγώ, ήταν 14:30, μου λέει ξέρεις εγώ εχθές το βράδυ θα πάθαινα ατύχημα, ροχαλίζω πολύ και δεν πήρα τη μάσκα μου και σήμερα θα μου τη στείλει η γυναίκα μου με κούριερ, αλλά δεν έχω τα λεφτά. Έκλεισε και η τράπεζα, τώρα τι να κάνω; Ε, του λέω κάτσε, αφού κλείσαμε μια μεγάλη συμφωνία, λέω αυτός εμφανίσιμος – δεν πιστεύω να μας λέει ψέματα, θα σου δώσω 1000 ευρώ λέω, αδερφέ, να κάνεις τη δουλειά σου και αύριο πρωί μου τα δίνεις. Αυτό ήταν. Κλείσαμε ένα ραντεβού στις 17:00 να έρθει στο γραφείο, πήγα στο γραφείο, περιμένουμε, πάει 18:00, λέω δεν παίρνουμε ένα τηλέφωνο στο ξενοδοχείο τον Ορφέα που μένει. Εκεί, μας απαντάνε ότι αυτός έμενε εδώ, αλλά έφυγε. Πήγα το βράδυ εκεί, έβγαλα και τη φωτογραφία του, ήταν κάτι παιδιά της ασφάλειας μέσα, μου λένε «αυτός είναι απατεώνας, δεν είναι άνθρωπος αυτός, αυτή τη δουλειά κάνει συστηματικά». Λέω, από πού είναι; Μου λένε από τον Ζυγό Καβάλας. Πήρα κάποιον γνωστό εγώ εκεί και μου λέει Διογένη την πάτησες άσχημα. Πήγα το πρωί στην ασφάλεια, πράγματι πήρε ο διοικητής ασφαλείας στην Καβάλα, είναι σεσημασμένος, παίρνει 50άρια, 100άρια, παίρνει από τον καθένα, είναι ελαιοχρωματιστής, από μένα πήρε 1000 ευρώ...

Μας κάνει εντύπωση, γιατί είστε έμπειρος άνθρωπος, έμπειρος εργολάβος…
-Οποιοσδήποτε να ήταν, θα την πατούσε. Είναι επαγγελματίας στην πειθώ με την όλη συμπεριφορά του. Μαθαίνω ότι είναι γνωστός, γνωστότατος και ύστερα μαθαίνω ότι κάθε 15 μέρες έρχεται στην Κομοτηνή, κάθεται για λίγο και φεύγει, αφού βρίσκει φιλότιμα κορόιδα. Πήρα και τον κ. Ζάρα ένα τηλέφωνο, του λέω χθες ήσουν μαζί με κάποιον Δαλακούρα, αμάν λέει το όνομα μη μου το λες, μπροστά από 20 χρόνια ήρθε μια φορά στην Ξάνθη και τον έδιωξα. Και εδώ ήρθε κάποτε και πήγε και έλεγε ότι δουλεύω στον Ζάρα, είμαι συνεργάτης του και έτρωγε τζάμπα μια εβδομάδα, πήρε και λεφτά και έφυγε»...


17 σχόλια :

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Εμφανίστηκε και στην Αθήνα (6 Δεκ. 2013) με την ίδια περίπου ιστορία. Αυτή τη φορά σαν εκτροφέας αγριογούρουνων. Έψαχνε σπίτι για την κόρη του (γιατρό) και επίσης δήλωσε κάποιο αναπνευστικό πρόβλημα. Ίδιο όνομα και από το Ζυγός Καβάλας. Ευτυχώς τον αποφύγαμε.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

ΣΤΗ ΣΥΡΟ ΠΡΟΧΤΕΣ....ΠΙΑΣΤΕ ΤΟΝ......

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Πριν δύο ημέρες ήταν στην ΄Ανδρο! Πιάστε τον!

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Τον πιάσαμε!!! (Πάτρα) 11/09/2014
Μόλις γύρισα από το τμήμα όπου του έκανα μήνυση. Μία από τα ίδια της ιστορίας. Δεν πήγα να του πουλήσω σπίτι βέβαια, μετά βίας τα βγάζω πέρα οικονομικά, 100 ευρώ μου απέσπασε από τα 150 συνολικά που είχα για να βγάλω μήνα.. Θα μου τα έδινε αύριο. Κάτι η λύπηση μπροστά στο στο άμεσο πρόβλημα υγείας που (όντως) είχε, (υποτίθεται ότι έχασε το πορτοφόλι και τα έγγραφα του). Κάτι η ενδεχόμενη ευκαιρία που "παρουσιάστηκε" για εμένα, (δεν μπαίνω σε λεπτομέρειες, εξ΄άλλου όποιος τον βίωσε καταλαβαίνει πως είναι ολόκληρη επιστήμη αυτό που κάνει) όλα αυτά με έκαναν να πάρω το ρίσκο.

