Δείτε τι καταγγέλει στο loutrakiblog, αναγνώστης: Ηρθε πριν λιγες ημερες μια mersentes 500ARA αξιας 250.000 euro στα γραφεια της ΔΙΩΡΥΓΑΣ ΚΟΡΙΝΘΟΥ και κατεβηκε ο κυριος ΜΠΑ.......... ο νεος προεδρος και διευθυνων συμβουλος
Ο κυριος λοιπον αυτος με ενα προκλητικοτατο υφακι σκορπαει πανικο ΠΑΣΧΑΛΙΑΤΙΚΑ σε ολο το προσωπικο οτι κοβει το δωρο πασχα μισθους και οτι αλλο μπορει για να σωσει την φτωχη ΕΛΛΑΔΙΤΣΑ!!!!!!!! ΑΜΑ θελετε κυριε προεδρε να βοηθησετε πραγματικα θυσιαστε τον μισθο σας ως προεδρος πρωτα. Πουληστε και δωστε τα χρηματα απο τις 6 σας λεω mersentes και αφηστε τους 100 εργαζομενους της Διωρυγας που παλευουνε στην κυριολεξια τα τελευταια χρονια να λειτουργει και να μπορειτε και εσεις να παίρνετε ενα μισθο απο αυτην - γιατι αυτη μας πληρωνει ολους απο τα καραβια που περνανε και οχι το κρατος που μεσα από εσας θελει να μας τα παρει!!!!!!!!!!!
Ο κυριος λοιπον αυτος με ενα προκλητικοτατο υφακι σκορπαει πανικο ΠΑΣΧΑΛΙΑΤΙΚΑ σε ολο το προσωπικο οτι κοβει το δωρο πασχα μισθους και οτι αλλο μπορει για να σωσει την φτωχη ΕΛΛΑΔΙΤΣΑ!!!!!!!! ΑΜΑ θελετε κυριε προεδρε να βοηθησετε πραγματικα θυσιαστε τον μισθο σας ως προεδρος πρωτα. Πουληστε και δωστε τα χρηματα απο τις 6 σας λεω mersentes και αφηστε τους 100 εργαζομενους της Διωρυγας που παλευουνε στην κυριολεξια τα τελευταια χρονια να λειτουργει και να μπορειτε και εσεις να παίρνετε ενα μισθο απο αυτην - γιατι αυτη μας πληρωνει ολους απο τα καραβια που περνανε και οχι το κρατος που μεσα από εσας θελει να μας τα παρει!!!!!!!!!!!
120 σχόλια :
κ αλλος εθνοσωτηρας?
κ μερσεντεδατος ε?
μπραβο κυριε παπακωνσταντινου.. με τις ευλογιες κ του δικου μας κυριου-κυριου μπεγλιτη
Μπορεί κάποιος να μου πεί πώς προσλαμβάνονται αυτοί οι εθνοσωτήρες διευθυντάδες; Από το κράτος;
ΚΑΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ? 7ΜΕΛΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΙΑ ΔΙΟΡΙΖΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ.
ΑΣΧΗΜΑ ΞΕΜΠΕΡΔΕΜΑΤΑ ΘΑ ΕΧΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΚΕΙ.
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΝΟΜΕΝΚΛΑΤΟΥΡΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ
τον βλεπω να φευγει κολυμπωντας....με κοντρα ρευμα.
ΘΑ ΣΦΥΞΟΥΝ ΟΙ ΚΩΛΟΙ ΛΙΓΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΕ ΠΑΡΑΓΙΝΕΙ ΤΟ ΚΑΚΟ ΜΕ ΤΙΣ ΚΟΠΑΝΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΙΚΕΣ ΥΠΕΡΩΡΙΕΣ..
Φίλε που έστειλες μήνυμα στις 11:26, μου τα χάλασες στο τέλος... Μια χαρά μήνυμα, το χάλασες στο τέλος. Ξαναστείλτο σε παρακαλώ, χωρίς επιθετικούς προσδιορισμούς...
δεν μπορώ να παρέμβω στο σχόλιό σου. Έρχεται αυτούσιο και ζητάει δημοσίευση ή όχι. Κάνε μου τη χάρη και ξαναστείλτο.
Μαθαμε οτι ο προεδρος τα εβαλε μεσω των περικοπων και με τους αρωστους υπαληλους απειλωντας τους οτι δεν πληρωνει τα εξοδα παρα μονο στα υπο διαλυση κρατικα νοσοκομεια παροτι ειδικα για τους ναυτικους ειναι νομος του κρατους οπου και να πανε τους πληρωνει η εταιρια τους αλλα και ολο τον κοσμο απο ανθρωπια και μονο. ΕΛΕΟΣ αμα αρωστενε ο ιδιος που δεν το ευχομαστε απο σοβαρη ασθενεια θα πηγενε σε κρατικο νοσοκομειο η θα εφευγε και απο την Ελλαδα? Αμ δε σωνετε ετσι η Ελλαδα κυριε προεδρεεεεεεεεεεεεε!!!!!!!!
Αυτό το τελευταίο σκόλιο δεν το έπιασα...τους πληρώνει την νοσηλεία σε ιδιωτικά νοσοκομεία ;;;;;;;;;
Ε ρε μακάκα Έλληνα φορολογούμενε....
Αφου αυτο καταλαβε ο μακακας Ελληνας φορολογουμενος γιατι δεν παει να γινει ναυτικος και να βολοδερνει στις θαλασσες? Αλλα θα ειναι κανενας υπαληλακος που ολη μερα θα ξυνει το δεξι η αριστερο ...... ποδι του και εχει και αποψη!
Μαθαμε και νεο κατορθωμα του νεου προεδρου.Εδω και 120 χρονια λειτουργειας της δυωρυγας ακομη και επι χουντας εδινε ενα ποσο για το πασχαλινο τραπεζι σε καθε εργαζομενο παει και αυτο υπρ πιστεως να ειναι καλα ο προεδρος και η προσπαθεια του να σωσει το κρατος!!!!!!!!!!!!!!!
ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΩΝΥΜΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΙΣ 10¨55 ΕΧΤΕΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΓΙΑ ΚΟΠΑΝΕΣ Κ ΕΙΚΟΝΙΚΕΣ ΥΠΕΡΩΡΙΕΣ.ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΜΕ ΣΙΓΟΥΡΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΤΟ ΣΤΟΜΑΤΑΚΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΛΕΜΕ ΒΛΑΚΕΙΕΣ.ΤΩΡΑ ΕΙΔΙΚΑ ΠΟΥ Η ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΤΙΣ ΔΙΩΡΥΓΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΔΥΣΚΟΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.
Αυτο που επρεπε να καταλαβει ο μακακας Ελληνας φορολογουμενος ειναι οτι ολα αυτα ειναι κεκτημενα δικαιωματα που πριν καποια χρονια καποιοι συνανθρωποιμας εχυσαν αιμα για να τα καρπονωμαστε εμεις σημερα και ηρθε μια νυχτα να μας τα παρουν ολα πισω για ενα ΔΝΤ ταχα. αλλα και η αντιδραση του φιλου και πολλων αλλων μας εχει φτασει εδω που ειμαστε γιτι εσυ και οχι εγω ΔΙΣΤΥΧΩΣ........
Έτσι είναι ο Έλληνας...
Εκεί που βλέπει ότι κάποιοι ανθρώποι έχουν πρόβλημα, τρέχει και αυτός να βαρέσει όσο πιο γρηγορα μπορεί. Και αυτό γιατί ζηλεύει. Γιατί φθονεί. Αυτός είναι και ένας απο τους λόγους που φτάσαμε σε αυτο το χάλι. ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ! ΝΤΡΟΠΗ στον μαγκάκο που αναφερει τις κοπάνες και ολα τα σχετικά. Ντροπή σε κάθε έναν που δεν σέβεται τον συνάνθρωπό του!!
Μάθε λοιπόν εσυ παλικαρά της φακής πως ενώ εσύ κρίνεις τις κοπάνες οι οποίες είναι ανυπόστατες εφόσον είμαστε εκεί ΟΛΟΙ οταν πρέπει ακόμα και εκτός ωραρίου χωρίς πολλές φορές να πληρωνόμαστε για αυτό, δουλεύουμε με τα ΔΙΚΑ ΜΑΣ αυτοκίνητα πολλές φορές και με τον ΔΙΚΟ μας εξοπλισμό, ώστε να γίνει η δουλειά άμεσα. Όταν εσύ θα με δεις στον δρόμο, θα θεωρήσεις άμεσα ότι κάνω κοπάνα. Εγώ βλάκα όμως, έχω πάρει το αμάξι μου και τρέχω στην άλλη άκρη της διώρυγας να φτιάξω την γέφυρα για να περάσεις ΕΣΥ!! Ποτέ δεν σκέφτηκες όμως αυτό. Πάντα σκεφτόσουνα την κοπάνα... Ο κάθε ένας φίλε μου σκέφτεται για τον άλλον αυτό που ο ίδιος θα έπρατε... Τα συλλυπητήρια μου για την νοημοσύνη σου και την ζωή σου... Είσαι ένας απο τους πολλούς που διασπείρουν το μίσος σε αυτή τη χώρα. Ένας ενδιάμεσος κρίκος της αλυσίδας που μας έχει δέσει απο τον λαιμό.
Επίσης λυπάμαι που ακόμα και σήμερα υπάρχουν πολλοί ανθρώποι που υποστηρίζουν αυτήν την "λαϊκή" κυβέρνηση, η οποία πρώτα μας ξεπούλησε την διώρυγα, και μετά απο κάποια χρόνια, μας φέρνει έναν πλουσιότατο δικτάκτωρα να μας κόψει τα δεδουλευμένα. Λυπάμαι.
Δεν φταίει ο νέος πρόεδρος. Φταίμε εμεις όλοι που αφενός κοιτάμε να βγάλουμε τα μάτια των άλλων απο τον φθόνο μας, και δεν στοχεύουμε στον πραγματικό εχθρό. Στους προέδρους και βουλευτές ΟΛΩΝ των κομμάτων....
Ηθελέστα και Παθέστα...
Διώρυγα... Να δω για πόσο θα μπορούν ακόμα οι εργαζόμενοι να σε συντηρούν και να τους φιλοξενείς....
Εργαζόμενος της Διώρυγας Κορίνθου.
Εργαζόμενε της Διώρυγας, αν μου επιτρέπεις, θέλω να κάνω ξεχωριστό post αυτές σου τις δηλώσεις. Επίσης, θέλουμε να αποφεύγετε τους χαρακτηρισμούς. Προσπαθούμε να γίνουμε μια παρέα, να συζητήσουμε, να προβληματιστούμε. Ας σεβαστούμε την γνώμη του άλλου, ακόμα και αν διαφωνούμε... Καλή Ανάσταση
ΜΕ 120 ΑΡΝΙΑ, ΠΡΟΕΔΡΕ, ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙΣ ΓΕΥΜΑ ΣΕ 2500 ΑΝΕΡΓΟΥΣ Ή ΣΕ 2500 ΑΣΤΕΓΟΥΣ. ΜΗΠΩΣ ΠΡΟΕΔΡΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΑ ΞΑΝΑΣΚΕΦΤΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΔΩΣΕΙΣ? ΜΗΠΩΣ ΟΙ elite ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΨΟΥΝ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝ ΑΡΝΙΑ ΚΑΙ ΚΡΑΣΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΤΟΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΥΣΚΟΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΠΕΡΙΟΔΟ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΜΕ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΟΠΑΝΕΣ... ΟΛΗ Η ΚΟΡΙΝΘΙΑ ΞΕΡΕΙ. Ο ΝΟΩΝ, ΝΟΕΙΤΩ
meta tin katoxi erxetai panta o emfilios to xehasame?
καποιοι μπερδευονται απ οτι αντιλαμβανομαι..η Διωρυγα δεν εχει παρει ποτε λεφτα απ το κρατος..εν αντιθεσει μαλιστα παιρνει το κρατος απο τα εσοδα της!
τεσπα..αφηστε να λυσουμε μονοι μας τα προβληματα μας..δεν χρειαζομαστε τη "συμπαρασταση" κανενος!
Αλλος ενα εργαζομενος της Διωρυγας...
οντως μετά την κατοχή έρχεται ο εμφυλιος... Αλλα καλα καλα δεν εχει αρχισει η κατοχη... Και αυτο ειναι που με θλιβει... το πνευμα των Ελληνων που απο αθάνατο, προσδοκά τον θάνατο όλων εκτός του ομιλούντα κάθε φορα...
τα "καλυτερα λογια", ειναι οι πραξεις...
Ολοι πιασατε τις φιλοσοφιεςκαι την γκρινια και αυτο το κειμενο εγινε για να μαθει ο κοσμος της τοπικης κοινωνιας οτι ενας κυριος απο το πουθενα ΠΡΟΕΔΡΟΣ λεεικυριος ΜΠΑ.......ΟΛΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ ΜΕ ΝΕΩΤΕΡΑ.Ηρθε και καταπατησε με τον ψευτοτσαμπουκα του ολα οσα εχουμε αποκτησει με αγωνες εδω και 30 40 χρονια. ΞΥΠΝΑΤΕ ΜΑΣ Β Ι Α Ζ Ο Υ Ν Ε!!!!!!!!!!!!!!!
σωματεια; εργατικο κεντρο;
τι κανουν; δεν λενε τπτ;
ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ, ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΟΙ.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ Ο ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΟΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΑΕΔΙΚ.
ΤΟΥΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗ ΓΙΑ ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ.
ΑΡΑΓΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΗΝ ΞΕΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΩΡΥΓΑ;
ΣΕ ΚΙΝΕΖΟΥΣ;
(ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ ΤΗΣ ΑΕΔΙΚ)
τα σωματεια ειναι επι ποδος..κ το εργατικο κεντρο!
ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΤΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ ΤΟ 2010 ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΕΞΟΔΑ??
ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΤΙ ΟΙ ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΕΣ ΥΠΕΡΩΡΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΗΝ ΔΙΩΡΥΓΑ??
ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΤΙ ΕΚΕΙ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ??
Ε ΡΕ ΕΛΛΑΔΑ ΤΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΩΝ ΑΘΑΝΑΤΗ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ
ΔΕ ΒΛΕΠΩ ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΗ ΚΑΙ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΤΟ ΓΙΑΤΙ;
ΑΠΟ ΟΤΙ ΞΕΡΩ (ΑΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΔΙΟΡΘΩΣΤΕ ΜΕ) ΣΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΤΩΝ ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΩΣΤΗΣ Ο ΔΗΜΟΥ. ΣΩΣΤΑ; Η ΕΧΩ ΧΑΣΕΙ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ; ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣΑΝΕ ΕΥΚΟΛΑ.
ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΓΝΩΣΕΙΣ. ΑΛΛΑ ΔΕ ΒΛΕΠΩ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΚΑΙ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ.
(ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ ΤΗΣ ΑΕΔΙΚ)
προς 12:15
1.οχι. ειναι ψευτικα τα στοιχεια που ΔΙΝΕΙΣ.
2. πες μου πως μπορουν να γινουν πλασματικες υπερωριες, ετσι για να καταλαβω τον τροπο δηλαδη. πατανε φρενο τα βαπορια για να αργησουν να περασουν? (ημαρτον)
3. με 10 χρονια στον ιδιωτικο τομεα κυβερνανε οι συνδικαλιστες?
τρελο ακουγεται.. μηπως θες να πεις κατι αλλο κ μπερδευτηκες?
______________________________________________________________
φιλε μου συνταξιουχε! δεν ειναι δυνατον να μην διαβαζει ο φιλος σου ο Κωστας, (κ δικος μου φιλος-συγχωριανος), οπως κ ο προεδρος του αλλου σωματειου ο Τασος.
κ ακουνε κ βλεπουν, αλλα ειδικα ο Κωστας, παντα μιλαει λιγο κ οταν πρεπει. μην ανησυχεις λοιπον.
αντε καλο σας πασχα κ καλη δυναμη παιδια.
ΕΛΑΤΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΓΙΟΥΧΑΡΟΥΜΕ ΤΟΝ ΝΕΟ ΠΡΟΕΔΡΟ ΜΠΑΡΚΑΓΙΑΝΝΗ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΠΑΘΕΙ ΚΑΤΙ Ο ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΒΕΝΕΤΣΑΝΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΙΣ ΘΕΡΑΠΕΙΕΣ ΤΟΥ ΣΤΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝΕ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΤΩΡΑ ΘΑ ΚΑΤΕΒΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΜΑΣ ΟΤΑΝ ΕΡΘΕΙ ΚΑΙ ΜΑΥΡΑ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΟΝΙΑ!!!!!
ΤΟ ΦΕΚ 1878/18/9/2008 ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΕΠΙΔΟΜΑ ΤΡΟΦΗΣ,ΕΙΔΙΚΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΚΤΛ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΜΑΤΑ ΣΤΑ ΡΥΜΟΥΚΛΑ-ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΤΕ ΤΑ ΜΕ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ
ΝΑΥΤΙΚΟΙ
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ
ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ Ρ/Κ ΜΟΤΟΡ ΟΙΛ
ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΕΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΦΤΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ??
ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΤΑ ΡΥΜΟΥΛΚΑ, ΤΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΟΥΡΓΕΙΟΥ ΚΛΠ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΑΘΛΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΔΕΝ ΦΤΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ???
ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ Η ΔΙΩΡΥΓΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΥΝΤΗΡΗΘΕΙ ΣΩΣΤΑ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ ΚΑΝΕΙΣ???
ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Η ΓΕΦΥΡΑ ΣΤΑ ΙΣΘΜΙΑ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ ΚΑΝΕΙΣ???
ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΤΑ ΦΟΡΤΩΣΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΝΕΟ ΠΡΟΕΔΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΞΕΦΟΡΤΩΘΟΥΜΕ ΜΙΑ ΩΡΑ ΑΡΧΗΤΕΡΑ.
ΑΚΟΥΣ ΕΚΕΙ Ο ΑΘΛΙΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΙΤΕΣ Α ΚΑΙ Β ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ???
ΑΛΗΘΕΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΠΟΥ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΤΖΑΜΠΑ ΣΤΟ ΙΑΤΡΙΚΟ ΑΘΗΝΩΝ???
ΣΤΗΝ ΚΟΡΙΝΘΙΑ ΟΜΩΣ ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΞΕΡΕΙ!!
ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΚΑΤΑ ΚΟΡΟΝ Η ΕΛΕΕΙΝΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΩΝ ΡΟΥΦΙΑΝΩΝ ΤΟΥ ΔΝΤ ,ΕΙΝΑΙ Ο ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΣ ,ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΡΕΦΕΙ ΤΟΝ ΕΝΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ,ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΚΛΠ ...ΣΕ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΔΥΣΚΟΛΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ ΜΗΝ ΠΕΦΤΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ ....ΜΗΝ ΤΑ ΒΑΖΟΥΜΕ Ο ΕΝΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΛΛΟ ....ΟΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ...ΟΥΤΕ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΕΡΑΠΕΥΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΙΑΤΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ,ΕΙΝΑΙ ΝΑΥΤΙΚΟΙ ΚΑΙ Η ΣΥΜΒΑΣΗ ΜΕ ΤΟ ΝΑΤ ΤΟ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ....ΑΛΛΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΠΑΙΔΙΑ ....ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΑΝΕΡΓΟΣ ΔΕΝ ΣΟΥ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΒΥΘΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΗΝ ΥΦΕΣΗ ...ΣΤΗΝ ΔΙΩΡΥΓΑ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΟΡΓΙΑ ΠΑΡΑΝΟΜΙΩΝ ΜΕ ΑΠΟΚΟΡΥΦΩΜΑ ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΝΑΝΕ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ....ΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΙ ΤΗΣ [ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΙ] , ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΗΝ ΔΙΗΥΘΗΝΑΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΝ ,ΑΥΤΟΙ ΒΡΗΚΑΝ ΤΗΝ ΠΑΧΙΑ ΑΓΕΛΑΔΑ ΤΗΝ ΣΤΡΑΓΓΙΞΑΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΝ ΑΣΦΑΞΑΝ ....ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΝΑ ΤΙΜΩΡΗΣΟΥΝ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ....ΕΛΕΟΣ ....ΑΓΑΝΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΔΙΩΡΥΓΑΣ ΜΗΝ ΚΟΛΟΝΕΤΑΙ .....ΑΥΤΟΣ Ο ΓΕΛΟΙΟΣ ΘΑ ΦΥΓΕΙ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΤΑ ΚΑΡΑΒΙΑ ....ΦΙΛΙΚΑ 'ΕΝΑΣ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ'
προς 3.43
1,φταίει.. το Ελληνικό Δημόσιο που έχει και την ιδιοτκησία (φιλέτο)της Διώρυγας.
2,την άθλια κατάσταση μηχανουγρείου πλωτών κτλ, ποιος στην είπε? ατάΙστο το χεις αφήσει το παπαγαάακι σου 3διαστατε.
3,είπαμε... το Ελληνικό δημόσιο που είναι κ ιδιοκτήτης του ΦΙΛΕΤΟΥ.
4,δεν ακούς κιόλας... ξαναματαλέμε. και για το γεφύρι το Ελληνικο δημόσιο φταίει (19 μήνες ημιλειτουργίας)
μην μας βρίζεις τον πρόεδρο ρε C. όχι και άθλιος... υποτιμάς τον Βίκτωρ Ουγκώ... ντροπή.
εδώ έχεις δίκιο... ακούς εκεί να έχουν βγάλει τέτοιους διεθνείς νόμους περίθαλψης για τους ναυτικούς...
θα στείλω υπόμνημα στο ευρωπαϊκό κοινοβούλιο να κάνει αίτηση να το αλλάξουν, και να τους πηγαίνουν κατευθείαν στο νεκροτομείο.
για το τελευταίο δεν ξέρω. θα πάω την τρίτη πρωί-πρωί στο ΚΕΠ να ρωτήσω και θα σου απαντήσω.
(προς vabir)
Πιστεύω πως το μέλλον μας είναι το παρελθόν, που ξανάρθε
από άλλη πόρτα....όπως επίσης και ότι,όσο πιο σάπιο είναι ένα κράτος, τόσο πληθύνονται οι νόμοι.
Κώστας
Ακόμα και το παρελθόν δεν είναι πια αυτό που ήταν κάποτε...Τελικά...όλα αλλάζουν...
ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΦΑΓΩΘΟΥΜΕ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ
ΜΗΝ ΒΡΙΖΕΤΑΙ ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΝΑΥΤΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ Κ ΤΩΝ ΣΤΕΡΙΑΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΚΑΙ ΠΛΗΝ ΟΛΩΝ ΜΑΣ
ΒΡΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΝΕΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ Η ΚΑΚΟΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΟΧΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥΣ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΑΚΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΤΕ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΩΡΥΓΑ ΗΤΕ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΡΕΜΕΙΝΑΝ ΑΧΡΗΣΤΑ ΚΑΙ ΑΝΙΚΑΝΑ ΑΝΘΡΩΠΑΚΙΑ ΠΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΔΩ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝΝΑ ΔΕΙΞΟΥΝ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΟ ΠΟΙΟΝ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΚΑΚΑ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΟΛΩΝ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΕΝΩΜΕΝΑ ΟΣΟ ΠΟΤΕ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΥΝΗΜΑ ΜΑΣΠΡΟΣ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΝΕΑ ΤΑΧΑ ΔΟΙΗΚΗΣΗ.
απαντηση στο ανωνιμο που γραφει
ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΤΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ ΤΟ 2010 ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΕΞΟΔΑ??
ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΤΙ ΟΙ ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΕΣ ΥΠΕΡΩΡΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΗΝ ΔΙΩΡΥΓΑ??
ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΤΙ ΕΚΕΙ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ??
======================================================
ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΣΥΝΔΗΚΑΛΙΣΤΕΣ ΕΝΟΕΙΣ???ΓΙ΄ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΥΝΕΓΡΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ??/ΠΟΥ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΟΙ ΝΑΥΤΙΚΟΙ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΜΙΣΘΟΥΣ ΠΕΙΝΑΣ ΕΝΩ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΜΙΣΘΟΥΣ ΠΑΧΥΛΟΥΣ??/
=================================================
ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ Η ΣΣΕ ΡΥΜΟΥΛΚΩΝ (ΦΕΚ 1878Β/18/9/2008) ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ///ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ Η ΔΙΩΡΥΓΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΟΥΣ ΝΑΥΤΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΣΑΣ ΑΝΙΔΕΙΚΕΥΤΟΥΣ ΕΡΓΑΤΕΣ Κ ΠΡΟΕΔΡΕ,ΚΥΡΙΕ ΖΟΥΓΛΗ ΚΥΡΙΕ ΑΝΩΝΥΜΕ
ευθυνες εχουν ολοι οι διοικουντες.