Έχοντας ασχοληθεί ερασιτεχνικά με αυτή την επιστήμη (όχι την απάτη...την ψυχολογία) μου φάνηκαν πολλά τα γνώριμα και οικεία πράγματα και οι φαινομενικές συμπτώσεις. Τα έδωσα τα χρήματα αλλά ήρθα σπίτι να τον ψάξω στο internet. Ήξερα το ξενοδοχείο που διέμενε (εργάζομαι εκεί). Και το πρώτο άρθρο που έπεσα ήταν το δικό σας για να επιβεβαιώσει τον χειρότερο φόβο που είχα. Ενήργησα άμεσα (δεν περίμενε να τον πάρω χαμπάρι μέχρι αύριο που υποτίθεται θα του έστελνε λεφτά η ανύπαρκτη γυναίκα του) και τελείωσαν όλα καλά. Εν τέλη, χάρη σε εσάς και στο άρθρο σας "πιάστηκε" αυτό το κάθαρμα που έχει φάει πάνω από 30,000 ευρώ μέσα σε 2 χρόνια! Το internet κάνει ΚΑΙ καλό. Σας ευχαριστώ!

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

O κύριος Δαλακούρας νοσηλεύτηκε στο νοσοκομείο, έκανε δωρεάν εξετάσεις, απέσπασε χρηματικά ποσά από συνοδούς ασθενών λέγοντας πάντα την ιστορία ότι του κλέψανε τα λεφτά που είχε για να
νοικιάσει σπίτι στην κόρη που πέρασε στο ΤΕΙ Πάτρας ....
Δεν ήθελε να ανησυχήσει την οικογένεια στην Καβάλα, θα τους έλεγε όταν γύριζε πίσω όλα όσα του συνέβησαν ....

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

😃

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Ηξικν ξξωξβ

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Δεν ειναι

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Καλημέρα και από εμένα. Ο κύριος κυκλοφορεί ελεύθερος. Ήρθε πριν ένα μήνα στο μεζεδοπωλείο που έχει η μητέρα μου. Έλειπα για δουλειά στην Αθήνα όταν ήρθε πρώτη φορά και δεν τον γνώρισα. Ερχόταν στο μαγαζί με άλλους φίλους του, υποτίθεται, απολαμβανοντας σαν κύριος τα γεύματα του. Οι άλλοι πλήρωναν. Όταν επέστρεψα εγώ και ενώ έλειπε η μητέρα μου, ήρθε και μου είπε ότι θα ερχόταν με τον αδερφό του για φαγητό και δεν είχε πάνω του χρήματα και πως θα μου τα έδινε την επόμενη μέρα. Του είπα εννοείται, δεν χρειάστηκε να σκαρφιστεί κάτι παραπάνω. Έκανε λογαριασμό 45 ευρώ. Ο αδερφός του εξαφανίστηκε λίγο πριν τη λυπητερη και ενώ ήταν μεθυσμένος μετά από 2 λίτρα ούζο, ο αγαπητός κύριος δαλακουρας με προσέγγισε και μου είπε ότι μόλις είχε τηλεφώνημα, το οποίο φρόντισε να ακούσω, πως μόλις έπιασαν τον ανιψιό του με το αμάξι σε ατύχημα και τον έβαλαν μέσα.μου ζήτησε επιπλέον 60 ευρώ δανεικά τα οποία και θα επέστρεφε μαζί με τον λογαριασμό την επόμενη μέρα. Πραγματικά δεν είχα πάνω από 40 ευρώ χωρίς να έχω πληρώσει και την κοπέλα που δουλεύει μαζί μου. Του λέω αυτά έχω, φτάνουν; Και κάνει το λάθος να μου ζητήσει να πάρω τη μητέρα μου τηλέφωνο να της πω τι συνέβη και να του πω που έχει κρυμμένα λεφτά στο μαγαζί. Φυσικά πρώτον δεν υπήρχαν πουθενά αλλού χρήματα και δεύτερον η μητέρα μου μου είπε... Μην πιστεύεις τίποτα και μην τολμήσεις να του δώσεις λεφτά! Και πράγματι και ευτυχώς δεν του τα έδωσα.Την επόμενη μέρα το πρωί εμφανίστηκε και μας περίμενε στην πόρτα του μαγαζιού λέγοντας αστειευομενος, μην μου στείλεις την αστυνομία μόλις έρθει ο λογιστής μου στα δίνω. Και κάθεται και κάνει αλλά πέντε ευρώ τσίπουρα. Τον κέρασε και ένας ανυποψίαστος πελάτης ακόμη ένα. Έχει σουρωσει πάλι και έρχεται και με ρωτάει αν μπορώ να του δώσω τσιγάρα αλλά δεν του άρεσαν αυτά που είχα. Μου λέει περίμενε μισό λεπτό να πάω στο περίπτερο και έρχομαι. Είναι αυτό που λένε πήγε στο περίπτερο για τσιγάρα και δεν ξαναγύρισε. Ποτέ.Από τότε εξαφανίστηκε φυσικά και ο αδερφός του πέρασε και κοροιδευτικα μου είπε εγώ το ήξερα ότι θα το κάνει για αυτό έφυγα νωρίτερα και είσαι τυχερή που ήταν μόνο 50 ευρώ. Πριν προλάβω να συνειδητοποιησω το θράσος του, εξαφανίστηκε και αυτός. Είναι οικογενειακό. Προσοχή. Στην Καβάλα αυτή τη φορά.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

ΠΕΡΑΣΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΦΑΡΣΑΛΑ ΣΤΙΣ 14-10-2013 ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΕΥΘΗΚΕ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥΛΗΣΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΟΠΩΣ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΝΙΚΟΛΑΙΔΗ ΑΛΛΑ ΤΕΛΙΚΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ ΟΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΓΙΑ ΑΠΑΤΕΩΝΑ ΚΑΙ ΕΦΥΓΕ ΑΠΡΑΚΤΟΣ [ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΚΕΡΑΣΑΜΕ ΚΑΤΙ ΤΣΙΠΟΥΡΑ ]ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΓΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΠΥΘΩ

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Το μεσημέρι του Αγίου Κωνσταντίνου και Ελένης 2016 με τα ίδια λόγια μου απέσπασε 100 ευρώ.
Μετά από καταγγελία μου στο αστυνομικό τμήμα της Θεσσαλονίκης αυτός είναι σεσημασμένος απατεώνας βλέποντας την φωτογραφεία του.
Η απάντηση της αστυνομίας, εμείς τι να κάνουμε, τον
πιάνουμε και ο εισαγγελέας τον αφήνει ελεύθερο.
Αρκετές φορές βοήθησα ανθρώπους από το υστέρημά μου χωρίς κανένα πρόβλημα.
Τώρα, μετά από αυτό δεν υπάρχει περίπτωση να βοηθήσω ούτε τον εαυτό μου.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Συγνώμη, αλλά αφού βρίσκει και τα κάνει... Τα κάνει, καταδικάζεται και όλο έξω είναι...

Γιωργος είπε... Best Blogger Tips

Καλησπερα...εμφανιστηκε και στην αθηνα και συγκεκριμενα στα εβερεστ της αγιας παρασκευης...ισχυριζοταν πως τον ληστεψαν στο μετρο και οως ηρθε στην αθηνα να βρει σπιτι στην κορη του που ειναι γιατρος στο νοσοκομειο γενηματα...ειναι απο την καβαλα και ειναι εκτροφεας αγριοχοιρων και ζαρκαδιων (και καλα) εχει τρομερη πειθω ειλικρινα...για λιγο την γλιτωσαμε...προσοχη...πιαστε τον

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Μπορούμε να έχουμε παλι την φωτογραφία του?

mom and doctor είπε... Best Blogger Tips

Στον Τύρναβο μου απέσπασε 20 € για τα εισητηρια ΚΤΕΛ , ίδια ιστορία , τον κλέψανε ... μεγάλη πειθώ

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Ακαθεκτος σε μαγαζια στο Βυρωνα στην Αθηνα με την ιδια ιστορια, δεν τα καταφερε

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Την πάτησα κ εγώ στη Κυψέλη στη πλατεία, μου απέσπασε 60 ευρώ και είμαι φοιτητής με το ζόρι τα βγάζω.. Έχεις κάποιος φώτογραφια πρεπει να κάνω καταγγελία

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αφήστε το σχόλιό σας...

Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το loutrakiblog.gr δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια.

 
Powered by Blogger