ακομα κ ο προηγουμενος που εδειχνε καλος κ ηρεμος, αλλα ηταν αυτος που κατηγγειλε τη συμβαση παραχωρησης κ εφερε τον κοσμο εδω που βρισκεται σημερα.
ασε που ακουγοντε κ πολλα περιεργα για "μασες" κ τα συναφη.
εχει δολο η καταγγελια της συμβασης παραχωρησης κ ο κοσμος εκει το ξερει, (αλλα πως να το αποδειξει?)...
το προσωπικο της ΑΕΔΙΚ, ειναι υπερ του ιδιωτη κ το λενε ολοι οπου κ αν σταθουν.
με την περιανδρος οτι κ να εγινε ο κοσμος εδειχνε ευχαριστημενος σε ολα.
ακομα κ οι ναυτικοι που ειχαν διαφορες με τον εργοδοτη, καταφεραν μεσα απο συζητηση κ καλη διαθεση να κατσουν κατω κ να φτιαξουν μια αξιοπρεπεστατη συλλογικη συμβαση που ειχε ως βαση τον εσωτερικο κανονισμο της εταιρειας κ τις συλλογικες συμβασεις των πλοηγων του Πειραια, κ τις συμβασεις των ρυμουλκων ολης της επικρατειας.
δυστυχως βεβαια για αυτους, αλλά κ για τα παιδια που ειναι στον τομεα της τεχνικης υπηρεσιας ηρθε η "κρατικη διοικηση" η χθεσινη κ η σημερινη κ τους "σφαζουν" στην κυριολεξια.
ο λογος της σφαγης? δεν ειναι κ δυσκολο να το βρει καποιος υγιης στη σκεψη.
θελουν να τους δωσουν σε ιδιωτη με οσο το δυνατο μικροτερες απολαβες, καταπατοντας συλλογικη συμβαση κ θεσμικο πλαισιο.
ειναι τυχαιο οτι στο επταμελες Δ.Σ της Διωρυγας βρισκεται κ ο Κος Δημητριαδης, γιος του εκκαθαριστη-διευθυνοντα συμβουλου την περιοδο του 2001 που ξεπουληθηκε η επιχειρηση? τυχαιο? δε νομιζωωωωωω...
βαλτε πλατες παιδια κ αγαντα... αν ευδοκιμησει το σχημα που ακουγεται μαζι με δημο λουτρακιου, θα ερθουν καλυτερες μερες κ για εσας κ για την ευρυτερη περιοχη.
η ελπιδα υπαρχει! κρατηστε οσο αντεχετε κ μην αφηνετε τον καθε "δοτο προεδρο" να νομιζει οτι σας δουλευει.
ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ.
ΔΙΑΒΑΖΑ ΤΟΣΕΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ.
ΣΗΜΕΡΑ ΟΜΩΣ ΤΟ ΒΙΩΣΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΗΡΑ, ΑΝΑΘΕΜΑ ΤΟΥΣ ΕΔΩ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΜΑΖΕΨΑΝΕ.
ΑΣΚΗΣΑΝ ΤΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ,ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ. ΕΚΟΨΑΝ ΤΟ ΔΩΡΟ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ ΒΓΕΙ Ο ΜΗΝΑΣ, ΕΤΣΙ ΣΤΑ ΞΑΦΝΙΚΑ.
Ο ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΙΣΩΣ.
ΠΩΣ ΟΜΩΣ? ΛΟΓΑΡΙΑΖΑΝ ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΞΕΝΟΔΟΧΟ.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ? ΥΠΗΣΞΑΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΠΟΥ ΑΝΤΙ ΝΑ ΦΙΛΟΞΕΝΙΣΟΥΝ, ΦΙΛΟΞΕΝΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΦΙΛΟΥΣ, ΓΟΝΙΟΥΣ, ΚΟΥΜΠΑΡΟΥΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΝΕ, ΚΑΘΩΣ ΗΡΘΕ Η ΧΟΥΝΤΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΤΣΟΚΟΨΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ ΞΑΦΝΙΚΑ.
ΜΕ ΤΑ ΨΙΧΟΥΛΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΔΩΣΑΝ ΤΙ ΝΑ ΠΡΩΤΟΕΚΑΝΑΝ?
ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΑΠΟ ΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΝΕΝΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ? ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΛΙΓΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ 0,90 ΤΟ ΛΙΤΡΟ?
ΝΑ ΑΝΑΒΑΒ ΚΑΝΕΝΑ ΦΩΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΓΕ Ο ΕΠΙΤΑΦΙΟΣ? ΤΙ ΝΑ ΠΡΩΤΟΕΚΕΝΑΝ?
ΑΕΙ ΣΙΧΤΙΡ ΡΕ ΖΟΜΠΙ ΕΔΩ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΒΑΛΑΝ. ΜΙΣΘΟΦΟΡΟΙ ΑΙΜΟΡΟΥΦΗΧΤΡΕΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΧΕΤΑΙ ΔΕΙ ΚΑΙ ΕΘΝΟΣΩΤΗΡΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΥΘΕΝΑ.
ΑΛΛΑ ΠΩΣ? ΤΑ ΤΡΙΧΙΛΙΑΡΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΕΠΙ 7 ΤΟ ΜΗΝΑ ΔΕΝ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ.
ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΟΙΜΙΑ. ΟΛΑ ΕΔΩ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ. ΘΑ ΤΗΝ ΒΡΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗ ΖΩΗ.
{ΕΝΑΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ ΚΑΛΑΜΑΚΙΩΤΗΣ}
ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΆΒΩ ΠΩΣ ΣΕ ΜΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΠΟΥ ΣΚΟΠΟ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΔΕΙΧΕΙ ΕΝΑΝ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟ ΤΥΠΑΚΟ ΝΑ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΑ ΗΝΙΑ ΜΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΔΙΩΡΥΓΑΣ ΜΙΛΑΝΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΓΙΑ ΤΑ (ΚΑΚΩΣ ΚΕΙΜΕΝΑ)ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ.ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΠΟΥ ΤΑ ΧΩΝΕΤΕ ΣΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΤΗΣ ΙΔΙΟΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 11 ΧΡΟΝΙΑ ΔΙΩΡΥΓΑΣ,ΑΣ ΕΡΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΣΕ ΕΣΑΣ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΑΣ ΟΧΙ ΝΑ ΣΑΣ ΚΟΨΕΙ ΛΕΦΤΑ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΜΟΝΟ.ΑΛΛΑ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ ΣΑΝ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΜΕ ΟΔΗΓΟ ΣΕ ΜΙΑ 500.ΝΑ ΣΑΣ ΜΙΛΑΕΙ ΟΛΟ ΑΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΑΛΛΕΣ 3 ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΜΑΞΑΡΕΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ 3 ΑΚΟΜΑ ΣΠΙΤΙΑ.ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΛΑ ΗΛΘΕ ΓΙΑ ΝΑ ΦΙΑΞΕΙ ΤΙΝ ΔΙΟΡΥΓΑ ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ ΒΑΣΕΙ ΝΟΜΟΥ...ΚΑΙ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΜΕΤΑ...ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΝΑ ΕΧΩ ΝΑΠΩ.ΑΝ ΘΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΕΙΣ ΤΟ ΟΤΙ ΕΧΟ ΔΟΥΛΕΙΑ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΙ ΧΑΣΩ ΕΠΕΙΔΗ ΕΣΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ...ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΒΑΣΗ ΝΟΜΟΥ.ΚΑΙ ΣΠΙΤΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΡΙΕΜΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΤΟ ΧΑΣΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ....ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΓΚΙΟΖΙΛΙΚΙΑ ΚΑΙ ΛΕΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΜΕ.ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΑΝΑΛΕΜΕ ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΗΝ ΔΙΩΡΥΓΑ...ΕΧΕΙ ΠΑΨΕΙ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ....ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΙΜΟΡΕΙΤΕ Ο ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ΕΚΕΙ ΜΕ ΔΙΑΚΟΠΗ ΕΠΙΔΟΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΜΙΣΘΩΝ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΙΣΟΙ...ΙΣΟΙ ΣΕ ΤΙ?ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ...ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΟΠΩΣ ΕΣΥ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΩ ΑΛΛΑ ΣΤΑ ΠΛΗΡΩΝΩ ΑΣΧΕΤΑ ΠΟΣΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ.ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΕΙΜΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟ ΤΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΠΟΥ ΠΑΩ.ΟΠΟΤΕ ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΡΑΚΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ.ΣΤΑ ΧΟΝΤΡΑ ΤΩΡΑ ΑΡΚΕΤΑ ΜΕ ΤΑ ΛΙΜΑ...ΟΤΑΝ ΣΑΝ ΙΔΙΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΟΥ ΠΑΣ ΚΑΙ ΣΤΙΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΚΑΛΑ.ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑΤΡΟ ΚΑΙ ΝΟΣΟΚΟΜΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΔΩΡΟ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΑΕΡΑ.ΑΝΤΕ ΜΗΝ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ.ΠΛΗΡΩΜΕΝΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΚΟΒΟΝΤΑΙ...ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΤΑ ΒΡΟΥΜΕ ΕΝ ΤΕΛΕΙ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΑΛΙ ΠΟΥ ΕΘΕΙΞΑΝ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΘΕΜΑ ΜΗ ΜΑΣΩΝΤΑΣ ΘΑ ΠΩ ΟΤΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ...ΜΗΝ ΣΟΥ ΚΑΤΣΕΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ...ΑΛΛΑ ΑΝ ΣΟΥ ΚΑΤΣΕΙ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΙΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ...ΚΑΙ ΕΥΧΕΣΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΣΟΥ.ΑΚΟΥΣ ΕΚΕΙ ..ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΝ ΝΕΟ,ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΚΑΤΕΥΘΗΝΟΜΕΝΟΣ...ΤΠΤ ΑΛΛΟ.ΟΛΑ ΣΕ ΣΚΟΝΑΚΙ ΤΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΛΕΜΑΜΕ ΑΔΕΙΑ ΠΟΥΚΑΜΙΣΑ.ΑΠΛΑ ΟΛΑ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΑΓΡΙΕΨΟΥΝ....ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΠΟΥ ΠΑΕΙ.ΝΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΙ ΝΑ ΠΟΥΝ ΑΠΛΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΠΙΟ ΚΑΛΑ...ΤΟ ΣΚΟΝΑΚΙ ΦΕΝΕΤΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΟΓΡΑΜΜΕΝΟ...ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΝΑΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ
ΣΑΣ ΕΝΟΧΛΕΙ ΠΟΥ Ο ΝΕΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΕΝ ΔΕΧΕΤΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΠΛΗΡΩΝΕΙ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ??? ΑΛΛΟ ΤΟΥΤΟ ΚΑΙ ΠΑΛΙ!!!
ΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ
ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΑΣΑ... ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕ ΠΡΟΕΔΡΟΥΣ ΔΕΚΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΝ ΤΙΣ ΠΑΡΟΧΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΔΙΝΟΝΤΑΙ, ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ, ΤΑΞΙΔΙΑ, ΧΡΥΣΕΣ ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΛΕΗΛΑΤΟΥΝ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΠΛΟΥΤΟ. ΜΩΡΕ ΜΠΡΑΒΟ ΛΟΓΙΚΗ!!!
ΜΗΠΩΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΠΡΟΕΔΡΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΑΡΠΑΧΤΗΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΣΤΕ ΤΑ ΛΑΦΥΡΑ????
ΑΔΙΚΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΙΣΘΟΣ ΤΟΥ ΔΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 5000ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΜΕ ΠΟΛΥΕΤΙΕΣ Ο 3899/2010 ΝΑ ΚΟΒΕΙ ΤΟ 10% ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΕΙ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΓΥΡΝΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΣΕ ΜΙΣΘΟΥΣ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗς ΕΙΔΙΚΑ ΕΑΝ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟ Ο ΑΝΤΡΑΣ??/
======================================================
ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΜΙΣΘΟΥΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΙΣΙΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΚΑΙ ΕΔΩ ΠΟΥ ΟΙ ΜΙΣΘΟΙ ΕΙΝΑΙ 20% ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΤΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ ΣΤΟΥΣ ΝΑΥΤΙΚΟΥΣ ΒΑΣΗ ΣΣΕ ΠΟΣΟ ΑΚΟΜΑ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ ΝΑ ΥΠΟΣΤΟΥΜΕ???
ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΠΡΩΗΝ ΑΕΔΙΚ
ΝΑΥΤΙΚΟΙ ΤΗΣ ΔΙΩΡΥΓΑΣ ΧΡΟΝΙΑ ΣΑΣ ΠΟΛΛΑ. ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΟΣΑ ΛΕΤΕ ΑΛΛΑ Η ΜΕΓΑΛΗ ΣΑΣ ΠΛΗΓΗ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΝΕΟ ΠΡΟΕΔΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΛΟΗΓΗΣΑΣ ΠΟΛΥ ΕΠΙΚΥΝΔΙΝΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΟΥΜΕ 10 15 ΕΥΡΟ ΠΟΥΛΑΝΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΑΝΑ ΤΟΥΣ ΦΥΛΑΧΤΗΤΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ. ΕΝΑΣ ΠΑΘΩΝ!
3 αυτοκινητα εταιρικα υπαρχουν. αφηστε τις φαμφαρολογιες.
ο τυπος το παιζει τεκνος κ εξτρα λαρτζ, για αυτο σκαει με 5.5 μερσεντες κουπε.
αλλα ετσι οπως την παει τη δουλεια θα την ψωνισει ασχημα.
με τη γεφυρα ισθμιας ξερει κανενα παιδι απο τα ισθμια τι παιζει?
θα τη δωσουν σε λειτουργια ή πεφτει δουλεμα?
ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΜΕ ΝΙΑΖΕΙ ΕΑΝ Ο ΝΕΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΧΕΙ ΣΠΙΤΙ ΣΤΗΝ ΕΚΑΛΗ, ΟΥΤΕ ΜΕ ΝΙΑΖΕΙ ΤΟ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
ΜΕ ΕΝΔΕΙΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΡΩΕΙ ΟΥΤΕ ΑΥΤΟΣ , ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ
ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΚΟΠΑΝΑΤΖΗΔΕΣ ΜΟΥ???
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΕΦΥΡΑ ΣΤΑ ΙΣΘΜΙΑ ΣΕ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΟΙ ΚΟΠΑΝΑΤΖΗΔΕΣ -ΠΟΛΥΑΣΧΟΛΟΙ(ΜΕ ΞΕΝΕΣ ΔΟΥΛΙΕΣ) ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ !!!
ΠΡΟΕΔΡΕ ΣΕ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ!!!
ΟΥΤΕ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ 19 ΜΗΝΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΕΤΟΙΜΗ!!
ΠΑΡΕ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΣΟΥ!!!
ΜΗ ΚΟΙΤΑΣ ΤΙ ΣΟΥ ΛΕΝΕ!!!
ΚΑΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΠΡΟΕΔΡΕ !!!
3.47 ΚΑΙ 3.53 ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ.
ΑΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΕΙΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑ ΠΟΥ ΕΞΑΠΟΛΥΕΙΣ ΑΝΩΝΥΜΑ, ΚΕΡΔΙΣΕΣ..
ΚΕΡΔΙΣΕΣ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ ΦΕΡΕΦΩΝΟΥ.
ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ
Γιατί ρε 2:51 ψέμματα έιναι; πότε έχεται δουλέψει εσείς πραγματικά; Κοπανατζήδες και Δημόσιοι υπάλληλοι με την χειρότερη έννια είστε εκει μέσα.Τέλος τα ψέμματα , η Ζωή χαρισάμενη τελείωσε ,τώρα ήρθε ο λογαριασμός.Εσείς δικαιώνεται τον Πάγκαλο να μας αποκαλει όλους κοπρίτες.
Για εσενα που αναφερεις κοπανατζηδες κ.τ.λ κ'δινεις [συμβουλες στον προεδρο] πρεπει πρωτα να μαθεις ΙΣΤΟΡΙΑ κ'μετα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ.Δεν στο γραφω ειρωνικα, αλλα εμαθα ποιος εισαι κ'μην ψαχνεις πως [ταφος]σκεψου τι εγραψες πιο πανω. ΓΙΑΤΙ ?
ΖΩΗ ΧΑΡΙΣΑΜΕΝΗ ΕΙΣΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΄΄
{εργαζομενος στη ναυτικη υπηρεσια }
ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ Ν.ΥΠ/ΑΣ Κ' ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΥΠ/ΑΣ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΤΟ ΔΟΥΛΕΨΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΞΕΡΟΥΜΕ 'ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ'
Επειδή δεν έχεις ιδέα ποιός είμαι και για να μή σπιλωθεί το όνομα κανενός θα σου πω πως γνωρίζω αρκετά καλά τα μαθηματικά μιάς και έχω τελειώσει το Πολυτεχνείο και όσο για την ιστορία είναι το χόμπι μου... Α και κάτι ακόμα δέν έχω εργαστεί ποτέ στη Διώρυγα αλλά γνωρίζω πολύ καλά το καθεστως που υπάρχει εκει μέσα μιάς και πολυ φίλοι και συγγενείς εργάζονταν εκεί..και φυσικά δέν είμαι Δημόσιος υπάλληλος.....
ΚΑΛΗΜΕΡΑ.
Φιλε μου 2.34 σε αλλη ιστορια κ'μαθηματικα αναφερομαι-
τα μπερδεψες με το σχολειο.
Εχεις τελειωσει ΠΟΛ/ΝΕΙΟ μπραβο σου, απο εμενα προσωπικα
και χωρις ειρωνια.
Σιγουρα δεν θα σπιλωθει κανενος το ονομα το γνωριζω καλα αυτο.
Εχω τελειωσει κ΄εγω καποια σχο.....λεια,και τι κανεις στα ρυμουλκα θα πει καποιος?ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΟΥ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ.
Δεχομαιτην αρνητικη κ'την θετικη κριση του καθε ανθρωπου ομως οταν δεν γνωριζουν ΚΑΛΑ ΤΑ ΕΣΩ και αναφερωνται με αυτο τον τροπο σε εργαζομενους ειναι ντροπη μας.
Κυριοι μονοι μας βγαζουμε τα ματια μας κ'ο ΧΡΙΣΤΟΣ θα αργησει να ερθει στη γη που ζουμε να μας κανει να δουμε παλι.
ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΟΥ ΣΕ ΟΛΟΥΣ. Ρ/Κ
ΠΩΣ ΚΑΤΑΦΕΡΑΤΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΣΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΕΝΩ ΕΧΕΤΕ ΠΡΟΣΛΗΦΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΩΤΗ???ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΣΕΠ Ο ΠΑΝΟΣ Ο ΜΠΕΓΛΙΤΗΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΙ ΝΑ ΜΑΣ ΕΞΗΓΗΣΟΥΝ ΚΥΡΙΕ ΠΡΟΕΔΡΑ ΤΗΣ ΑΕΔΙΚ ΤΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΕΔΙΚ???/
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΖΗΤΩ ΤΟ ΒΟΛΕΜΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ
ΣΤΑ ΠΑΡΑ ΠΑΝΩ ΣΧΟΛΙΑ..ΠΑΙΡΝΕΙ ΣΑΡΚΑ ΚΑΙ ΟΣΤΑ Η ΓΝΩΣΤΗ ΛΑΙΚΗ ΡΗΣΗ...(Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΟΥ.....Η ΖΩΗ ΜΟΥ)ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΕΤΟΙΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΙΣ ΚΟΡΙΝΘΟΥ..Ο ΕΧΘΡΟΣ ΚΑΛΟΙ ΜΟΥ ΦΙΛΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ΣΤΗΝ ΔΙΩΡΥΓΑ...ΟΥΤΕ Ο ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΠΡΟΕΔΡΟΣ...ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΑΝ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 37 ΧΡΟΝΙΑ..ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΧΩΡΙΣΑΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΕ ΒΟΛΕΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΜΗ...ΜΕ ΛΥΠΗ ΟΜΩΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΩ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ.ΟΤΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑ ΠΑΝΩ (ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥΣ) ΜΑΣ ΒΓΑΖΟΥΝ ΜΙΑ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΚΑΚΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΤΗΝ ΔΙΩΡΙΓΑ..ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΟ ΜΙΣΟΣ;ΠΟΙΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ;ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΘΕΛΑΤΕ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΚΑΤΣΕ;
Αγαπητέ φίλε 29/04/2011 11.52 προφανώς όταν αναφέρεσαι «ΠΩΣ ΚΑΤΑΦΕΡΑΤΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΣΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΕΝΩ ΕΧΕΤΕ ΠΡΟΣΛΗΦΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΩΤΗ???ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ» εννοείς όλους τους εργαζόμενους στην διώρυγα που προσλήφθηκαν από την Ιδιωτική εταιρεία ΠΕΡΙΑΝΔΡΟΣ Α.Ε η οποία είχε την διαχείριση της Διώρυγα από το 2001 έως και τον Δεκέμβριο του 2009 όπου έγινε η καταγγελία της σύμβασης παραχώρησης.
Λοιπόν αγαπητέ φίλε η ερώτησή σου αφορά 65 υπαλλήλους οι οποίοι δεν εργάζονται στα γραφεία μόνο, αλλά σε όλα τα τμήματα της επιχειρησιακής λειτουργίας της Διώρυγας, και έχουν μέσο όρο προϋπηρεσίας 7-8 χρόνια.
Η διαδικασίες ΑΣΕΠ προϋποθέτουν κενές θέσεις εργασίας και διαγωνισμός προς κάλυψή τους, άρα να υποθέσω ότι ζητάς 65 παραιτήσεις από τους υφιστάμενους εργαζόμενους και άμεση διενέργεια ΑΣΕΠ, που στην καλύτερη των περιπτώσεων με τις ενστάσεις θα πάρει 1-2 χρόνια. Δεν μας εξήγησες όμως πως θα λειτουργήσει η διώρυγα όμως με 35 υπαλλήλους από 100 που έχει σήμερα..
Η ερώτησή μου είναι ρητορική, επειδή αυτό το σενάριο είναι φανταστικό και δεν έχει καμία σημασία να προσπαθήσεις να βρεις λύση γιατί την λύση την δίνουνε οι νόμοι οι οποίοι είναι εν ισχύ.
Πολύ γρήγορα θα σε ενημερώσω ότι όλοι οι εργαζόμενοι που προσλήφθηκαν από την Ιδιωτική εταιρεία διέπονται από τον εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας της Διώρυγας και καλύπτουν οργανικές θέσεις, ( Ο κανονισμός αυτός είναι κατοχυρωμένος με Υπουργική Απόφαση, και έχει περάσει από την βουλή, πολλά χρόνια πριν την Ιδιωτικοποίηση). Έτσι λοιπόν η μεταβίβαση της Επιχειρησιακής οντότητας της Διώρυγας από την Ιδιωτική εταιρεία στην ΑΕΔΙΚ λόγω της καταγγελίας της σύμβασης, διέπεται από το ΠΔ178 περί προστασίας εργαζομένων ο οποίος αναφέρει ότι «Από την ημερομηνία της μεταβίβασης όλα τα δικαιώματα και υποχρεώσεις που έχει ο μεταβιβάζων από σύμβαση ή σχέση εργασίας μεταβιβάζονται στο διάδοχο», συνεπώς ο κανονισμός λειτουργίας του προσωπικού δεν παύει να υφίσταται αλλά ούτε και οι οργανικές θέσεις που κατέχουν οι 65 εργαζόμενοι.
Ελπίζω να σου έλυσα κάποιες απορίες σου σχετικά με τους προβληματισμούς σου.
Επίσης στην απορία σου τι σημαίνει ΑΕΔΙΚ μάθε ότι είναι η συντομογραφία του « Ανώνυμη Εταιρεία ΔΙώρυγας Κορίνθου, και δεν είναι ανάγκη να ρωτάς τον Μπεγλίτη, όλους τους αρμόδιους, τον Πρόεδρο, και άλλους, να στο εξηγήσουν, γιατί ήταν πολύ εύκολο να το βρείς από το SITE της εταιρείας.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.
Ένας ακόμα υπάλληλος της Διώρυγας.
Σε συνέχεια του προηγούμενου σχολίου μου, θα ήθελα επίσης να πω και εγώ ορισμένα πράγματα για όλα αυτά τα ανυπόστατα και κακοπροαίρετα που κατηγορούμαστε από ορισμένους άσχετους.
Ο Αϊνστάιν είχε πει « Δύο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αν και δεν είμαι σίγουρος για το πρώτο ».
Διαβάζοντας όλα τα σχόλια κατάλαβα πόσο δίκιο είχε ο άνθρωπος αυτός.
Επίσης αν στην βλακεία προσθέσουμε φθόνο, ζήλια, κακία, τότε έχουμε το τέλειο μίγμα, για να μπορέσουν κάποιοι μέσω της ανωνυμίας τους να βγάλουν όλα τα κόμπλεξ και την μικρότητά τους.
Αγαπητοί συνάδελφοι προτείνω να μην δώσουμε άλλη τροφή από αυτόν τον χώρο σε όλους αυτούς τους άσχετους που δεν γνωρίζουν τα εσωτερικά μας και μόνο προβλήματα προσπαθούν να μας δημιουργήσουν. Μπορούμε μόνοι μας χωρίς την «βοήθεια» των έξω να λύσουμε όλα τα εσωτερικά προβλήματά μας.
Προσωπική μου άποψη είναι ότι τα θέματα που έχουμε αυτή την στιγμή, λύνονται είτε εξώδικα είτε ένδικα, αλλά σίγουρα όχι μέσα από τέτοιου είδους αντιπαραθέσεις, μεταξύ συναδέλφων με αναγνώστες, είτε συναδέλφων μεταξύ των.
Επίσης προτείνω όλοι οι εξωτερικοί ας συνεχίσουν να γράφουν στο Blog και να προτείνουν στις αρχές τρόπους και λύσεις για την τουριστική αξιοποίηση της Διώρυγας, ( κάτι σαν τοπική διαβούλευση που είναι και της μόδας τελευταία) έτσι ώστε να δημιουργηθούν νέες θέσεις εργασίας στον νομό μας, και να ωφεληθούμε όλοι μας.
Ένας ακόμα εργαζόμενος στην Διώρυγα Κορίνθου.
ΦΙΛΕ ΑΝΩΝΥΜΕ
ΣΤΑ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΔΙΩΡΥΓΑΣ ΑΠΟΤΟΝ ΙΔΙΩΤΗ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΠΟΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ,ΜΕ ΠΡΟΚΥΡΗΞΗ ,ΜΕ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ
ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΑΦΟΡΟΥΝ ΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ Η ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΠΟΥ ΤΑ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΑΕΔΙΚ
ΑΠΟΡΩ ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ ΚΑΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΛΑΒΩ ΜΕΡΟΣ ΣΕ ΕΝΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΔΙΩΡΥΓΑΣ
==========================================================
ΟΙ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΑΝΔΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΥΡΕΣ ΔΙΟΤΙ ΕΓΙΝΑΝ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝ ΕΝΑ ΣΙΚΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΧΡΕΟΚΩΠΗΣΕΙ Ο ΙΔΙΩΤΗΣ
=========================================================
ΚΥΡΙΕ ΠΡΟΕΔΡΕ ΒΑΛΕ ΜΙΑ ΤΑΞΗ
ΚΑΙ Η FULCOR ΕΠΕΣΕ ΕΞΩ ΑΛΛΑ Ο ΑΔΕΡΦΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΡΓΟΣ,ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ
ΣΤΗΝ ΚΟΡΙΝΘΙΑ ΑΛΛΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΝΑ ΧΡΕΩΚΟΠΕΙ Ο ΙΔΙΩΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΠΡΟΣΛΑΒΑΝΕΙ ΤΟ ΑΔΙΑΦΑΝΩΝ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΠΕΡΙΑΝΔΡΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ
ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΕ
Ο ΠΑΝΟΣ Ο ΜΠΕΓΛΙΤΗΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΤΟΥ ΝΙΜΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΟΥΝ ΕΓΚΑΙΡΑ ΟΤΙ 65 ΠΛΕΟΝΑΖΩΝΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΕΔΙΚπχΠΡΩΗΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ
ΚΥΡΙΕ ΠΡΟΕΔΡΕ ΒΑΛΕ ΜΙΑ ΤΑΞΗ ,ΜΙΑ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΣΟΥ
ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΑ ΡΟΥΣΦΕΤΙΑ
Ο ΝΟΜΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΝΕΡΓΟΥΣ,ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ???
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ
ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ Η ΑΝΕΡΓΙΑ ΘΕΡΙΖΕΙ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΚΥΡΙΕ ΠΑΝΟ ΜΠΕΓΛΙΤΗ????
ΠΡΟΕΔΡΕ ΤΗΣ ΑΕΔΙΚ ΕΙΜΑΙ ΑΝΕΡΓΟΣ ΓΙΑ 4,5ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΙ ΓΩ ΝΑ ΜΠΩ ΣΤΗΝ ΔΙΩΡΥΓΑ
ΚΑΡΑΜΠΕΤΣΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ
ΑΝΕΡΓΟΣ ΛΟΓΙΣΤΗΣ Α ΤΑΞΕΩΣ
ΕΤΩΝ 32 ΛΟΥΤΡΑΚΙ
Ο Αϊνστάιν είχε πει « Δύο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία,
ΜΕ ΑΣΕΠ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΑΕΔΙΚ ΟΛΟΙ
Η ΔΙΩΡΥΓΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΚΟΛΗΤΟΥΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ
ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΛΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΒΓΑΖΟΥΝ ΣΠΥΡΑΚΙΑ ΟΤΑΝ ΑΚΟΥΝΕ ΓΙΑ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ
ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΛΕΟΝΑΖΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΣΤΗΝ ΠΡΩΗΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΑΝ ΝΑ ΜΙΛΑΝΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΓΙΑ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗ ΘΕΣΕΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΝΗΚΟΥΝ???
ΠΑΙΔΙΑ ΜΠΗΚΑΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΩΤΗ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΠΤΩΧΕΥΣΕ ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΧΑΣΑΤΕ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ Η ΚΒΕΡΝΗΣΗ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΤΑΙ ΜΕ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΜΙΑΣ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΠΟΥ ΠΛΕΩΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ
ΜΑΥΡΟΝΑΣΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ
ΨΗΦΟΦΟΡΟΣ ΠΑΣΟΚ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
Ο εξυπνος [συναδελφος] που μιλαει για ΑΣΕΠ κ΄τ'λ
αντι να ευχαριστει που εχει ενα κομματι ψωμι ζηταει
την απολυση συναδελφων του.
Αν ο ιδιος εχει προσληφθει με ΑΣΕΠ στη ΔΙΩΡΥΓΑ να μας πει
κ'μας?
Για ποιον ΑΣΕΠ/ με τον κανονικο/Η ΤΟΥ....ΒRIGE
Και συνεχιζω με τη θεωρια του συναδελφου 9.10
ΕΓΩ ΣΥΜΦΩΝΟ ΜΕ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ
Προς: όλο το προσωπικό της Ναυτικής Υπηρεσίας.
Από: Γραφείο Προέδρου Δ.Σ & Διευθύνοντα Συμβούλου.
Ημερομηνία: 28/04/2010
Θέμα: Ιατρικές δαπάνες
Σας γνωρίζουμε ότι αρχής γενομένης την 1η Μαΐου 2011, με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου δεν θα καλύπτονται από την Εταιρεία ιατροφαρμακευτικές δαπάνες και νοσοκομειακή περίθαλψη που έχουν πραγματοποιηθεί σε ιδιωτικά ιατρεία-κλινικές-νοσοκομεία.
θα καλύπτονται μόνο δαπάνες που έχουν πραγματοποιηθεί σε δημόσια νοσοκομεία.
Υ.Γ. ανακοίνωση ανυπόγραφη, ααφράγιστη, με άγνοια του Νόμου περί νοσοκομειακής περίθαλψης των Ναυτικών σύμφωνα με το Διεθνή Ναυτικό Δίκαιο.
ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΑΡ.ΠΡΩΤ 60
ΠΛΟΗΓΙΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΙΣΘΜΙΑ 28/04/11
ΔΙΩΡΥΓΑΣ ΚΟΡΙΝΘΟΥ
"Ο ΤΡΙΤΩΝ"
Σήμερα Πέμπτη 28/04/2011 εκτάκτως συνεδρίασε το Δ.Σ του σωματείου μας και διαμαρτύρεται ομόφωνα για την πρωτόγνωρη συμπεριφορά του Προέδρου & Διευθύνοντα Συμβούλου ΜΠΑΡΚΑΓΙΑΝΝΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ καθώς και τα μέλη του διοικητικού συμβουλείου ΡΟΥΤΖΟΥΝΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ, ΣΟΥΛΙΩΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, ΣΥΡΙΓΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ, ΜΟΥΖΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ, ΚΑΡΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΑΓΑΠΗ, το οποίο επέλεξε τρεις μέρες πριν από την μεγαλύτερη επέτειο των εργαζομένων την 1η Μαΐου να αναγγείλει δίκην της αλήστου μνήμης συμπεριφορά, <> την διακοπή δαπάνης νοσηλείας των ναυτικών, όταν αυτή έχει πραγματοποιηθεί σε ιδιωτικά νοσοκομεία-κλινικές ως εάν η παροχή αυτή είναι οικειοθελής και όχι νόμιμη.
Υπενθυμίζουμε ότι υποχρέωση κάλυψης των νοσηλίων σε οποιοδήποτε νοσοκομείο (ιδιωτικό ή δημόσιο) δεν αποτελεί οικειοθελή παροχή για να διακόπτεται κατά τη βούληση του εργοδότη, αλλά ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΝΟΜΙΜΗ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΟΥ.
Δηλώνουμε ότι αρνούμαστε και δεν θα εφαρμόσουμε οποιαδήποτε παράνομη απόφαση όπως αυτή που περιέχεται στην από 28/04/2011 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ, και καλούμε το Δ.Σ της εταιρείας να τηρεί και να σέβεται τους νόμους του κράτους, ιδίως όταν πρόκειται για θέματα τόσο ευαίσθητα όπως η ασθένεια των ναυτικών.
8:27 ? γιατι δεν εκανες μια ενσταση αφου θεωρεις οτι οι νπροσληψεις ηταν ακυρες?
προς υπολοιπους αντιρισιες... ξαναδιαβαστε εδω, κ ψαχτε το νόμο του κρατους.
Πολύ γρήγορα θα σε ενημερώσω ότι όλοι οι εργαζόμενοι που προσλήφθηκαν από την Ιδιωτική εταιρεία διέπονται από τον εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας της Διώρυγας και καλύπτουν οργανικές θέσεις, ( Ο κανονισμός αυτός είναι κατοχυρωμένος με Υπουργική Απόφαση, και έχει περάσει από την βουλή, πολλά χρόνια πριν την Ιδιωτικοποίηση). Έτσι λοιπόν η μεταβίβαση της Επιχειρησιακής οντότητας της Διώρυγας από την Ιδιωτική εταιρεία στην ΑΕΔΙΚ λόγω της καταγγελίας της σύμβασης, διέπεται από το ΠΔ178 περί προστασίας εργαζομένων ο οποίος αναφέρει ότι «Από την ημερομηνία της μεταβίβασης όλα τα δικαιώματα και υποχρεώσεις που έχει ο μεταβιβάζων από σύμβαση ή σχέση εργασίας μεταβιβάζονται στο διάδοχο», συνεπώς ο κανονισμός λειτουργίας του προσωπικού δεν παύει να υφίσταται αλλά ούτε και οι οργανικές θέσεις που κατέχουν οι 65 εργαζόμενοι.
178 προεδρικο διαταγμα. διαβαστε κ μετα γραφτε οτι σας κατεβει.
ΣΥΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΤΗΣ ΔΙΩΡΥΓΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΗΡΩΕΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΕ ΑΥΤΗΝ!
KARABETSOS k MAYRONASIOS, eisaste pio akyroi k apo ton ASEP leme.
plhrh agnoia nomwn symvasewn, dikaiwmatwn....
sygxarhthria k apo emen,a toso sth naytikh yphresia, oso k sthn texnikh, poy PALEYOYN edw k mhnes olomonaxoi na krathsoyn thn etaireia zwntanh.
mpravo sas paidia.
poy einai ta prwtoklasata stelexh ths perioxhs?
Logothetis-gkiwnhs-prwtopappa-spanos-perras-prwtonotarios..?
oti tha toys parei o kosmos me ta avga to 3eroyn?
exetai ergazomenoys ekei katw sth diwryga poy htan konta sas ston proeklogiko agwna sas, kai twra toys exetai 3exasei.
(mia kalamakiwtissa)
ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΛΑΜΑΚΙΩΤΙΣΣΑ!!!
ΑΥΤΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΤΩΡΑ...
ΤΗΝ ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΨΗΦΟΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΤΥΓΝΟ ΕΚΒΙΑΣΜΟ ΠΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΤΕ ΤΩΡΑ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΒΟΛΕΜΕΝΟΙ! ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΔΙΟΡΙΣΑΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΡΟΚΑΤΟΧΟΥΣ ΤΟΥΣ.
Η ΕΛΛΑΔΑ ΟΜΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΣΕΛΙΔΑ!
Η ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΚΑΙ Η ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ.
ΕΝΑΣ ΕΙΚΟΣΑΧΡΟΝΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΟΣ, ΠΟΥ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΡΓΟΣ
Δεν μπορω να καταλαβω γιατι πρεπει να πληρωνουμε τους δημοσιους υπαλληλους πρωτα και μετα ναψαχνουμε να βρουμε τα χρηματα που δεν εχομε
Εδω 150.000 θεσεις εργασιας χαθηκαν στοω ιδιωτικο τομεα που παραγουν εργο και φορους για ναπληρωθουν οι αργοσχολοι το δημοσιουκαι κανενας δεν ενδοιαφερθηκε για αυτο το παραγωγικο της ελλαδας
aaa.. enstash. giati moy kopsate to post?
den evrisa, den ekana kati kako.
(kalamakiwtissa)
όμορφη Καλαμακιώτισσα,όπως σε αποκάλεσαν πριν,δεν έβρισες,αλλά αναφέρεις όνομα και σκάνδαλο...αν θες να ανέβει,κάνε επώνυμη καταγγελία και στην ανεβάζουμε σαν post στο Loutrakiblog...
H Ανακοινωση απαντηση του σωματειου Τριτων στο ΔΣ της διωρυγας σε σχεση με την περιθαλψη ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ και μπραβο στον συντακτητης που βεβαια μου θυμιζει εποχες 2000 οταν ο πατερας του νυν συμβουλου ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗ ειχε ερθει με αποστολη να υποβαθμησει και να ξεπουληση την ΔΙΩΡΥΓΑ στους Ε γγλεζους και εστειλε τον συντακτη της απαντησης με χειροπεδες στα αυτοφορα αλλα εκει απετυχε .Μπραβο σου και παλι ΚΩΣΤΑ ΔΗΜΟΥ ΠΡΟΕΔΡΕ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ. Αλλα σου εχω και μια ερωτηση.ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΥΣΚΟΛΗ ΣΤΙΓΜΗ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΟΥ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΕ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΗΜΕΡΑ? Παλι μονος σου θα τα βγαλεις περα και παλι, ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΠΟΛΕΜΙΣΤΗ ΚΩΣΤΑ.
ΚΩΣΤΑ ΔΗΜΟΥ αποτι μαθενω πηρες παλι την κατασταση στα χερια σου βογα και φουνταρισε τους αχρηστους...... ΕΝΑΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΣΟΥ..ΑΚΟΥΣ ΚΥΡΙΕ ΛΟΓΟΘΕΤΗ ΔΗΜΑΡΧΕ τετοιους ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΕΙΧΕς ΣΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟΣ ΣΟΥ ΣΤΑΣΟΥ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ.
Κυριακή, 27 Μαρτίου 2011
Όλα στα χέρια της κυβέρνησης.
Σφίγγει ο κυβερνητικός κλοιός έναντι των εργαζομένων, καθώς η μισθολογική πολιτική των ΔΕΚΟ θα εγκρίνεται από τη διυπουργική επιτροπή ΔΕΚΟ και αυστηροποιείται το σύστημα προσλήψεων.
ΠΗΓΗ: ΑΡΘΡΟ ΤΗΣ ΕΛΕΝΗΣ ΚΩΣΤΑΡΕΛΟΥ ΑΠΟ www.enet.gr
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΒΡΕΘΗΚΕ ΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΠΛΟΚΗ
ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΣΕΛΙΔΑ (ΛΕΕΙ Ο ΠΡΟΘΥΠΟΥΡΓΟΣ)
ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΕΝΩΜΕΝΟ ΔΥΝΑΤΟ
ΠΡΟΕΔΡΕ ΠΟΥΛΑ ΤΑ ΟΛΑ
ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ(ΚΥΡΙΟΥΣ)1 ΜΑΙΟΥ...8:27ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΚΑΡΑΜΠΕΤΣΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΥΡΟΝΑΣΙΟ.....ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΑΤΕ ΠΟΤΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΣΑΣ...ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΠΟΣ ΑΥΤΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΕΡΓΑΣΙΑ...ΝΑ ΖΗΤΑΤΕ ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΣΗ 65 ΑΝΘΡΩΠΩΝ..ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ....ΕΛΕΟΣ..... ΟΠΩΣ ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΕ ΕΣΑΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΣΑΡΚΑ ΚΑΙ ΟΣΤΑ Η ΛΑΙΚΗ ΡΗΣΗ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΟΥ ...Η ΖΩΗ ΜΟΥ....ΒΑΛΤΕ ΚΑΛΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΤΟΧΥΡΩΝΕΙ....ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΑΣΕΠ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΑΠΟ 6-7-8 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ...ΟΠΟΤΕ ΑΔΙΚΟΣ ΚΟΠΟΣ ΓΙΑ ΕΣΑΣ.
a.v. είπε...
όμορφη Καλαμακιώτισσα,όπως σε αποκάλεσαν πριν,δεν έβρισες,αλλά αναφέρεις όνομα και σκάνδαλο...αν θες να ανέβει,κάνε επώνυμη καταγγελία και στην ανεβάζουμε σαν post στο Loutrakiblog...
1 Μαΐου 2011 6:23 μ.μ.
ti les vre?
poio skandalo ennoeis?
mhn kryvetai ta aytonohta, an 8eletai pragamatika na eisaste ane3arthtoi,kai eilikrineis apenanti stoys anagnwstes sas.
gia ton kwsth den milane epwnyma tosoi kai tosoi? ekei de se eida agapite na pareis 8esh....na kopseis sthn telikh kati..
paixnidakia dhmosiothtas eeee?
na paei ston pato o dimou, ektrefwntas piranxas...
kante to, alla den trexei... o kosmos toy xwrioy mas 3erei, kai krinei ta gegonota, opws episis kai ta kala paidia opws o kwstas.
eyxaristw gia th filo3enia, alla dystyxws eisaste ratsistes ths alhthias.
h diwryga aneikei sto dhmo loytrakioy-agiwn 8eodwrvn. na to 3eretai oloi sas.
adios!
ειλικρινά δεν κατάλαβα τίποτε από αυτά που λες...πες μου κάτι...από πού κι ως πού είμαι υποχρεωμένος να ξέρω τί τρέχει στην Διώρυγα και στην επιχείρηση της,για να ξέρω αν ισχύουν αυτά που λες...πρώτα από όλα είνα ιγεγονότα τεκμηριωμένα νομικά ή κουβέντες καφενείου ;;;...και πού είδες εσύ να παίρνουμε εμείς θέση υπέρ ή κατά κάποιου σε τέτοια θέματα...κοίτα,αν θες να πείς κάτι ουσιαστικό,πες το και το ανεβάζω,αλλιώς,όπως είπες,αντιός...
θα ήθελα να παρακαλέσω να προσέχετε τί εκφράσεις χρησιμοποιείτε,γιατί έχετε δημιουργήσει μιά ένταση μεταξύ σας και μας φέρνετε σε δύσκολη θέση...δεν μπορούμε να πάρουμε θέση στα γεγονότα που αναφέρετε και δεν θα ήταν και σωστό...στην τελική,ας κάνει μιά ανακοίνωση η εταιρεία και μιά οι συνδικαλιστές και να τελειώνει η ιστορία...ο καθένας μπαίνει κα ιλέει το κοντό του και το μακρύ του και χαρακτηρίζει με λέξεις,που αν τις ανεβάσουμε,θα έχουμε φασαρίες εμείς...αν θεωρείτε ότι το αξίζουμε,συνεχίστε έτσι,τί να πω...
Εκείνη η ρημάδα η σήμανση για τήν γέφυρα της ποσειδωνίας ρε παιδιά πότε θα φτιαχτεί μήπως μπορείτε να μας πείτε;
Πόσο κάνει ρε γμτ....το τι μπινελίκια παίφτουν κάθε φορά που τρώμε πόρτα στην γέφυρα δεν λέγεται....
ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΝΩΝΥΜΟ 1ΜΑΙΟΥ 9;06
EINAI KAKO ΝΑ ΕΝΔΡΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΩ ΣΤΗΝ ΔΙΩΡΥΓΑ??
ΤΙ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ ????ΠΑΣΟΚ ΨΗΦΙΖΩ ΚΑΙ ΓΩ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΕΙΑ???
10 ΧΡΟΝΙΑ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΔΕΝ ΒΓΗΚΕ ΣΤΗΝ ΜΜΕ
ΦΙΛΕ ΑΝΗΚΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΒΟΛΕΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ,ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ,ΝΟΜΑΡΧΗ ,ΧΩΡΙΟΥ ΚΤΛ
ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΣΤΕΡΕΙΣ ΕΣΥ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΑΝΕΡΓΟΥΣ ΤΗΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ//ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΕΑΝ Η ΔΙΩΡΥΓΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΣΟΥ ΔΟΥΛΕΙΑ
ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΚΟΜΑΤΟΣΚΥΛΛΑ
ΦΤΑΝΟΥΝ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩΣΩ ΕΝΑ ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΟΙ ΒΟΛΕΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΟΠΙΔΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ
ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ 2 ΟΠΩΣ ΦΑΝΤΑΖΕΣΑΙ ΑΛΛΑ ΜΙΑ ΛΑΟΘΑΛΑΣΣΑ ΑΠΟ ΑΝΕΡΓΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΖΟΥΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΤΡΕΠΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑΥΤΟ///ANYWAY
ΜΑΥΡΟΝΑΣΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ-ΑΝΕΡΓΟΣ ΠΙΑ
ΨΗΦΟΦΟΡΟΣ ΠΑΣΟΚ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
ΦΙΛΕ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΜΑΥΡΟΝΑΣΙΟ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΕΙΣ ΣΤΗΝ ΔΙΩΡΥΓΑ.Ο ΗΛΙΟΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΓΙΑ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΘΕΣ ΝΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΜΑΣ.ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΙΣ ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΡΟΛΑΛΗΣΑΝΤΕΣ.ΕΝ ΤΩ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ.ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΙΣ ΔΙΚΙΕΣ ΜΑΣ.ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΚΟΛΗΤΟΥΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΛΙΚΕΣ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ.ΛΟΙΠΟΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΔΕΝ ΣΤΕΚΟΥΝ.ΕΙΜΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ΣΤΗΝ ΔΙΩΡΥΓΑ ΗΜΟΥΝ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΓΕΝΟΦΑΣΚΙΑ ΜΟΥ.ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΟΛΗΤΟ ΣΤΗΝ ΔΙΩΡΥΓΑ.ΑΠΛΑ ΕΚΑΝΑ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΑΙΤΗΣΗ.ΜΑΛΛΟΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΣΤΙΓΜΗ ΚΑΙ ΕΠΙΑΣΑ ΔΟΥΛΕΙΑ.ΑΠΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΟΥ ΠΡΟΣΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΕΙΣ ΣΤΗΝ ΔΙΩΡΥΓΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΨΗΦΟΦΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ.Ε!!!! ΛΟΙΠΟΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ.ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ(ΚΟΜΑΤΟΣΚΥΛΑ) ΜΑΛΛΟΝ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΣΕ ΣΕΝΑ. υπαλληλος Α.Ε.ΔΙ.Κ
Και κάτι άλλο παιδια... Η Πινακίδα για το αν ειναι ανοιχτη η Γέφυρα Ποσειδωνίας ή κλειστή, ανήκει στον Δήμο Κορινθίων... Καμία δουλειά δεν έχει η διώρυγα με αυτήν... Τα παράονά σας εκεί λοιπόν... Έλεος πια...
9:38,επειδή νομίζω με βάση αυτό που λες,ότι έχεις κάποια σχέση με την Διώρυγα,δεν μπορεί κάποιος από την διοίκηση να ενδιαφερθεί για το πρόβλημα ή να προτείνει μιά λύση ;;;...συγγνώμη κιόλας,έχεις δει ότι δεν έχουμε πάρει καμία θέση στην διαμάχη (άλλωστε δεν δικαιούμαστε,άχετα της προσωπικής μας γνώμης)...αλλά,πίστεψε με,πολύς κόσμος σας βρίζει για αυτό το θέμα (ίσως και άδικα),αλλά έχετε την γνώση και τον τρόπο να προτείνετε λύση στο πρόβλημα,περισσότερο από εμάς τους αδαείς...φιλικά και ευχαριστώ...
ΕΣΥ ΠΟΥ ΒΡΙΖΕΙΣ ΤΟΝ ΚΩΣΤΑ ΔΗΜΟΥ.
ΕΝΑ ΕΧΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ.
[ΑΣΧΟΛΗΣΟΥ ΜΕ ΤΑ ΟΙΚΙΑΚΑ]
ΞΕΡΕΙΣ΄
ΣΥΝΑΔΕΛΟΙ Ρ/Κ.
Με λύπη διαπιστώνω, διαβάζοντας όλα τα ανωτέρω σχόλια στο πόσο χαμηλά έχει φτάσει η Ελληνική κοινωνία.
Πόσο χαμηλά μας έφτασαν οι κύριοι που ΕΜΕΙΣ στέλνουμε στα έδρανα της βουλής για να κυβερνήσουν τη χώρα.
Το "διαίρει και βασίλευε" σε όλο του το μεγαλείο, ή όπως λένε και εδώ στο χωριό μου την Κυρά-Βρύση: "αφού ψόφησε η κατσίκα η δικιά μου, να ψοφήσει και του γείτονα".
Το θετικό είναι ότι εκτός από διάφορες αερολογίες, βλέπω και κάποια επώνυμα σχόλια τα οποία εγώ προσωπικά τα θεωρώ και πολύ "παντελονάτα", διότι δεν είναι ανώνυμα, άσχετα αν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα ή όχι.
Και μέχρι εδώ καλά... θεωρητικά καλά, γιατί τις όποιες ενστάσεις των κυρίων που έγραψαν επώνυμα μπορώ να της αποκρούσω.
Αγαπητοί φίλοι όλες οι προσλήψεις επί ΠΕΡΙΑΝΔΡΟΣ έγιναν με ότι προβλέπει ο νόμος περί προσλήψεων, ο οποίος δίνει το δικαίωμα στον ιδιώτη να προσλαμβάνει με δικά του κριτήρια, χωρίς ΑΣΕΠ ή οτιδήποτε άλλο.
Σαφώς και έγιναν προσλήψεις με προτεραιότητα τα παιδιά των εργαζομένων, όπου και όταν, υπήρχε κενή οργανική θέση, όπως και επίσης πλήρωση θέσεων από συναδέλφους από όλες τις περιοχές του νομού Κορινθίας και όχι μόνο,που έκαναν αιτήσεις.
Και μιλάω πάντα για οργανικές θέσεις, ειδικά στη Ναυτική Υπηρεσία η οποία έχει και την ιδιαιτερότητα να ζητάει προσόντα που προβλέπει το Ναυτικό επάγγελμα.
Δεν θα το πλατιάσω κι άλλο το θέμα, άλλωστε δεν είμαι και ο αρμόδιος για την όποια απολογία σε οποιαδήποτε ανυπόστατη κατηγορία.
Στόχος μας είναι να μη χάσουμε το δέντρο και σε καμία των περιπτώσεων δε θα μπω σε διαδικασία αντιπαράθεσης με τον οποιοδήποτε φίλο ή εχθρό.
Σαφώς όμως δε θα επιτρέψω χαρακτηρισμούς, όπως ΚΟΜΑΤΟΣΚΥΛΑ ή όποιον άλλο χαρακτηρισμό που με λύπη διάβασα εδώ.
Η πολιτική μου ταυτότητα είναι γνωστή σε όλη την ευρύτερη περιοχή που ζω και εργάζομαι και δεν είναι κρυφή.
Το ότι προέρχομαι από την ΑΡΙΣΤΕΡΗ πτέρυγα του ΠΑ.ΣΟ.Κ δεν θα το κρύψω, ούτε και θα το αποποιηθώ και ούτε μπορεί να θεωρηθεί κακό το να είμαι πολιτικοποιημένος.
Όμως οι πολιτικές μου πεποιθήσεις δεν έχουν καμία σχέση με τη συνδικαλιστική-επαγγελματική μου ιδιότητα, ούτε και με την ενασχόληση μου με τα κοινά του τόπου μου.
Σε αυτό το σημείο θα ήθελα, με όλον μου το σεβασμό προς το χώρο που φιλοξενεί τις απόψεις μας να ζητήσω από τους διαχειριστές του blog να κλείσουν το "θέμα" ή έστω να μην επιτρέψουν στο μέλλον χαρακτηρισμούς προσβλητικούς, τόσο προς τους συναδέλφους μου όσο και προς το άτομο μου, διότι οι ανυπόστατες κατηγορίες, οι χαρακτηρισμοί και η ημιμάθεια, το μόνο που καταφέρνουν είναι να δίνουν μασημένη τροφή στα απανταχού πιράνχας μου ισοπέδωσαν τα πάντα.
Επίσης θα ΄θελα να ευχαριστήσω και όσους κυρίους-κυρίες αναφέρθηκαν στο άτομο μου, τόσο με θετικά, όσο και με αρνητικά σχόλια.
Με φιλικούς χαιρετισμούς: Κώστας Δήμου (πρόεδρος σωματείου πλοηγικού σταθμού Διώρυγας Κορίνθου)
Κώστα Δήμου,σε ευχαριστούμε που απάντησες και έβαλες κάποια πράγματα στην θέση τους...ειλικρινά,πίστεψε με,αν είχες πρόσβαση στα σχόλια,θα έβλεπες ότι έχουν αποτραπεί χαρακτηρισμοί βαρύτεροι από "κομματόσκυλα" και από τις 2 μεριές...μιά ερώτηση θα ήθελα να σου κάνω,επώνυμα...θεωρείς δίκαιο για την υπόλοιπη κοινωνία το "Σαφώς και έγιναν προσλήψεις με προτεραιότητα τα παιδιά των εργαζομένων, όπου και όταν, υπήρχε κενή οργανική θέση, όπως και επίσης πλήρωση θέσεων από συναδέλφους από όλες τις περιοχές του νομού Κορινθίας και όχι μόνο,που έκαναν αιτήσεις." ;;;...δικαιούμαι να ρωτάω,πιστεύω,γιατί ο πατέρας μου έφαγε 25 χρόνια σε υπερατλαντικά ταξίδια και ποτέ,μα ποτέ,δεν τον χρησιμοποίησα για να μπω σε θέση που είχε σχέση με την δουλειά του (σαν συνδικαλιστής,ξέρεις πολύ καλύτερα από εμένα τί συμβαίνει με ναυτικό ή λιμενικό και με προσβάσεις και μην πεις ότι έχω άδικο )...και ποτέ,μα ποτέ,δεν υποστήριξα να χάσει κάποιος την δουλειά του,ακόμα κι αν έχω προσωπικά μαζί του...θα ήθελα να ακούσω την θέση σου,γιατί έχει βαρύνουσα σημασία...ευχαριστώ...
Αγαπητέ a.v. ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω τι μεμπτό υπάρχει στο: "Σαφώς και έγιναν προσλήψεις με προτεραιότητα τα παιδιά των εργαζομένων, όπου και όταν, υπήρχε κενή οργανική θέση, όπως και επίσης πλήρωση θέσεων από συναδέλφους από όλες τις περιοχές του νομού Κορινθίας και όχι μόνο,που έκαναν αιτήσεις."
Ιδιώτης είναι και δεν τον ελέγχει κανένας, φτάνει να υπάρχουν τα απαιτούμενα χαρτιά για την άσκηση του Ναυτικού επαγγέλματος.
Δεν θα μπω στη διαδικασία να το αναλύσω περισσότερο.
Δεν είναι καν αρμοδιότητα μου το τι κάνει η κάθε εταιρεία, είτε λέγεται διώρυγα, είτε καζινο, είτε μοτορ-οιλ ή λαντις....
Έχω άλλα πολύ σοβαρά θέματα να αντιμετωπίσω και πίστεψε με δεν μπορώ να λειτουργήσω διαφορετικά.
Αυτό όμως δε σημαίνει ότι δεν μπορούμε να τα πούμε πίνοντας έναν καφέ και να κάνουμε μια συζήτηση εφ' όλης της ύλης.
Το τλφ μου το έχει ο Μιχάλης στάνταρ...
Αυτά...
Κώστας Δήμου
ευχαριστώ,για την απάντηση...αν και δεν άκουσα αυτό που περίμενα...δεν κατηγόρησα κανέναν,πάντως,αυτό να ξέρεις...δεν είναι δουλειά δική σου να απολογείσαι για την κάθε εταιρεία,είτε ιδιωτική,είτε δημόσια,το μόνο σίγουρο...αυτό που είναι μεμπτό,κατά την γνώμη μου ,είναι το ότι προτιμήθηκαν παιδιά των εργαζομένων...τώρα με ποιές διαδικασίες και αν αυτές ήταν διαφανείς,δεν μπορώ να το ξέρω,ούτε αφήνω υπόνοιες...σε μιά ευνομούμενη κοινωνία,δεν θα έπρεπε να δουλεύουν συγγενείς,για να μην δίνονται δικαιώματα...η γυναίκα του Καίσαρα,που λένε...όταν το κάνουν οι πολιτικοί μας,γιατί τους βρίζουμε ;;;...επαναλαμβάνω,δεν αφήνω καμία μομφή,ούτε για σδένα,ούτε για το σωματείο σας,ούτε για κανέναν...την γνώμη μου λέω κι ας ακούγεται περίεργη...
Ξέχασα να αναφέρω ότι για τη σηματοδότηση της γέφυρας αρμόδιος είναι ο ΔΗΜΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΩΝ από την πλευρά της πόλης της Κορίνθου, και αντίστοιχα ο ΔΗΜΟΣ Λουτρακίου-Αγίων Θεοδώρων από την πλευρά της πόλης του Λουτρακίου και όχι η Α.Ε.ΔΙ.Κ.
Κώστας Δήμου
aisxos na pernane tetoia sxolia san tou 9,48
το σχόλιο σβήστηκε και ζητώ συγγνώμη,αν και δεν το ενέκρινα εγώ...MiFi και Αlex,σας παρακαλώ να τσεκάρετε καλύτερα τα σχόλια,πριν τα εγκρίνετε...ευχαριστώ...
Ανώνυμος είπε...
ΕΣΥ ΠΟΥ ΒΡΙΖΕΙΣ ΤΟΝ ΚΩΣΤΑ ΔΗΜΟΥ.
ΕΝΑ ΕΧΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ.
[ΑΣΧΟΛΗΣΟΥ ΜΕ ΤΑ ΟΙΚΙΑΚΑ]
ΞΕΡΕΙΣ΄
ΣΥΝΑΔΕΛΟΙ Ρ/Κ.
2 Μαΐου 2011 11:08 μ.μ.
vre? me pare3hghses.
yper tou kwsth eimai k egw.(k einai k extra sexy leme)
einai filos mou opws einai k dikos soy.
asxeta an den 3erei poia einai poia.
apla lew oti pane na ton fane re gamwtw.
(kalamakiwtissa)
ΟΣΟ ΗΤΑΝ Ο ΜΠΑΛΕΡΜΠΑΣ ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΣΑΣ ΤΑ ΑΚΟΥΓΑ ΠΙΟ ΕΠΙΘΕΤΙΚΑ
ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΝΕΟ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΣΙΜΟΥΔΙΑ
ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙΑ ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ//
τον βλεπω να φευγει κολυμπωντας....με κοντρα ρευμα.
ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΚΡΙΒΕΤΑΙ????
Εκείνη η ρημάδα η σήμανση για τήν γέφυρα της ποσειδωνίας ρε παιδιά τουλαχιστον ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεε?????????????
ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΕΝΩΜΕΝΟ ΔΥΝΑΤΟ
ΠΡΟΕΔΡΕ ΠΟΥΛΑ ΤΑ ΟΛΑ
ΛΥΠΑΜΕ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΕΝΑ ΤΟΣΟ ΣΟΒΑΡΟ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΘΙΓΟΝΤΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΕΣ ΚΑΙ ΝΟΜΟΙ ΤΟ ΚΡΥΨΑΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΞΕΧΑΣΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑΤΙ...ΚΑΙ ΕΧΕΤΕ ΕΚΕΙ ΧςΡΙΣ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΔΟΣΑΡΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΥΡΙΟ ΠΟΥ ΕΚΟΨΕ ΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ Ε Λ Ε Ο Σ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΑΣ? Ο ΞΕΚΙΝΩΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΤΙΣ 19 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2011.
3:23,σύμφωνα με την λογική σου,εμείς προσπαθήσαμε να αποκρύψουμε την καταγγελία σου για να ξεχαστεί το θέμα από τον κόσμο...θα μας εξηγήσεις,λοιπόν,για ποιόν λόγο το κάναμε,αφού μας κατηγορείς τόσο ανοιχτά ;;;...εγώ αυτό που παρατήρησα,είναι ότι είχατε επιδοθεί σε ρεσιτάλ υβριστικών σχολίων και από τις 2 μεριές,με αποτέλεσμα κανένας να μην ενδιαφέρεται για την καταγγελία που πολύ ορθώς έκανες...εμείς,σαν Loutrakiblog , τί άλλο θες να κάνουμε ,δηλαδή ;;;
ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΓΙΤΙ ΕΓΩ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΤΙΣ ΥΒΡΕΙΣ ΑΠΟ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΤΙΣ ΑΠΟΡΙΠΤΕΤΕ.ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΣΩΣΤΟΙ. ΚΑΙ ΚΛΕΙΝΩ ΜΕ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΑΜΕΣΟ ΠΕΣΤΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ .ΔΙΣΤΥΧΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΠΕΘΑΝΕ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΠΑΡΚΑΓΙΑΝΝΗ ΑΣ ΒΓΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΣΕ ΠΟΙΟ ΚΡΑΤΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΤΟΝ ΕΙΧΕ ΝΑ ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΑΛΛΑ ΜΑΘΑΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ ΣΤΕΛΝΕΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΝΑΥΤΙΚΟΥΣ ΤΟ ΤΟΝΙΖΩ.
Πληροφορήθηκα πριν από λίγο την ύπαρξη του από πάνω μηνύματος, το οποίο σε καμιά περίπτωση δεν μπορώ να διανοηθώ πως έχει συνταχθεί από συνάδελφο.
Είμαι σίγουρος ότι ο συγγραφέας εξυπηρετεί "άλλους" σκοπούς, σπέρνοντας ανέμους για να θερίσουμε θύελλες.
Τα εσωτερικά μας προβλήματα θα τα λύσουμε μόνοι μας, έχοντας καλή διάθεση και όρεξη για συνεργασία...
Παίρνω το θάρρος της επώνυμης δημοσίευσης του μηνύματοςμου (όπως κάνω ΠΑΝΤΑ,όταν γράφω)καταδικάζοντας τις όποιες προβοκάτσιες που στόχο έχουν το κακό της Εταιρίας, και τον αποπροσανατολισμό της κοινής γνώμης. Παράλληλα εκφράζω τα συλλυπητήρια μου, στους συγγενείς του εκλιπόντα.
Κώστας Δήμου
ΚΩΣΤΑ ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΙΣΧΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΕΓΡΑΨΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΜΑΣ, ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΚΗΔΕΙΑΣ. ΤΑ ΣΥΛΛΥΠΗΤΗΡΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΣΤΟΥΣ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ.
ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ. ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΑΠΛΗΡΩΤΟ ΣΗΜΕΡΑ.
ΟΥΣΤ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ. ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΑΚΗ ΣΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΘΟΥΜΕΝΑ.
ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΣΕ ΠΟΙΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΗΤΑΝ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΠΟΥ ΛΕΣ , ΑΦΟΥ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙΣ ΚΙΟΛΑΣ , ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΣ ????? ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΑ ΝΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗ ΦΟΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ , ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΕ ΚΡΑΤΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ????? .ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΡΑΞΕ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ , ΑΝ ΟΜΩΣ ΕΧΕΙΣ ΑΔΙΚΟ Η ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ .ΤΕΛΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΣΕ ΠΟΙΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΠΕΘΑΝΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΕΣΥ ΠΟΥ ΑΠΟΡΙΠΤΕΙΣ ΤΙΣ ΥΒΡΕΙΣ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΣΑΦΕΣΤΑΣΗ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΠΟΡΙΠΤΕΙΣ ΤΙΣ ΥΒΡΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΩΣΤΟΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ
ξαφανιστηκαν 2 μνμτα.
πουθε πηγαν? το ενα ηταν κ επωνυμο ε?
χμμμ.. κατι δεν παει καλα εδω μεσα.
9:31,για άλλη μία φορά να επαναλάβω ότι το blog είχε πρόβλημα χτες...όλα τα blogs,συγκεκριμένα,είχαν πέσει για μιά σχεδόν μέρα...και κάποια μηνύματα χάθηκαν...προσπαθούμε να το διορθώσουμε,αλλά δεν ξέρω κατά πόσο είναι εφικτό...σε ικανοποιεί η απάντηση μου ;;; ή πάλι θα λες ότι κάτι δεν πάει καλά εδώ μέσα ;;;
μα κ εσυ παραδεχεσαι οτι κατι δεν πηγαινε καλα.
εγω απλα το αναφερω διοτι ο συντακτης ηταν με ονομα κ ειχε δωσει μια πολυ καλη απαντηση.
κ αν θυμαμαι καλα υπηρχε κ ανταπαντηση απο κατω η οποια κ αυτη εξαφανισθει.
αν θες,κατάλαβε αυτό που σου έγραψα...δεν έχουμε καμία πρόθεση να πάρουμε το μέρος κανενός,σε αυτή την κόντρα που έχετε ξεκινήσει μεταξύ σας...επίσης,δεν διαγράφουμε σχόλια εμείς...επαναλαμβάνω,τα σχόλια χάθηκαν λόγω πτώσης του blog,όπως και των υπολοίπων blogs...στο λέω,γιατί με το σχόλιο σου,αυτό αφήνεις να αιωρείται ή τουλάχιστον ,αυτό καταλαβαίνω εγώ και μας προσβάλλει...
θα με τρελανεις λεμε.
σου αφησα εγω καμια αιχμη μωρε?
μηπως εχεις τη μυγα κ μυγιαζεσαι?
απλα ανεφερα οτι κατι δεν παει καλα κ πως λειπουν καποια μνμτα απο τα οποια το ενα ηταν κ επωνυμο... (2 αν θυμαμαι καλα)
κ δεν υπαρχει καμμια κοντρα... αυτοι που παπαγαλιζουν κ πυροδοτουν το κλιμα ειναι συγκεκριμενοι κ δεν εχουν καμμια σχεση με την διωρυγα. ασε που ο ενας εξ καλαμακιου ειναι κ πασιγνωστος. (παναθεμα τον, δεν νογαει κ να κρυφτε)ι
"σου αφησα εγω καμια αιχμη μωρε?
μηπως εχεις τη μυγα κ μυγιαζεσαι?"...νομίζω ότι δεν υπάρχει λόγος παραπέρα συζήτησης...και αν υπάρχει κόντρα ή όχι,άσε να το ξέρουμε εμείς,με τα σχόλια που αναγκαζόμαστε να κόβουμε,επειδή είναι υβριστικά ...
η γεφυρα Ισθμιας στις 15 Μαη θα δινοταν στην κυκλοφορια.
τι εγινε κ ακομα δε λειτουργει?
ή μηπως ελεγαν για της 15 Μαη 2012?
εδω κ αν ειναι για γελια/////??????
στο δρομο ολοι οι εργαζομενοι λιαν συντομως.
τους καθαρισε σαν αυγο ο νεος εκλεκτος επιφανης ανΔρας που εχει πλαισιωσει τον υπουργο για να σωσει τη χωρα..
α, ρε ταλιΜπαν που χρειαζοντε εκει στη χαριλαου 3κουπη να τους κανει καρβουνο, αναθεμα τους ΟΥΥΥλοΥΥΥΥς.
κουραγιο παιδες... κ καλη δυναμη στο ολοκαΥτωΜα.
TaliBan
TaliBan,λές πολλές αλήθειες που λίγοι καταλαβαίνουν,εμένα πάντως μ'έχεις κερδίσει..
Ρε φαγανε φαγανε φαγανε, αντε φαγαμε αλλα εσεις ΦΑΓΑΤΕ !!!!!
Ρεεε..... ο τυπος ειναι ακρως επικινδυνος λεμε.
αν δεν δραστηροποιηθουν οι τοπικοι αρχοντες θα κλαψουν μανουλες.
αν ειναι αληθειες αυτα που μαθαινω (φρεσκα-φρεσκα, σπαρταριστα)θα μεινει κοσμος στο δρομο, κ παιδακια θα πεινασουν... ασε που η ακινητη περιουσια θα παει στους ξενους μεγαλοκερδοσκοποκαρχαριες.
ξυπνατεεεεεεεε
TaliBan
πι-πι το παπι, δεν μιλαει ουτε η δημοτικη αρχη.
με εχει πιασει το ποιητικο μου τωρα λεμε..(lol)
oυδεις ασχολητε με το θεμα.
μολις ξαναξεπουληθει στους εβραιους ελατε να σφυριξετε κλεφτικα ουυυυυλοι σας.
TaliBan
κοιταω κοιταω σχεδον καθε μερα,γιατι σταματησαμε ρε παιδια να γραφουμε τι εγινε και μας πηρε απο κατω τοσο, ταλιμπαν αφου σταματησες να γραφεις κ'συ κατι δεν παει καλα.
Επιτελους κατι εγινε τις 2 αυτες ημερες,η συγκεντρωση των συναδελφων στην απεργια μου ξυπνησαν ΠΑΛΙΕΣ καλες αναμνησεις.Ασχετα απο ορισμενους που δουλευαν[ΤΑ ΚΑΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ]ολοι εχουν δικαιωμα στην ανυπαρκτη δημοκρατια που εχουμε σημερα.ΠΑΛΙ μπραβο στα παιδια και τον 2 σωματιων που πιστευω θα γινουμε 1.Οσο για τον κυριο που αποκαλεσε την περιοχη που αγωνιστηκαν και δουλεψαν οι παπουδες κ οι γονεις μας [ΠΑΡΑΓΓΕΣ] εδειξε επιτελους τον πραγματικο του εαυτο λυπαμε πολλυ.Φυσικα τον αντιμετοπισε με πολυ αγωνιστικο τροπο ο ΤΑΣΣΟΣ κ ο ΚΩΣΤΑΣ και ερχοντε και αλλα το σχοινι τεντωθηκε παρα πολυ.ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΑΠΕΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΝ κο ΜΟΥΤΣΟ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟ κ ΔΗΜΟΥ ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟ.Ενας απο εσας
νεο χτυπημα σε εργαζομενους της διωρυγας.
2 ατομα ναυτικοι που κατεθεσαν εδω κ 2.5 μηνες τα δικαιολογητικα τους, δεν εχουν παραλαβει ακομα την "τσεκουρεμενη" αποζημιωση, που δικαιουντε απο την εταιρια.
ο "προεδρος" της εταιριας τους ειπε οτι δεν προκειτε να τους τα δωσει, κ ας πανε στα δικαστηρια.
ακουσον-ακουσον... δεν τους θεωρει προσωπικο της εταιριας λεει, κ δεν τους δινει την αποζημιωση.
ανοιγουν νεες πληγες στους ηδη κατεκρεουργημενους εργαζομενους της εταιριας.
TaliBan
ΑΝΤΕ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ Κ ΣΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ 7 ΓΙΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΕΦΕΔΡΕΙΕΣ ΑΠΟ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ 2 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ 1ον=ΚΑΛΗ ΑΝΕΡΓΕΙΑ
2ον=ΚΟΥΡΑΓΙΟ.
απεβιωσε την περασμενη κυριακη ο 48χρονος ναυτικος της διωρυγας(Δ.Β), που του εκοψαν την περιθαλψη στην ιδιωτικη κλινικη,με το ετσι θελω, κοντρα στους νομους που διεπουν το ναυτικο δικαιο, αφηνοντας πισω του δυο ανηλικα ορφανα.
φρασεις οπως "φονιαδες" ακουστηκαν κατα την τελετη απο συγγενεις του ατυχου ναυτικου, προς αντιπροσωπο της διοικησης που παραβρεθηκε στην κηδεια.
Προς 5:09μμ,
Θα σας παρακαλούσαμε να επικοινωνήσετε με το loutrakiblog@yahoo.gr για το σχόλιο που ανεβάσατε..
ευχαριστούμε
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε αφήστε το σχόλιό σας...
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το loutrakiblog.gr δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια.