Google Analytics

Τρίτη 3 Ιουνίου 2014

Καζίνο Λουτρακίου:ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ μειώσεις της τάξεως του 40% ή 50% που σκοπίμως διαρρέεται!

Νέα ανακοίνωση της CHL προς τους εργαζόμενους της επιχείρησης...
Η ανακοίνωση αναρτήθηκε και στην clubhotelloutraki.gr
Δείτε τι λέει η σημερινή ανακοίνωση:

Μετά από παράκληση πολλών εργαζομένων και επειδή διαδίδονται ανεύθυνα διάφορα σενάρια, προς αποφυγή παρερμηνειών και για την καλύτερη και υπεύθυνη ενημέρωσή σας, θεωρούμε σκόπιμο να αποσαφηνίσουμε την κατάσταση και να διευκρινίσουμε το περιεχόμενο της από 23 Μαΐου 2014 πρότασης της Διοίκησης για νέα ΣΣΕ.

1.  Αναφορικά με το οικονομικό μέρος, η Διοίκηση πρότεινε συνολική μεσοσταθμική μείωση της τάξεως του 8.1% (από τη ΣΣΕ του ’12 ή συνολική μεσοσταθμική μείωση της τάξεως του 13.8% από τη μισθοδοσία του 2011 δηλαδή της ΣΣΕ του 2009).

Η ανωτέρω προσαρμογή προτείνεται ως ακολούθως:

Πρώτον, με μείωση επί των βασικών μισθών, ανάλογα με την ειδικότητα – η οποία αν και συμπαρασύρει αναλογικά το ύψος των επιδομάτων, αυτά παραμένουν, ενώ καταργούνται στην περίπτωση μη υπογραφής νέας ΣΣΕ (μισθοδοσία Απριλίου).

Εξαίρεση, η προτεινόμενη κατάργηση του επιδόματος Εξομάλυνσης, το οποίο όμως διατηρείται στο τμήμα καθαρισμού.


Δεύτερον, με μείωση επί των καταβαλλόμενων (δηλαδή έτσι όπως αυτά διαμορφώνονται μετά την εφαρμογή των ανωτέρω), σύμφωνα με τον παρακάτω πίνακα:

από
μέχρι και
% μείωσης
0
1,000
-3.0%
1,000
1,200
-7.0%
1,200
1,400
-9.0%
1,400
1,900
-10.0%
1,900
2,200
-12.0%
2,200
και άνω
-15.0%










Για να γίνει κατανοητή η πρότασή μας, παραθέτουμε ενδεικτικά παραδείγματα ανά ειδικότητα, τα οποία καλύπτουν το 88% των εργαζομένων που υπάγονται στη ΣΣΕ (βλέπετε επισυναπτόμενο πίνακα)
Στα ανωτέρω, να σημειωθεί ότι:



Α) η μείωση στα καθαρά, δύναται να είναι και μικρότερη για κάποιους εκ των εργαζομένων (εάν μετά τις μειώσεις αυτοί εμπίπτουν σε χαμηλότερη φορολογική κλίμακα)

Β) Οι προτεινόμενες αποδοχές αφορούν 5θήμερη εργασία. Οι τυχόν περαιτέρω μειώσεις από την εφαρμογή 4ήμερου δεν μπορεί να προσδιοριστεί με παραδείγματα, διότι αφενός δεν έχει οριστικοποιηθεί η διάρκειά της (έχει ήδη εφαρμοστεί για ένα 3μηνο, ενώ η διοίκηση ενημέρωσε - μετά από διαβούλευση - το σωματείο ότι προτίθεται να την επεκτείνει). Αφετέρου, δεν αφορά απαραίτητα όλα τα τμήματα ή / και τις ειδικότητες, αφού η εφαρμογή της γίνεται ανάλογα μα τις ανάγκες της λειτουργίας της επιχείρησης και των υφιστάμενων συνθηκών.

Από τα ανωτέρω γίνεται αντιληπτό ότι κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες (ωρομίσθιου, μισθωτού, με εκ περιτροπής ή χωρίς) και συγκρινόμενο είτε με τους μισθούς του 2011 (προ ΣΣΕ) είτε με αυτούς που λάβατε τον Ιανουάριο, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ μειώσεις της τάξεως του 40% ή 50% που σκοπίμως διαρρέεται!

Επίσης, δεν υπάρχει καμμιά απολύτως πρόταση ή πρόθεση για εφαρμογή τριήμερης απασχόλησης.


Τέλος να σημειώσουμε ότι η ανωτέρω πρόταση δύναται να βελτιωθεί, αν προκύψουν εξαιρετικές περιπτώσεις.

1. Αναφορικά με το θεσμικό μέρος της ΣΣΕ, θα θέλαμε να τονίσουμε τα εξής:

- Οι αποζημιώσεις από εθελούσια αποχώρηση ή απόλυση θα υπολογίζονται βάσει των αμοιβών του 2011 (πριν από τις προτεινόμενες μειώσεις).

- Για τους εθελοντικούς αποχωρούντες εργαζόμενους η Διοίκηση έχει προτείνει τη διατήρηση επί ένα έτος του υφισταμένου προνομίου ιατρικών καλύψεων από την ημέρα αποχώρησης.

- Η διάρκεια της Νέας Σύμβασης προτείνεται να είναι 12 μήνες, με αναδρομική ισχύ από 1η Απριλίου 2014.


Εκ της Διοικήσεως

ΕιδικότηταΆτομαΜισθωτός / ΩρομίσθιοςΥφιστάμενος Βασικός Μισθός ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟΣ Νέος Βασικός Μισθός 2014Μείωση σε βασικούςΥφιστ. Μικτός Μισθός ΣΣΕ 12
(Ιαν. 2014)
Προτεινόμενος Νέος Μικτός Μισθός (Μετά από όλες τις μειώσεις)Τελική Μείωση
% Δ€ Δ% Δ€ Δ
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΤΥΧ. ΕΠΙΤΡΑΠΕΖΙΩΝ ΠΑΙΓΝΙΩΝ219Μισθωτός
Πλήρους Απασχόλησης
Παντρεμένος, μια 3ετία, χωρίς παιδί885,77870,00-1,8%-€ 15,771.071,79979,02-8,7%-€ 92,77
Παντρεμένος, πέντε 3ετίες, με 2 παιδιά885,77870,00-1,8%-€ 15,771.425,661.362,43-4,4%-€ 63,23
Μερικής Απασχόλησης (3μερο Χ 8ωρο)71Ωρομίσθιος
Παντρεμένος, μία 3ετία, χωρίς παιδί553,28543,43-1,8%-€ 9,85669,47637,85-4,7%-€ 31,62
ΕΠΟΠΤΗΣ ΤΥΧ. ΕΠΙΤΡΑΠΕΖΙΩΝ ΠΑΙΓΝΙΩΝ122Μισθωτός
Παντρεμένος, τέσσερις 3ετίες, χωρίς παιδί1.116,461.050,00-6,0%-€ 66,461.573,201.455,29-7,5%-€ 117,91
Παντρεμένος, πέντε 3ετίες, με 2 παιδιά1.116,461.050,00-6,0%-€ 66,461.777,521.644,31-7,5%-€ 133,21
ΥΠΑΛ. ΤΜ. ΤΥΧΕΡ. ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ22Μισθωτός
Παντρεμένος, τρείς 3ετίες, 2 παιδιά850,95850,00-0,1%-€ 0,951.227,921.206,66-1,7%-€ 21,26
Παντρεμένος, πέντε 3ετίες, με 2 παιδιά850,95850,00-0,1%-€ 0,951.369,611.331,11-2,8%-€ 38,50
ΣΕΡΒΙΤΟΡΟΣ72Μισθωτός
Παντρεμένος, μία 3ετία, χωρίς παιδί957,57900,00-6,0%-€ 57,571.158,661.012,77-12,6%-€ 145,89
Παντρεμένος, πέντε 3ετίες, με 2 παιδιά957,57900,00-6,0%-€ 57,571.612,181.490,41-7,6%-€ 121,77
ΣΕΡΒΙΤΟΡΟΣ  ΠΕΡΙΟΔΙΚΗΣ ΑΠΑΣΧ. (3μερο Χ 8ωρο)62Ωρομίσθιος
Παντρεμένος, μία 3ετία, χωρίς παιδί596,96561,07-6,0%-€ 35,89748,74712,87-4,8%-€ 35,87
Παντρεμένος, πέντε 3ετίες, με 2 παιδιά596,96561,07-6,0%-€ 35,891.005,04960,07-4,5%-€ 44,97
ΜΠΑΡΜΑΝ24Μισθωτός
Αγαμος, μία 3ετία, χωρίς επ. Σχολής988,26900,00-8,9%-€ 88,261.185,921.004,41-15,3%-€ 181,51
Παντρεμένος, πέντε 3ετίες, με 1 παιδί & Επ. Σχολής988,26900,00-8,9%-€ 88,261.688,711.512,68-10,4%-€ 176,03
ΜΠΑΡΜΑΝ ΠΕΡΙΟΔΙΚΗΣ ΑΠΑΣΧ. (3μερο Χ 8ωρο)15Ωρομίσθιος
Αγαμος, χωρίς προϋπηρεσία & επίδομα σχολής615,68560,69-8,9%-€ 54,99677,25598,31-11,7%-€ 78,94
Παντρεμένος, μια 3ετία, με 1 παιδί, χωρίς επ. Σχολής615,68560,69-8,9%-€ 54,99777,37742,43-4,5%-€ 34,94
ΚΑΠΤΑΙΝ22Μισθωτός
Αγαμος, δύο 3ετίες1.159,201.050,00-9,4%-€ 109,201.393,941.242,15-10,9%-€ 151,79
Παντρεμένος, πέντε 3ετίες, με 2 παιδιά1.159,201.050,00-9,4%-€ 109,201.919,631.700,15-11,4%-€ 219,48
ΜΑΓΕΙΡΑΣ Β και Γ49Μισθωτός
Αγαμος, μία 3ετία910,14870,00-4,4%-€ 40,141.183,171.051,82-11,1%-€ 131,35
Παντρεμένος, τρεις 3ετίες, χωρίς παιδιά910,14870,00-4,4%-€ 40,141.288,071.211,30-6,0%-€ 76,77
ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ61Μισθωτός
Παντρεμένος, μία 3ετία, χωρίς παιδί933,83850,00-9,0%-€ 83,831.200,001.035,55-13,7%-€ 164,45
Παντρεμένος, πέντε 3ετίες, με 2 παιδιά933,83850,00-9,0%-€ 83,831.572,201.407,60-10,5%-€ 164,60
ΚΑΜΑΡΙΕΡΑ17Μισθωτός
Παντρεμένος, μία 3ετία, χωρίς παιδί933,83870,00-6,8%-€ 63,831.200,001.059,91-11,7%-€ 140,09
Παντρεμένος, τεσσερις 3ετίες, με 1 παιδι933,83870,00-6,8%-€ 63,831.563,461.417,23-9,4%-€ 146,23
ΚΑΜΑΡΙΕΡΑ ΠΕΡΙΟΔ. ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ11Ωρομίσθιος
Παντρεμένη, καμία 3ετία, χωρίς παιδί583,44543,56-6,8%-€ 39,88700,13632,76-9,6%-€ 67,37
Παντρεμένη, μία 3ετία, με 2 παιδιά583,44543,56-6,8%-€ 39,88766,35748,83-2,3%-€ 17,52
ΠΛΥΝΤΗΣ-ΣΙΔΕΡΩΤΗΣ14Μισθωτός
Παντρεμένος, μία 3ετία, χωρίς παιδί905,62850,00-6,1%-€ 55,621.186,361.035,56-12,7%-€ 150,81
Παντρεμένος, τεσσερις 3ετίες, με 1 παιδι905,62850,00-6,1%-€ 55,621.432,461.308,15-8,7%-€ 124,31
ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΣ-ΚΑΘΑΡΙΣΤΗΣ ΚΟΥΖΙΝΑΣ/ΛΑΝΤΖΕΡΗΣ34Μισθωτός
Παντρεμένος, μία 3ετία, χωρίς παιδί879,12850,00-3,3%-€ 29,121.195,601.075,08-10,1%-€ 120,52
Παντρεμένος, πέντε 3ετίες, με 2 παιδιά879,12850,00-3,3%-€ 29,121.536,921.445,84-5,9%-€ 91,08
ΦΥΛΑΚΑΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ62Μισθωτός
Παντρεμένος, μία 3ετία, χωρίς παιδί962,69900,00-6,5%-€ 62,691.200,001.096,48-8,6%-€ 103,52
Παντρεμένος, πέντε 3ετίες, με 2 παιδιά962,69900,00-6,5%-€ 62,691.620,791.490,40-8,0%-€ 130,39
ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ10Μισθωτός
Παντρεμένος, δύο 3ετίες, χωρίς παιδί943,54900,00-4,6%-€ 43,541.326,631.244,89-6,2%-€ 81,74
Παντρεμένος, τρεις  3ετίες, με 2 παιδιά943,54900,00-4,6%-€ 43,541.536,081.425,60-7,2%-€ 110,48
ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ ΚΑΖΙΝΟ19Μισθωτός
F/T Παντρεμένος, μία 3ετία, χωρίς παιδί & επ. Σχολής943,54900,00-4,6%-€ 43,541.200,001.096,47-8,6%-€ 103,53
F/T Παντρεμένος, τρείς 3ετίες, με 1 παιδί & Επ. Σχολής943,54900,00-4,6%-€ 43,541.479,351.372,95-7,2%-€ 106,40
ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ13Μισθωτός
Άγαμος, τρεις 3ετίες1.076,89920,00-14,6%-€ 156,891.294,961.112,28-14,1%-€ 182,68
Παντρεμένος, πέντε  3ετίες, χωρίς παιδιά1.076,89920,00-14,6%-€ 156,891.571,641.320,66-16,0%-€ 250,98
ΤΑΜΙΑΣ34Μισθωτός
Αγαμος, τρεις 3ετίες, 858,15850,00-0,9%-€ 8,151.200,001.106,71-7,8%-€ 93,29
Παντρεμένος, πέντε 3ετίες, με 2 παιδιά858,15850,00-0,9%-€ 8,151.460,571.407,60-3,6%-€ 52,97
ΤΑΜΙΑΣ (HARD & SOFT COUNT)13Μισθωτός
Παντρεμένος, δύο 3ετίες, δύο παιδιά858,15850,00-0,9%-€ 8,151.262,131.229,87-2,6%-€ 32,26
Παντρεμένος, πέντε 3ετίες, δύο παιδιά858,15850,00-0,9%-€ 8,151.500,271.445,86-3,6%-€ 54,41
ΤΑΜΙΑΣ F&B21Μισθωτός
Αγαμος, μία 3ετία, 920,17900,00-2,2%-€ 20,171.104,211.004,41-9,0%-€ 99,80
Παντρεμένος, πέντε 3ετίες, με 1 παιδί920,17900,00-2,2%-€ 20,171.572,361.512,68-3,8%-€ 59,68
ΛΟΓΙΣΤΗΣ11Μισθωτός
Παντρεμένος, τρείς 3ετίες, με 1 παιδί1.043,091.000,00-4,1%-€ 43,091.713,191.615,49-5,7%-€ 97,70
Παντρεμένος, πέντε 3ετίες, με 1 παιδί1.043,091.000,00-4,1%-€ 43,091.782,381.680,74-5,7%-€ 101,64
ΥΠΑΛ. ΤΜ. ΚΛ. ΚΥΚΛ.11Μισθωτός
Παντρεμένος, μία 3ετία, με 2 παιδιά1.080,53950,00-12,1%-€ 130,531.539,211.316,69-14,5%-€ 222,52
Παντρεμένος, τέσσερις 3ετίες, με 2 παιδιά1.080,53950,00-12,1%-€ 130,531.759,851.521,89-13,5%-€ 237,96
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΤΥΧ. ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ9Μισθωτός
Παντρεμένος, τρείς 3ετίες, με 1 παιδί1.186,491.050,00-11,5%-€ 136,491.623,031.412,78-13,0%-€ 210,26
Παντρεμένος, πέντε 3ετίες, με 1 παιδί1.186,491.050,00-11,5%-€ 136,491.810,301.575,78-13,0%-€ 234,52
ΟΔΗΓΟΣ9Μισθωτός
Αγαμος, δύο 3ετίες1.218,311.140,00-6,4%-€ 78,311.352,321.244,88-7,9%-€ 107,44
Παντρεμένος, πέντε 3ετίες, με 2 παιδιά1.015,26950,00-6,4%-€ 65,261.616,391.487,70-8,0%-€ 128,69
ΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΤΗΣ ΑΔΕΙΟΥΧΟΣ7Μισθωτός
Παντρεμένος, πέντε 3ετίες, χωρίς παιδιά907,32850,00-6,3%-€ 57,322.052,881.880,45-8,4%-€ 172,43





71 σχόλια :

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Ας αναρωτηθεί ο καθένας πόσα λεφτά έχασε με την απεργία και να τα διαιρέσει δια του 12.
Αυτό να το προσθέσει στην προτιμώμενη μηνιαία μειώση για να δει τελικά πόσα έχασε....

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

τι ειπες ρε τριςμεγιστε οικονομικε αναλυτη 8:41? σοβαρα ε? εσυ εχεις την εντυπωση οτι καναμε την απεργια για να παρουμε πιο πολλα λεφτα τον Μαιο? χαχαχαχαχαχα...οσο για την ανακοινωση, ερχεται απαντηση συντομα...

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Ε ναι!Αλιμονο που δεν θα ερχοτανε απαντηση.
χαχχαχαχαχαχα!!!!!!!
Δεν παλευεστε.Συγνωμη πρεπει να ζητησετε!!!!!!

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

...γελα γελα...

ΓΕΩΡΓΙΟΣ είπε... Best Blogger Tips

ΟΠΟΙΟΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑΤΑΚΙ ΤΟΥ.ΕΑΝ ΔΕΝ ΤΡΕΠΕΤΕ ΓΙΑ ΚΑΤΙ.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

συμφωνω κε ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΕ, και ας ξεκινησουμε απο την ανακοινωση....βλεπεις καμια υπογραφη εσυ? ουτε καν το προσφιλες τους "εκ της διοικησεως"...

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Καλά να πάθετε! Γίνατε ρεζίλι στο πανελλήνιο! Αποκαλέσατε ραγιάδες ανθρώπους χωρίς δουλειά και πενιχρούς μισθούς! Γιατί? Ούτε τα παραπάνω σας αξίζουν. Είσαστε τεμπέληδες χαμηλού επιπέδου σαν αυτούς που σας καθοδηγούν. Θα βρείτε απέναντι σας όλο αυτό τον κόσμο που αδίκως κράζατε σαν όρνια. Κάνατε τον κόσμο άνω κάτω για τις εμπάθειες, τις φιλοδοξίες και τα χαμένα κέρδη αυτών που σας καθοδήγησαν! Αν θέλατε να ενημερωθείτε ας πηγαίνατε στις ανοιχτές ενημερώσεις της εταιρίας σας τις οποίες απαξιώνατε. Μην αρχίσετε αν το παίζετε θύματα, δεν θα πείσετε κανέναν. Δείξατε με τις πράξεις και τα λόγια σας ποιοι είστε.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Ρε τρίμ•••••••κα 10:08 αφού είναι στο site της club hotel τι πιο επίσημο θες , μήπως θες να έχει και σφραγίδα της ελληνικής δημοκρατίας?

ΓΕΩΡΓΙΟΣ είπε... Best Blogger Tips
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

λαθος. αποκαλεσαμε ραγιαδες, καθοδηγουμενος υπανθρωπους σαν εσενα εντεταλμενε. στην τρυπα σου γρηγορα, η αληθεια ερχεται πιο κοντα οσο μιλαμε

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Ανοιχτες συγκεντρωσεις, αποκαλεις τις φιεστες αυταρεσκειας που κανανε, για να θαμπωνονται υπερφιαλα προβατα σαν εσενα?

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

GIATI DEN XRAFETE ONOMATAKIA OLOI. FOVASTE GIA KATI?
MHPOS KRIVETE KATI?
MHPOS XERETE KATI ?
MONO ENAS TELIKA APO ESAS APO OTI EIDA EXEI KATI POY DEN EXETE OLOI OI YPOLOIPOI. NTROPH SAS

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Κύριε μπλόγκερ το σχόλιο σχετικά με το ύψος των μισθών γιατί το κόψατε;
Σας φαίνονται λίγα τα λεφτά που παίρνουν; Σε πληροφορώ δεν ξέρεις τι σου γίνεται ειλικρινά ...

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

PONTIKAKIA EISTE KAI PATE OLOI MAZI STIN FAKA.KALA NA PATHETE

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

10:08 εισαι ακυρος οπως και αυτοι που ακολουθεις.
Το εκ της διοικησεως υπαρχει πανω πανω αλλα δεν παιζει κανενα ρολο, αυτο που εχει σημασια ειναι οτι μαλλον μας παιξατε και μας βγαλατε στους δρομους χωρις να ξερουμε ολη την αληθεια.
Γιατι ρε παιδια;;;;

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Αρχισαν τα οργανα συναδελφοι... την μειωση δεν θα την αποφυγουμε,ας προσπαθησει το σωματειο να διασφαλισει την 5ημερη εργασια για ολους διαφορετικα ο μισθος θα πεσει στα 600€

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Ελπίζω όλοι να έχετε καταλάβει ότι οι μειώσεις εφαρμόζονται κλιμακωτά δλδ τα πρώτα 1000€ με 3% τα επόμενα 200 € με 7 % τα επόμενα 200 € με 9 % τα επόμενα 500 € με 10 % τα επόμενα 300€ με 12% και μετά τα υπόλοιπα με 15%.Με λίγα λόγια ένας που παίρνει 2100€ δεν θα υπολογίσει και τα 2100 με 12% αλλά θα το κάνει κλιμακωτά

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

MHN ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΒΑΖΟΥΝ ΤΑ ΤΡΟΛΛ ΣΤΟ ΤΡΥΠΑΚΙ

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

κοιτα πρεμουρα ολοι να απαντησουν και να σχολιασουν...κοιτα οι πτωματοφαγοι! Τι ειστε εσεις ρε καννιβαλοι?...για να δουμε τι θα λετε σε λιγο....για να δουμε

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Που ειναι τα 300 ευρω που μας λεγατε ??? που ειναι τα 3ημερα ????
Μαλλον η απεργια γινεται για λογους που δεν εχουν να κανουν με την συμβαση...Μηπως βολεβει καποιους να κλεισει το μαγαζι γιατι οι επενδυτες που εχουν κανει "ουρά " (οπως λενε καποιοι στις καμερες) για να το παρουν εχουν ταξει μεγαλες καρεκλες σε καποιους...? Μηπως..?

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Α ρε Αγωνιστές. Γιατι αγωνιζόμαστε δεν εχουμε καταλάβει. Εσυ που μιλάς για ραγιάδες , Πανο Καμμενε εσυ εισαι αγορινο μου ;;;;;

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Αυτα ειναι που θα βάλουμε στην τσέπη? ή σας αυτα πρέπει να αφαιρέσουμε το ΙΚΑ και τους φόρους ?

Unknown είπε... Best Blogger Tips

Δεν μου αρέσει να κάνω σχόλια και απλά διαβάζω για να ενημερώνομαι αλλά θα μείνω στο: "Ούτε τα παραπάνω σας αξίζουν. Είσαστε τεμπέληδες χαμηλού επιπέδου σαν αυτούς που σας καθοδηγούν" Τεμπέληδες χαμηλού επιπέδου... Ειλικρινά πες μου εσύ ανώνυμε που δουλεύεις και λιώνεις στη δουλειά και το επίπεδο σου. Γιατί εγώ είμαι 7 χρόνια εκεί, έχω τελειώσει αναλυτής πληροφοριακών συστημάτων και προγραμματιστής, Microsoft Master Instructor(πιστοποιημένος εκπαιδευτής του Office από την Microsoft), με Proficiency, και σε λίγο θα δώσω και για το διεθνώς αναγνωρισμένο Diploma in Linguistics για μεταφραστής και εκεί μέσα έχω γνωρίσει ηχολήπτες, ανθρώπους με μεταπτυχιακά πάνω στο προγραμματισμό που τους θαυμάζω, άλλους να έχουν τελειώσει διοίκηση επιχειρήσεων ή οποιαδήποτε σχολή θες και μπράβο τους. Και πανέξυπνοι είναι και δουλεύουν συνεχώς κάτι από πίεση όλα αυτά τα χρόνια. Ντροπή σου να αναφέρεσαι λοιπόν σε αυτούς έτσι, επειδή για κάποιον λόγο δουλεύουν σε καζίνο. Δεν είμαστε βλαμμένοι ούτε μας έβαλε στη δουλειά κάποιος φίλος μας. Περάσαμε και κάποια εξέταση που πολλοί από εσάς δεν θα αντέχατε όχι να δώσετε αλλά ούτε μια εβδομάδα εκπαίδευσης και σας πληροφορώ ότι ήταν γελοία. Αλλά ούτε αυτή δεν θα αντέχατε εσείς οι δουλευταράδες και του υψηλού επιπέδου.

Τατσόγλου Φίλιππος.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

@Ανώνυμος
Όλους τους καλούς πελάτες τους στείλαμε στη. Πάρνηθα , και σήμερα το ριο έβαλε λεωφορεία απο τον Ισθμό. Γιατι αγωνιζόμαστε , όντως !!!!!

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

@Ανώνυμος
Όλους τους καλούς πελάτες τους στείλαμε στη. Πάρνηθα , και σήμερα το ριο έβαλε λεωφορεία απο τον Ισθμό. Γιατι αγωνιζόμαστε , όντως !!!!!

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Σημερα στο δικαστήριο έμαθα πως οι συνδικαλιστές μας λέγανε πως η Παρνηθα ειναι καλός εργοδότης και πως δεν έκανε ποτέ lockout. Άκουσον άκουσον όταν το έκλεισαν πέρσι για ΕΝΑ ΜΗΝΑ.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

ΟΙ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ, ΕΙΝΑΙ 9% ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΣΥΝ 8% ΤΩΡΑ ΣΥΝ 16% ΑΠΟ ΤΑ ΤΕΤΡΑΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΦΑΡΜΟΣΤΟΥΝ ΤΡΙΗΜΕΡΑ ΑΛΛΟ ΕΝΑ 16% ΚΑΝΤΕ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΟΣΟ ΒΓΑΊΝΕΙ ....

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ Ο ΓΙΑΝΝΑΚΗΣ ΜΕ ΤΟ ΣΦΥΡΟΔΡΕΠΑΝΟ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ , ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙ ............

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Μόλις ειδα και διαφημιστικό της Πάρνηθας στη τηλεόραση !! Μάθανε ότι γα...... Πλακώσανε και οι Γυφτοι !!! Μπράβο μας παιδια !! Ωραία έργο εχουμε πράξει !!!

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

ΠΑΙΔΙΑ ΜΗΝ ΑΓΧΏΝΕΣΤΕ ΘΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ Ο ΝΕΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ....

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Κοιτα να δεις που σημερα εβρεξε και βγηκαν και τα σαλιγκαρια...Για αυτο και οσο χαμηλα και να ειναι ο πηχυς μπορουν ανετα να τον περασουν,ερπωντας και γλυφωντας απο πανω του.Το θεμα ειναι γιατι δεν το καναν τοσες μερες τωρα.Καθισμενα τα σαλιγκαρια στο καβουκι τους-σπιτι τους- δεν τολμουσαν,ουτε να μπουν μεσα να δουλεψουν και να παρακαλεσουν για ατομικη συμβαση με οποιουσδηποτε ορους,αλλα και φυσικα δεν εκαναν καν τον κοπο να ερθουν εστω και μια φορα εξω απο το καζινο,η ακομα και σε συνελευση,καλυπτομενοι βεβαια οτι ειναι "μελη" του σωματειου,οποτε σου λενε,αν τυχει και βγει κατι παραπανω,καλα θαναι,μια και θα ειμαστε στην καινουρια ΣΣΕ.Και μην μου πειτε οτι ΤΩΡΑ μαθατε για την συμβαση που προτεινει η εταιρεια.Στο κατω κατω,αφου δεν εμπιστευοσασταν το σωματειο,γιατι δεν κανατε 20 μερες τωρα την κινηση να ζητησετε την προταση προσωπικα απο την εταιρεια?Να ερθετε σε μια συνελευση,να την υποστηριξετε,να εκφερετε την αποψη σας βρε αδελφε...Αλλα οχι,εκ του ασφαλους παντα...ΔΙΑΦΩΝΩ αλλα δεν απαξιωνω αυτους τους πολυ λιγους, που μεσα σε αυτες τις μερες της απεργιας ,εστω καναν την κινηση να δουλεψουν,και το τεραστιο ποσοστο της συμμετοχης,τους εκανε να το ξανασκεφτουν.ΣΥΜΦΩΝΩ και εκτιμω αυτους που ειμασταν και ειμαστε εξω τις περισσοτερες μερες απο αυτο το εικοσαημερο.Αλλα ολους εσας που "απεργουσατε"και σαν τα σαλιγκαρια βγηκατε σημερα να "σχολιασετε" καθισμενοι στους καναπεδες σας,απλα σας σιχαινομαι.Και η ιδια η εταιρεια σας σιχαινετε ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΤΕ ΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ ΣΕ ΟΛΑ!Και στην δουλεια σας και στις κινητοποιησεις.Γιατι ολοι ξερουμε λιγο πολυ ποιοι ειστε ονομαστικα,και η απαξιωση σας θα ειναι καθολικη απο ολους.Και μακαρι αν υπηρχε τροπος να μην συμπεριληφθειτε σε καμμια ΣΣΕ,οποια και να ειναι αυτη,να εχετε τα κοτσια να ξεγραφτειτε απο το σωματειο και να πορευθειτε μονοι σας με μια ατομικη συμβαση,χωρις καμμια κατοχυρωση για τιποτα στην δουλεια σας.Ειλικρινα θα κανατε μεγαλη χαρη σε εμας τους υπολοιπους.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟΣΕΣ ΑΣΚΟΠΕΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ, Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΕΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕ ΤΙΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΑΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ;;; ΜΗΠΩΣ ΚΑΤΙ ΜΑΣ ΚΡΥΒΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΠΛΕΥΡΕΣ;;;

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Δραμουντανη μην αφήνεις τους παρατρεχάμενους εξουσιομανεις να σε " σέρνουν". Ξύπνα πριν να ειναι πολυ αργά !!!

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

ΑΣΤΟΝ ΔΡΑΜΟΥΝΤΑΝΗ ΕΣΥ 1¨38 ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΟ ΠΑΕΙ .....

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

@Ανώνυμος Για μα " ξεμπροστιασει" τους συνδικαλιστές σου ίσως, πιο οποίοι τα ξέρανε αλλα ποτέ δεν ενημέρωσαν ;; Γιατι αραγες ΓΙΑΤΙ ;;;;;

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

@Ανώνυμος Ναι Πανό μου ( Καμμενε μου) εχεις δίκιο στο παραλήρημα !! ΟΧΙ ΣΕ ΟΛΑ ( λιγο και τους φάγαμε τους μπαμπεσηδες) αουαααα !!!!!@&€@& !

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

ΛΙΓΟ ΥΠΟΜΟΝΗ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΙΝΗΣΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΔΗΛΩΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΙ ΓΙΑ ΟΠΙΣΘΟΧΟΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ........................

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Μπορει καποιος απο το σωματειο να μας πει τι θεμα ειχε η δικη στην Κορινθο της Δευτερας; Ακουστηκε οτι παλευεται παλι για την τσεπη σας. Ζητησατε τα UB να πληρωνονται νυχτερινα; Πρεπει να απαντησετε κυριοι. Οχι σε μενα, τον ανωνυμο, αλλα στα μελη του σωματειου σας

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

@Ανώνυμος Και αυτοί στο Ζαλογγο τα ίδια με εσένα λέγανε !

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Οι μισθοί είναι καλοί για τις εποχές που ζούμε...

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Τελικα ....μπραβο σαs!!!!σιγουρα αξιζετε μεγαλυτερη καριερα...αφου καταφερατε να διχασετε μια ολοκληρη πολη!!!Φιλοι απο μικρα παιδια,συναδελφοι τοσα χρονια,να μην μιλαει ο εναs στον αλλον!!!ξεχασατε κατι ομωs...το Λουτρακι ειναι μια μικρη πολη,δεν ειναι Αθηνα!!!

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

καλημερα συναδελφοι!Εχοντας λαβει και εγω το ιδιο μηνυμα χθες και διαβαζοντας ολα τα σχολια θελω να ζητησω κατι πολυ απλο απο το Σωματειο μας,Απαντηστε με ανακοινωση οπως εκαναν και οι αλλοι(η εταιρεια )με την προταση που εσεις ειχατε στα χερια σαςαπο εκεινους, και σας εκανε να ειστε σιγουροι οτι θα γυρισουμε σε 3ημερο,οτι τελος οι εθελουσιες!,τι ακριβως δεν σας επιτρεπει πανω σε αυτες τις προτασεις να διαπραγματευτειτε ?Γιατι αν αυτη την προταση την ειχατε απο 23 Μαιου (εμεις την λαμβανουμε 3 Ιουνιου) δεν βγαλατε εναν αντιστοιχο πινακα στο 4ημερο που εχουμε μεχρι στιγμης για να μην υπαρχει ιχνος αμφιβολιας?Δεν πρεπει να υπαρχουν ερωτηματα αναπαντητα!Κατι τελευταιο,οταν σας κατηγορουν για πληρωμενες συνδικαλιστικες,για αναρρωτικες που παιρνουν τα μελη ,αποστομωστε ολους μας με τις αποδοχες σας .Δειξτε τα και απαντηστε γραπτα και οχι προφορικα στο δρομο!Ειμαι καθε βραδυ εκει και οχι στο σπιτι μου !Σας ζητω να σεβαστειτε την επιθυμια μου να μην εκτεθω ονομαστικα και να μου απαντησετε με πινακα σχετικο,με αναρτισμενη την προταση που σας ειχαν δωσει και την δικη μας προταση!Ευχαριστω!

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Τελικα οσοι μπηκαν να δουλεψουν (μετρημενοι στα δαχτυλα) ειχαν τα κοτσια να το κανουν και ισως επειδη δεν πιστεψαν ουτε το σωματειο ουτε την εταιρια και αξινουν σεβασμο.
Ολοι οσοι εκατσαν εξω με αναρωτικες & αδειες που κανονιζε καποιος απο μεσα (Αδελφος καποιου εξω....) ομως ντροπη τους για τα αδελφια τους που χασανε μισθους στηριζοντας την απεργια........και ολα θα γινουν γνωστα γιατι τιποτα δεν κρυβεται και να δω με τι μουτρα θα μας κοιταξετε μετα μεσα....

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Ηθελα να ηξερα γιατι ο Bloger Προστατευει τοσο κοσμο που ειναι εξω και εχει ζητησει αναρρωτικες και κανονικες αδειες και κανουν τους αγωνιστες εις βαρος ολων των αλλων συναδελφων τους και δεν βγαζει τα post που βαζω.
Δυστηχως η εταιρια δεν μπορει να ανακοινωσει τα ονοματα οσων ζητησαν αδειες αλλα τι θα γινοταν αν το εκανε ε?
Ντροπη σας οσοι πηρατε αδειες και ειστε εξω και φωναζατε και δεν αφηνατε τον κοσμο να μπει να δουλεψει.
Τσαμπα μπαγκες....

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

1:26 τι είναι αυτά που λες; Από πότε το προσωπικό μπορεί να απευθυνθεί κάπου στην εταιρία και να ζητήσει να δει τι συζητάει η εταιρία με το σωματείο;

Η δουλειά του σωματείου ποια ακριβώς είναι, από την στιγμή που ποτέ δεν ενημέρωσε το προσωπικό στις συνελεύσεις για αυτά τα νούμερα; Έτσι όπως το λες είναι σαν να λέει το σωματείο "ΕΓΩ θα σε ενημερώσω για το τι κουβεντιάζω για ΕΣΕΝΑ; Να πας να ρωτήσειςς ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ".

Ή μήπως δεν έχεις δει στις συνελεύσεις ότι όποιος ΤΟΛΜΗΣΕΙ να πει κάτι διαφορετικό, ή να αμφισβητήσει, για να καταλάβει τι γίνεται, τρώει γιουχάρισμα από όλη την αίθουσα; Τα σχόλιά σου είναι εντελώς άκυρα και απλά αφήνουν λανθασμένες εντυπώσεις για το τι ακριβώς συμβαίνει...

Σήμερα όταν ρωτάς μέλη του σωματείου τι είναι αυτή η ανακοίνωση της εταιρίας, ξέρεις τι λένε; "Ναι η εταιρία ΗΘΕΛΕ να μας κάνει μειώσεις 40 και 50 %, αλλά ΕΜΕΙΣ καταφέραμε τέτοια αποτελέσματα".

Και η ανακοίνωση που αναρτήθηκε στις 3 Ιουνίου αναφέρεται στην τελευταία πρόταση που μας έγινε στις 23 ΜΑΙΟΥ, δηλαδή σχεδόν 15 μέρες πιο πριν. Είναι έτσι;;

Δηλαδή ΠΟΤΕ ακριβώς θα μας λέγατε ότι πετύχατε τον σκοπό σας; Η ακόμα δεν τον έχετε πετύχει;

Sorry, αλλά ΠΟΙΟΥΣ νομίζετε ότι κοροϊδεύετε όταν μας λέτε τέτοια πράγματα στο τηλέφωνο σήμερα;

Προσπαθώ να καταλάβω σαν dealer που σήμερα συνεχίζω να απεργώ, συνεχίζω και απεργώ ενώ η μείωση που θα μου γίνει είναι 1,8 % στον βασικό μου (είτε είναι σε πενθήμερο είτε είναι σε τετραήμερο); Να απεργίσω για έναν άλλο συνάδελφο που έχει μεγαλύτερη μείωση ναι, αλλά για μένα γιατί; Ούτε για τα "σλοτάκια" θα απεργίσω, είναι τόσο μικρή η μείωση τους που παραλίγο το πρόσημο να γίνει από αρνητικό σε θετικό...

Η πρόταση της εταιρίας λέει μέσα διάφορα πράγματα, τριήμερα και μειώσεις κατά 50% δεν λέει όμως πουθενά. Ή είναι η ΜΙΣΗ πρόταση ή τα τριήμερα και τα 50αρια τα λένε άλλοι για άλλους λόγους.

Σας παρακαλώ να κάνετε άμεσα μια συνέλευση να ξεκαθαρίσει ο ίδιος ο πρόεδρος τι συμβαίνει ακριβώς, αν αυτά θέλαμε να κερδίσουμε και τα κερδίσαμε, και τι συμβαίνει ακριβώς με προτάσεις που έχουν γίνει 2 εβδομάδες τώρα και κανείς μας δεν ξέρει τίποτα, αλλά το σωματείο, κατά τα λεγόμενα κάποιων μελών του, τα ήξερε όλα...

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

11:31 δεν ηξερες την προταση της εταιριας? σοβαρολογεις? δεν ησουν στην συνελευση που τα ειπαν ολα? Ή ησουν αλλα ησουν ενας/μια απο τους καφρους που ερχονται στην συνελευση για να σπασουν πλακα και να κουτσομπολεψουν? παρτε το χαμπαρι, η απεργια ειναι δικαιη και συνεχιζεται...επισης λεει οτι "δεν υπαρχει προταση ή προθεση για τριημερη εργασια..." αλλα δεν το αποκλειει κιολας, σωστα? αρα καμια κατοχυρωση για το ζητημα, μπορει απο Σεπτεμβριο να υπαρχει "προθεση" ε?...α και κατι αλλο...οι μισθοι που βλεπετε ειναι για πενθημερη εργασια, κατι που δεν ισχυει απο το 2012...και ας προσθεσουμε και την μειωση του 2012...ανθρωποφαγοι...

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

2:29 μάθε να διαβάζεις καλά πρώτα τι γράφει στο 11:31 και μετά αν θες σχολιάσε με κοσμητικά επίθετα.

Θα έπρεπε να σε απασχολεί πραγματικά για το αν υπάρχει ενημέρωση και ποια είναι αυτή, γιατί δεν υπάρχει στο πλήθος των εργαζομένων. Αλλά απλά δεν σε νοιάζει.

Έτσι όπως το γράφεις, ακόμα και αν υπάρξει πρόταση που θα λέει ότι δεν πάμε σε τριήμερο, τότε θα πρέπει να συνεχίσουμε τις απεργίες γιατί δεν λέει ότι δεν θα πάμε σε διήμερο, άρα δεν το αποκλείει κιόλας...

Τους πίνακες με τους μισθούς τους βλέπουμε και δεν κολλάμε σε αυτούς γιατί είναι παραδείγματα. Μπορεί ο καθένας να συσχετίσει τον μισθό που έπαιρνε στο τετραήμερό του και να δει ποια είναι η πρόταση γι' αυτόν.

Τώρα είναι βολικό να παρουσιάζετε μειώσεις που πλησιάζουν το 40%, όταν έχετε σαν βάση τους μισθούς 3 χρόνων πίσω πριν τα τετραήμερα. Καλή τακτική. Κρίμα όμως που δεν είμαστε στο 2011 ούτε στο 2008 ούτε στο 2005. Και δεν είμαστε μόνο εμείς, δεν είναι όλη η Ελλάδα.

Εσείς συνεχίστε να λέτε στον κόσμο ότι "μπήκαν 1800 άτομα χθες στο Καζίνο, άρα έπαιξαν λεφτά", άσχετα αν ήρθαν για μια κλήρωση ή αν δεν έπαιξαν αρκετά ή αν χάσαμε εκείνη την ημέρα.

Στο τέλος του μήνα, είτε με απεργίες είτε χωρίς, βγάζουμε Χ λεφτά, και από αυτά θα πληρωθούμε. Όπως και πρόπερσυ που αργήσατε να χαμπαριάσετε, έτσι θα γίνει και φέτος. ΟΤΑΝ θα ασχοληθείτε σοβάρα και ΟΤΑΝ θελήσετε να λύσετε το πραγματικό πρόβλημα, δηλαδή πώς πληρώνουμε την μισθοδοσία με αυτά που βγάζουμε, τότε θα δούμε και την πραγματική λύση, όποια είναι αυτή.

Και πρόπερσυ μόνοι μας το βγάλαμε το φίδι από την τρύπα. Έτσι θα γίνει και φέτος. Τώρα, αν σας έχει τάξει κάτι η καλή νεράιδα, και εσείς την πιστέψατε... το κρίμα στον λαιμό σας...

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

PAIDIA TO BODI TO EXOYME FAEI , H OYRA EXEI MEINEI YPOMONH....

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

λοιπον φιλαρακο πολλα μας τας λες, και ειναι η τελευταια που σου απανταω..οχι απο αλαζονεια αλλα απο απεχθεια...

δεν απαντησες ουσιαστικα σε τπτ απο οσα σε ρωτησα, και ειδικα στο παραδειγμα σου για το τριημερο εισαι τουλαχιστον αστειος...και αφου απο τα γραφομενα σου, καταλαβαινω οτι εισαι συναδελφος, γιατι δεν μιλας σε μια συνελευση να μας γλυτωσεις και εμας τους πλανεμενους? και μην ακουσω την καραμελα, οτι δλδ φοβασαι την αντιδραση και την χλευη, διοτι οπως καταλαβαινεις, αναλογα με το θαρρος της γνωμης σου, παει και η ουσια της γνωμης σου...αλλα βεβαια...που να φανερωθεις...ελα ντε, μιλα, να σε ακουσουμε ολοι...πεισε με με επιχειρηματα...σας πηραμε χαμπαρι ολοι, ακομα και οι πιο φοβισμενοι απεργοι, εγιναν πετρα μετα τα σχολια σας, γεματα δηλητηριο και πληρωμενη αγανακτηση...η απαντηση που σου αρμοζει απο εδω και περα ειναι η απεργεια που συνεχιζει...

απο τα Χ λεφτα που λες πληρωθηκε και ο θολος...αν με πιανεις...

καλη συνεχεια στην προσπαθεια σου, αλλα δεν το βλεπω...τζαμπα το χαρτζηλικι...και αυτι απο τα Χ ειναι...

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

και κατι ακομα κε 3:52

αναρωτηθηκες ποτε ποιος φταιει που το καζινο απο νο1 εγινε νο3 στην ελλαδα? ποιανου οι αστοχες ενεργειες και η ανεπαρκεια εφταιξε? ο θολος σε μαρανε και τα παρτυ σε γιοτ με τα μοντελα, και τα λουξ γραφεια στην πρωτευουσα, και τα golden boys and girls που κυκλοφορουσαν μια εποχη και κανεις δεν ηξερε τι δουλεια κανουν...και οι απληρωτες υποχρεωσεις στο κρατος, εφορα ικα κλπ...στους εξωτερικους προμηθευτες? ζηταει ενα ποτο ο πελατης και το μοναδικο μπουκαλι που εχουμε παει απο μπαρ σε μπαρ? κατα τα αλλα, οι εργαζομενοι φταινε που το μαγαζι εφτασε σε αυτο το σημειο ε? ποσα παιρνουν μαζι το χρονο οι 3 υψηλοτερα αμοιβομενοι στην εταιρεια ξερεις? τι μειωσεις προβλεπονται γι αυτους? για την συμβουλευτικη εταιρια, που θεος ξερει τι συμβουλες εδωσε και μας προσαραξε, το κοστος της το ξερεις? και ποιος υψηλα ισταμενος εχει συμφεροντα στην εταιρεια αυτη ξερεις? γραφει για αυτα τπτ στην προταση της εταιρειας?

θες εν τελει να εχεις δουλεια αυριο ή οχι? και αν ναι, τι δουλεια θες?

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Οντως 3:52,εχεις δικιο.Στο τελος του μηνα πληρωνωμαστε απο το ποσα βγαλαμε.Και ειχε ταξει η καλη νεραιδα!Πριν απο δυο χρονια,εν μεσω κρισης η ιδια διοικηση εβγαζε ανακοινωση οτι οι μετοχοι θα βαλουν λεφτα.Και αν δεχτουμε οτι ειναι αποφαση τους να μην βαλουν τοτε πρεπει αυτους που τους κοροιδεψαν,τουλαχιστον να ειχαν παραιτηθει.Τοτε θα επρεπε αυτοι που βαλανε για διευθυντες και συρρικνωσαν το ξενοδοχειο και διωξαν τους καλους πελατες απο το καζινο,να εχουν την ευθειξεια να φυγουν.Τοτε θα επρεπε ολους αυτους τους "συνεργατες" τους μεσα στο καζινο,που λογω παρελθοντος με την διοικηση απο τα πρωτα χρονια του καζινο, παλευουν με νυχια και με δοντια να γαντζωθουν απο αυτη και σε οτι λεει δεν αντιδρουν 2 χρονια τωρα,να περιμενεις τουλαχιστον να αντιδρασουν.Το χειροτερο δεν ειναι αν θα μπουμε μεσα "ηττημενοι" η "κερδισμενοι απο την ΣΣΕ.Το χειροτερο ειναι οτι χωρις να υπαρχουν καν μετοχοι,το καζινο "διοικειτε" ακομα απο αυτους και τους "ανθρωπους" τους.Και οσο πιο γρηγορα το καταλαβουν αυτοι που τους "προσκυνανε" η που λουφαζουν(managers) τοσο πιο γρηγορα θα ερθει και η πραγματικη λυση που αναφερεις.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Παιδια ειναι απλοΠροφανως το σωματειο εχει να προτεινει καλυτερα διοικητικα στελεχη για αυτο θελουν να παραιτηθουν αυτοι που διοικουν!
Για φανταστειτε να δουλευουμε και να εχουμε μανατζερ κανεναν απο αυτους!χαχαχαχαχαχαχαχαχαχ!!Να το δουμε κι αυτο,Εκει που δεν εχουν πατησει και ποτε για δουλεια να τους δεις ξαφνικα στην διοικηση!!!
χαχαχαχαχαχαχ!

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

προς 8:15

1ον δεν εισαι συναδελφος μου, εισαι ενα τιποτενιο παπαγαλακι...κομμενο το "παιδια". δεν εχεις δικαιωμα να το λες...

2ον δεν ειμαι συνδικαλιστης, αλλα ενας σκληρα εργαζομενος, ξερεις, απο αυτους που θεωρεις προβατα, εσυ, φωτισμενε μου...

3ον ο μονος που θα εκανε τοσο ηλιθιο χιουμορ, θα ηταν ενας "εκ της διοικησεως"

4 θα συμφωνησω σε ενα...ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Κάθε φορά που γράφετε, δείχνετε απλά πόσο πολύ "κολλημένοι" είσαστε στο παρελθόν και πόσο πολύ "κολλημένοι" είσαστε στις απεργίες.

Κάθεστε και λέτε για τον Θόλο. Δεν το κατάλαβα αυτό. Όταν επί μια εβδομάδα μας καλούσαν σε παρουσιάσεις και μας έλεγαν το σχέδιό τους για τον Θόλο, είπες τίποτα; Είπε κανείς τίποτα; Αλλά να μου πεις ναι, είναι εύκολο να αφήνεις τον άλλον να κάνει μια προσπάθεια, ότι και αν είναι αυτή, και στο τέλος να κάνεις τον κριτή. Δεν μου άρεσε η ιδέα του Θόλου, και τότε μου φάνηκε τραβηγμένο. Αλλά δεν μίλησα, παραπάνω από όσο μίλησες και εσυ: "μα θα δουλέψει κάτι τέτοιο, τέτοια εποχή;" Και τι έγινε; Δεν δούλεψε. Και τι άλλο έγινε; Έφυγε μαζί με την παρέα του.

Η δουλειά μου και η δουλειά σου ξέρεις ποια ήταν, "συνάδελφε"; Να στηρίξουμε την εταιρία σε αυτό το βήμα. Αν βγήκε ή όχι είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο, και κρίθηκαν κατάλληλα. Εγώ έκανα ότι μου ζητήθηκε, εσύ τι έκανες; Και μην μου πεις ότι δεν το στήριξες και εσύ με την εργασία σου γιατί δεν θα το πιστέψω. Όλοι κάναμε ότι χρειαζόταν μπας και δούμε άσπρη μέρα.

Τι μου λες για golden boys και βόλτες με γιώτ και 'γε δεν ξέρω τι άλλο; Σε ποιον νομίζεις ότι τα λες αυτά; Εγώ δεν τα είδα; Εσύ δεν τα είδες; ΚΑΙ; Μπορούσες να κάνεις κάτι τότε; ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ; Κάθεσαι και αναφέρεσαι ΤΩΡΑ, για κάποιους ανθρώπους που ήρθαν, έκαναν ότι έκαναν, και μετά τους ξαπόστειλαν; Γιατί δεν έκανες τότε απεργίες για να φύγουν τα golden boys πριν γίνει ζημιά; Όταν έδιωχναν συναδέλφους σου managers για να φέρουν τα golden boys δεν είδα να ιδρώσει το αυτί σου. Δεν είδα να κατεβαίνεις σε απεργία για να φύγει ο Γενικός ή τα golden boys του. Γιατί άραγε; Γιατί δεν σε ένοιαζε, γιατί τότε δεν φαινόταν να σε επηρεάζει, γιατί αυτοί δεν ήταν "συνάδελφοι", ήταν απλά managers, γι' αυτό.

Ακριβώς ΠΟΥ μας βοηθάει το πιπίλισμα των παλαιώτερων λαθών στην τρέχουσα κατάσταση; Να σου πω εγώ που μας βοηθάει. Απλά να γεμίζεις δηλητήριο το μυαλό όλων, με αρνητικές σκέψεις για το οτιδήποτε, μόνο και μόνο για να κλωτσάνε σε οτιδήποτε προτείνεται από την εταιρία, σαν να υπάρχει πάντα και κάτι κρυμένο.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Πολλά λέτε και για καραμέλες. Να σας πω και εγώ μια ωραία καραμέλα που λέτε συνέχεια.

Λέτε για υπεύθυνους τμήματος, για managers... Αυτούς, "συνάδελφοι", πώς τους βρήκαμε; Ποτήσαμε στο χώμα και κάτι φύτρωσε; Και δεν μιλάω για τα golden boys. Δηλαδή, για να καταλάβω τώρα. Προσλαμβάνεσαι. Συνεργάζεσαι με τους συναδέλφους σου. Γουστάρεις αυτό που κάνεις. Γουστάρεις τον χώρο που δουλεύεις. Δίνεις τον καλύτερο εαυτό σου. Μετά από χρόνια, κάποιος σε προσέχει. Παίρνεις προαγωγή. Σου αρέσει ακόμα πιο πολύ αυτό που κάνεις, δουλεύεις με ακόμα περισσότερα άτομα και προσφέρεις ακόμα περισσότερα.

ΚΑΙ ΕΡΧΕΣΑΙ ΤΩΡΑ, ΕΣΥ, ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ, ΝΑ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΠΟΙΟΝ; Τον συνάδεφλό σας που πριν απο 3-4-5 χρόνια δουλεύατε δίπλα-δίπλα και προχώρισε ένα βήμα παρακάτω; Γιατί; Εσύ βαριέσαι να δώσεις τον καλύτερο εαυτό σου; Αν τον δώσεις, κάποια στιγμή δεν περιμένεις να ανταμειφθείς; Ή απλά δεν σε νοιάζει; Μήπως έρχεσαι μόνο για τον μισθό σου και το 8ωράκι σου, αν έχεις δουλειά την κάνεις αν δεν έχεις δεν πειράζει - φταίνε άλλοι;

Και τι ακριβώς κρίνεις με τα πιο πάνω, "συνάδελφε"; Πώς ακριβώς λειτουργείς; Όταν συνάδελφός σου πάρει προαγωγή του κόβεις την καλημέρα; Πέρασε ξαφνικά σε άλλο πλάνο; Έγινε ξανφικά "ο εκ της Διευθύνσεως" που σας αρέσει να λέτε; Αλλά να σου πω κάτι; Αν κάποιοι πουν "ναι", ε δεν θα πέσω και από τα σύννεφα...

Εγώ ξέρω να λέω τα πράγματα με το όνομά τους, και θέλω το καλύτερο και το σωστό. Ναι, βλέπω το golden boy. Δεν μου αρέσει. Ναι, βλέπω τον Χ Γενικό να βάζει το δάχτυλο στο μέλι. Δεν μου αρέσει. Ναι βλέπω τον "εξωτερικό συνεργάτη". Νομίζεις το υποστηρίζω; Όχι. Νομίζεις το προωθώ; Όχι. Νομίζεις ότι είμαι ένας "yes man"; Όχι δα. Νομίζεις δεν έχω τσακωθεί; Άπειρες φορές. Και δεν έχεις ιδέα με ποιούς. Οπότε άστο, αστόχησες σε αυτό. Αλλά ξέρεις όμως κάτι; Στο τέλος, αφού πω την γνώμη μου, κάνω αυτό που θέλει ο προϊστάμενός μου, γιατί είναι δικιά του ευθύνη και αυτός θα κριθεί, δεν θα κριθώ εγώ, και γιατί είναι δικιά μου δουλειά να τον στηρίξω. Τώρα, πώς καταφέρνεις και γελιοποιείς κάποιον που κάνει την δουλειά του, στηρίζοντας τον προϊστάμενό του... δεν ξέρω... εσύ μάλλον κάνεις κάτι άλλο τότε. Και για κάποιο λόγο, εσύ που δημιουργείς πρόβλημα και πριν γίνει μια δουλειά και αφού γίνει, είσαι και ο μάγκας της παρέας

Για 'σενα όμως τι να πω; Νομίζεις ότι μου αρέσει που κλωτσάς μια μείωση της τάξεως των 1,8% στα (όποια) καθαρά; Δεν σε καταλαβαίνω. Νομίζεις ότι μου αρέσει που σε παρακαλάει συνάδελφός σου να μπει να δουλέψει στην απεργία γιατί ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΥΤΕ ΔΑΝΕΙΚΑ και του λες να πάρει δρόμο; Δεν σε καταλαβαίνω. Νομίζεις μου αρέσει που διώχνεις τους πελάτες; Πόσα θα ξοδέψουμε για να τους ξανά φέρουμε; Δεν σε καταλαβαίνω. Νομίζεις ότι μου αρέσει που βγάζεις απεργούς από την απεργία και τους στέλνεις ντυμένους για δουλειά για να πετύχεις τον όποιο σκοπό σου; Δεν σε καταλαβαίνω.

Όταν θα μου φέρεις λοιπόν τον τάδε Γενικό που έκανε το ένα, τα golden boys που έκανε το άλλο, και όποιον άλλον μπορείς να δείξεις δικαίως με το δάχτυλο, τότε μαζί να τους ζητήσουμε τα ρέστα. Τώρα όμως έχουν κάτσει άλλοι στην θέση τους για να τα μπαλώσουν και χρειάζονται στήριξη. Αύριο θα φύγει και ένας "παλιό-manager", και ποιος ξέρει, μπορεί να καλύψει την θέση του ο κολλητός ή η κολλητή σου, ή ποιος ξέρει, ακόμα και εσύ. Και τότε να σε δω τι στήριξη θα έχεις από τους ομοίους σου. Ή μήπως θα πεις όχι; Ή μήπως δεν μπορείς να αναλάβεις ευθύνες;

Και σε παρακαλώ, μην μου πεις ότι προσπαθείτε να πείσετε κάποιον δράκο να διώξει μεγαλο-στέλεχος για να βάλετε εσείς άλλον της αρεσκίας σας στην θέση του, γιατί απλά γελιέστε. Απλά δεν παίζει έτσι. Απλά κάνετε ζημιά.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Στο τέλος όμως που θα πέσει η κουρτίνα, γιατί για την κουρτίνα πάτε, θα μας φορτωθεί και ένας λογαριασμός πολύ βαρύς. Και επειδή οι παλιοί δεν είναι πια εδώ για να πληρώσουν, πρόλαβαν και έφυγαν, αλλά είμαστε εμείς, πρόσεξε καλά τι κάνεις και τι αποτελέσματα θα έχεις... γιατί... γενικός ξε-γενικός... manager ξε-manager... εργαζόμενος ξε-εργαζόμενος... συνδικαλιστής ξε-συνδικαλιστής... Δεν έχεις πού να πας "συνάδελφε", και είναι πολύς ο λαός απ΄ έξω που θα ζητήσει εξηγήσεις.

Γι' αυτό, κατάλαβε ΜΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ. ΟΛΟΙ θέλουμε να δουλέψουμε, και όλοι θέλουμε το μαγαζί να πάει καλά, αλλά εγώ αυτή την στιγμή δεν βάζω φωτιά στο μαγαζί πείθοντας όλο τον κόσμο έξω ότι "θα βγει φοίνικας", εσύ το κάνεις. Εγώ νομίζω ότι θα μείνει η στάχτη.

Και αυτό σου λέω, και να στο ξανά πω και με έναν ακόμα τρόπο. Δεν με πείθεις. Όχι, προσωπικά δεν με πείθεις, και δεν πείθεις και άλλους. Σου ζητάω όμως να με πείσεις. Πραγματικά. Αλλά δεν το κάνεις. Αντί να μου απαντήσεις στο πού ακριβώς αποσκοπείς και τι περιμένεις να βγει από την φωτιά που βάζεις, δεν απαντάς. Μιλάς για Θόλους, για golden boys και για παλιές ιστορίες.

ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ; Περιμένετε να παραιτηθεί κάποιος; Κακώς. Περιμένετε να κάνουν πίσω στις όποιες μειώσεις πρέπει να γίνουν; Όχι ότι πάτε να τα κουβεντιάσετε κι όλας. Δεν πάτε, και κάνετε και ντου στα διαχειριστικά συμβούλια. Είσαστε σίγουροι ότι η εταιρία μπορεί να πληρώσει την μισθοδοσία με αυτά που βγάζει; Περιμένετε κάποιος να βάλει λεφτά σε ένα μαγαζί που οι ίδιοι οι εργαζόμενοι μποϊκοτάρουν;

Μήπως έχεις κάποιο παράδειγμα που, στην Ελλάδα που ζούμε αυτά τα χρόνια, συνεχόμενες απεργίες δεν δυέλυσαν εταιρίες; Έχεις; Ναι;;; ΠΟΣΑ; Δεν θα σου πω εγώ για τις δεκάδες εταιρίες στην Ελλάδα που τις έκλεισαν (μια και καλή) οι χρονοβόρες απεργίες, απλά ρίξε μια ματιά εδώ γύρω και θα δεις κανά δυο τρανταχτά ονόματα.

Συνέχισε λοιπόν και μην απαντάς στο τι ακριβώς κάνεις. Συνέχισε να λες άλλα διάφορα. Συνέχισε να χρησιμοποιείς το blog αντί σαν εργαλείο ενημέρωσης για τον δύσπιστο, γι' αυτόν που δεν ξέρει, σαν ένα μέρος για να κάνεις την προπαγάνδα σου και να δημιουργείς εντυπώσεις. Αυτό που κάνεις εδώ είναι και αυτό που κάνεις και στις συνελλεύσεις εξάλλου. Δεν απαντάς. Προσβάλεις. Αλλάζεις θέμα. Αναφέρεσαι σε άλλα γεγονότα 5 χρόνια πίσω.

Στο τέλος όμως, εσύ δεν θα έχεις φύγει μακριά όπως "πρόλαβαν" και έκαναν κάποιοι άλλοι. Εσύ θα είσαι στα πέριξ. Και εγώ δεν θα κάνω απολύτως τίποτα, από το να χαζεύω 1300κάτι άλλους που θα σε ταρακουνάνε για απαντήσεις.

Αφού δεν μιλάς λοιπόν. Αφου δεν απαντάς. Αφού δεν έχεις ένα σχέδιο, γιατί αν είχες θα είχες γεμίσει τα blogs με τις προτάσεις σου στην εταιρία όπως και πρόπερσυ. Ότι σας φωτίζει ο Θεός, και θα κριθείτε εκ του αποτελέσματος. Γιατί... εσύ... αυτή την δουλειά διάλεξες, και εσύ, από το αποτέλεσμα θα κριθείς. Και όχι μόνο από το αν το 1,8 γίνει 1,5, αλλά και από το αν θα έχουμε και πελάτες να μας πληρώσουν το 1,5, το οποίο θα πρέπει πάλι σύντομα να αλλάξει και να γίνει 15. Και ξέρεις γιατί θα γίνει 15, "συνάδελφε"; Γιατί θα έχουμε τόσους λίγους πελάτες, θα έχουμε διώξει τους καλούς σε διπλανά μαγαζιά, που ότι και να σου κάνει ο "εξωτερικός συνεργάτης", πελάτες δεν θα μπορέσει να σου φέρει. Και δεν θα φταίει η εταιρία που δεν θα έχουμε πελάτες.

Και όταν σβήσει η φωτιά και φύγει και η σκόνη και ηρεμήσει το τοπίο, μην πας πάλι να προσβάλεις τους συναδέλφους σου που θα κληθούν να μαζέψουν το χάλι που δημιούργησες. Μην πας πάλι να ρίξεις ευθύνες στο ότι δεν μπορούν να σου φέρουν πελάτες. Τους πελάτες εσείς τους διώχνεται με τα καμωματά σας.

Βάλ' το καλά στο μυαλό σου.

ΕΣΥ ΘΑ ΦΤΑΙΣ .

Και τώρα, ξανά γράψε για 2 Γενικούς πίσω, για golden boys και για γιωτ.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Χαιρομαι που συμφωνουμε εστω και στο.....χαχαχαχαχαχαχαχαχ!
Αυτο δειχνει συναδελφικοτητα!!!
Ασε που με εβαλες και στη θεση μου τωρα....!!!!!!
Αντε που θελετε να κανετε κουμαντο και στις σκεψεις μας.Κανετε στην τσεπη μας.Δεν φτανει αυτο?

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

προς 1:23

φανταζομαι οτι αισθανεσαι περηφανος που εγραψες ολες αυτες τις λεξεις, με εναν -το παραδεχομαι- εξαιρετικο λογο, δομημενο και με παθος...θα μπορουσα να σε ειχα ακομα και φιλο, μου αρεσεει ο τροπος που σκεφτεσαι...

...αλλα...

θα σε σταναχωρησω, διοτι δεν ειμαι ουτε συνδικαλιστης ουτε golden boy...ντιλερ ειμαι...απλα...ναι ξερουν και αυτοι να γραφουν μην σου φαινεται περιεργο...

το λαθος σου αυτο βεβαια το ξεπερναω διοτι απο τον τροπο που υπερασπιζομαι τον αγωνα μας, μπορει και να περηξηγηθω...

...δεν μπορω ομως να ξεπερασω το γεγονος οτι ακομα δεν απαντησες στη μια και βασικη μου ερωτηση...Γιατι δεν μιλας στην συνελευση? ΓΙΑΤΙ? αφου εχεις τοσα επιχειρηματα και σωστο συγκροτημενο λογο, ανεβα, παρε το οφωνο και μιλα..απλα μιλα...υποστηριξε αυτα που λες με παθος, πεισε με αν γινεται, αλλα τουλαχιστον κανε το...δειξε μου αν και πως το σωματειο με κοροιδευει...και θα ανεβω και εγω να σε υποστηριξω...το δικαιωμα να μιλησεις εννοω...για οτιδηποτε αλλο, πρεπει να με πεισεις πρωτα...

...οσο λοιπον δεν το κανεις, παρα προτιμας τον δρομο της ανωνυμιας, απλα σου επαναλαμβανω...το θαρρος της γνωμης σου, φανερωνει και την αξια της...μεχρι λοιπον να βρεις αυτο το θαρρος, δεν εισαι τιποτα αλλο (για μενα τουλαχιστον) παρα ενας γιαλαντζι αγανακτησμενος, για να μην φανω παρανοικος και υποθεσω αλλα...

κατα τα αλλα, να σαι καλα, και μακαρι αυτη η ιστορια να μας βγει σε καλο...ο σκοπος μας ειναι ο ιδιος απο οτι καταλαβανω, απλα ο τροπος αλλαζει...ειλικρινα το λεω δεν ειρωνευομαι...

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Μαλιστα...Αφου λοιπον απεχθανεσαι την συζητηση για το παρελθον,ας μιλησουμε για το παρον,η σχεδον..Ο θολος γιατι δεν λειτουργησε εστω σαν χωρος για καλους πελατες 2 χρονια τωρα αλλα εμεινε ανεκμεταλλευτος και "νεκρο" κτιριο, απο τους γενικους και τους managers που ειναι ΤΩΡΑ στην εταιρεια?Το ξενοδοχειο γιατι εκλεισε τμηματα και δεν γεμιζει σε περιοδους που ο τουρισμος στην ελλαδα εχει ανακαμψη,απο τους γενικους,και τους managers που εχουμε ΤΩΡΑ?Οι καλοι πελατες γιατι εφυγαν τα τελευταια δυο χρονια,και στηριζομαστε στα promo των 30 και 50 ευρω,που φερνουν μονο κοσμο που δεν θελει στην ουσια να παιξει αλλα μονο να φαει να πιει και να περιμενει την κληρωση,και αυτο εγινε με τις αποφασεις των γενικων και των managers που ειναι ΤΩΡΑ?Το χαλι που δημιουργηθηκε κατα εσενα μετα τις απεργιες του 2012,πως και δεν μπορεσε 2 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ να συμμαζευτει απο εσενα ,και τους αλλους managers και τους γενικους που εχουμε ΤΩΡΑ?Οι στοιχειωδεις παροχες εστω,και σε αυστηρα επιλεγμενους πελατες,που ξεραμε ολοι οτι υπηρχαν και τωρα πια φυγαν,γιατι κοπηκανε τελειως απο τους γενικους και τους manager"που εχουμε ΤΩΡΑ.ΝΑΙ! Ενας απλος υπαλληλος ειμαι που κανω το ωχταορακι μου,δινω τον καλυτερο εαυτο μου σε συγκεκριμενα πραγματα και δεν θελω να "ανταμειφθω" με προαγωγες γιατι μονο σκοτουρες θα μου φερουν αλλα δεν ευαγγελιζομαι οτι εχω και τα προσοντα για αυτες.Εσυ ομως αυτα τα ηθελες.Τα πηρες με την αξια σου.Ωραια.Τοτε θα κρινεσαι και απο αυτα που απο την θεση που εισαι μπορεις να προσφερεις και εχεις κανει.Και ναι,περιμενω καποιον να παραιτηθει.Καλως κακως περιμενω.Γιατι η λογικη Σαμαρα- Βενιζελου,εμεις σας σωζουμε βρε αθλια υποκειμενα και εσεις δεν το καταλαβαινετε η θα γινουν ολα σταχτη και μονο εμεις παλευουμε,τελικα εχει εισχωρησει σε ολους τους χωρους.Οπως και η λογικη στουρναρα οτι διαπραγματευομαι,διαφωνω αλλα παντα κανω οτι μου πουνε.Και περιμενεις να κριθει ο προισταμενο σου.Ε λοιπον αυτο κανουμε.Κρινουμε τον προισταμενο σου.Του λεμε καταφατσα οτι δεν ειναι ικανος.Ευκαιρια να ξεσπασεις και εσυ και να κρινεις αντικειμενικα αν η επιχειρηση διοικειτε σωστα τα δυο τελευταια χρονια η λαθος.Και αν με θεωρεις πολυ "μικρο" για αυτο ναι ειμαι.Για αυτο εκανα απεργια με τους υπολοιπους συναδελφους μου.Και πιστεψε με.Επειδη θελω και "αυριο" να δουλευω σε αυτη την επιχειρηση και να μην κλεισει,θα ηθελα να εισαι και εσυ μαζι μας.Αλλιως μην με κατηγορεις που σε λεω "ο εκ της διευθυνσεως"...

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

να και η απαντηση σου "συανδελφε"...

http://lcitynews.blogspot.gr/2014/06/blog-post_3600.html#.U5AHkWFRzTE.facebook

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

10:56

διαβασε παραπανω την απαντηση στο σχολιο σου, στην ανακοινωση του σωματειου...οσο για το κυνηγι, μην βιαζεσε και θα δεις πως αντιδρανε ΟΛΟΙ με τους προδοτες και τους ραγιαδες...

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Γιατί φίλε μου 4:34 ο Θόλος δεν έπρεπε να έχει φτιαχτεί καθόλου (για μένα), ήταν ένα επιχείρημα που έπρεπε να έχει γίνει άλλες εποχές. Γιατί ο πελάτης τον οποίο κυνηγάει να φέρει, έχει να πάει σε άλλα μέρη για να τα κάνει και όχι στο Λουτράκι / Κόρινθο. Δεν έχει κάτι κακό το Λουτράκι / Κόρινθος, απλά δεν έχει αυτό που θέλει ο πελάτης του επιπέδου "Θόλος". Θέλει το Monaco του πώς να το κάνουμε.

Γιατί φίλε μου πριν μιλήσεις για το Ξενοδοχείο θα έπρεπε τουλάχιστον να έχεις μιλήσει με το προσωπικό που δουλεύει στις κρατήσεις και στα events. Γιατί θα έπρεπε να ήξερες ήδη ότι ο σκοπός του Ξενοδοχείου, από τότε που φτιάχτηκε, ήταν να εξυπηρετεί τους πελάτες του Καζίνο και όχι να φέρνει τουρίστες. Γιατί θα έπρεπε να ήξερες ότι το Ξενοδοχείο έχει πάντα μεγάλο αριθμό δωματίων "καβάτζα" για πελάτες του Καζίνο. Γιατί το πεντάστερο που έχουμε δεν δούλεψε ποτέ, και ούτε πρόκειται να δουλέψει, σαν ατραξιόν τουριστών. Γιατί το δωμάτιο κοστίζει ΠΟΛΛΑ, και ένας τουρίστας δεν θα δώσει τα λεφτά που χρειάζεται για να έχει την πληρότητα που θες σαν κανονικό ξενοδοχείο. Για να δει την περιοχή μας με την οικογένειά του μπορεί να πάει λίγο πιο πέρα με άλλες τιμές. Και το δωμάτιο κοστίζει πολλά, και θα κοστίζει πολλά, γιατί το κόστος βγαίνει από την μισθοδοσία του, τα ρεύματά του, την συντήρησή του, τον καθαρισμό του, της παροχές του. Και αυτό δεν αλλάζει, εκτός αν αλλάξει το προσωπικό του. Το Ξενοδοχείο φτιάχτηκε άλλες εποχές, όταν μπορούσαμε να έχουμε 1900 άτομα και να τα πληρώνουμε, και να ανεχόμαστε και "το δάχτυλο στο μέλι", και να μας περίσσευαν και για 10 Θόλους, και να κάναμε και αυξήσεις, και bonus, και οι μέτοχοι να έπαιρναν έναν σκασμό λεφτά. Τα έβλεπαν και τότε αλλά δεν τους ένοιαζε, γιατί τι 150 εκατ. στην τσέπη στο τέλος του χρόνου τι 155, είναι πολλά τα λεφτά Άρη, δεν θα κάνουν και "micro management" στην χρυσή χήνα. Αφού τα παλικάρια βγάζουν 150 μύρια, ε ας πάνε και βόλτα με τα γιώτ τους (εμένα δεν με ήθελαν στην παρέα τους, ήμουν ένας μικρός εργαζόμενος τότε. Εμένα 3 φορές μου έκαναν το τραπέζι σε διπλανή ταβέρνα και τις 2 πλήρωσα και από την τσέπη μου). Όλοι ευχαριστημένοι ήταν.

Γιατί φίλε μου πριν μιλήσεις για την πολιτική των Promo θα έπρεπε να έχεις μιλήσεις με τους συναδέλφους σου στο Guest Services και στα Slots. Γιατί θα έπρεπε να ήξερες ήδη πως το Καζίνο μας έχει πελάτες επειδή προσπαθεί να χτίσει loyalty, το οποίο δεν το κάνεις με τα ανώνυμα tickets που μοιράζει η Πάρνηθα, ούτε με πολιτική και μηχανές / παιχνίδια που σκοπό έχουν να τα πάρουν από την ανώνυμη μάζα που τους επισκέπτεται και μάλλον δεν θα ξανά πάει για αρκετό καιρό (τουρίστες που παίζουν ένα 50αρικο για τον χαβαλέ με την γυναίκα δίπλα). Γιατί εμείς εδώ στο Λουτράκι μπορούμε να έχουμε μόνο τους πελάτες οι οποίοι θέλουν να πάνε σε ένα πλήρες resort, να συλλέξουν πόντους, να κλείσουν ένα δωρεάν δωμάτιο, να πάνε στις πισίνες μας, να χρησιμοποιήσουν τις παροχές μας. Και αυτά τα κάνεις με εργαλεία σαν το Promo, δηλαδή το loyalty.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Γιατί φίλε μου δεν σου φταίει κανένας όταν διαλύεις το loyalty των πελατών. Αν πας σε μια καφετέρια και δεν σε εξυπηρετήσουν, θα ξανά πας; Όχι βέβαια. Ο πελάτης του Καζίνο που "θυμώνει" και πιο "εύκολα", όταν έρχεται και δεν βρίσκει εξυπηρέτηση μέσα στο Καζίνο, θα ξανά έρθει; Γιατί; Και 5 μπουκάλια να του έχουμε, σιγά μην ξανά έρθει. Γιατί φίλε μου και ο ανταγωνισμός μας δίπλα, που πέρασε τα ίδια πιο πριν, αλλά κατά τα άλλα οι συνάδελφοι των υπολοίπων Καζίνο "απεργούν και αυτοί προς υποστήριξη δικιά μας" ala ΟΣΕΤΥΠ, ξέρεις τι κάνει; Βγάζει διαφημίσεις στα κανάλια και διαδρομές λεωφορείων για να ΜΑΣ πάρουν τους εκνευρισμένους πελάτες ΜΑΣ. Και να είσαι σίγουρος ότι ο πελάτης που φεύγει και έχει εκνευριστεί δεν είναι εκνευρισμένος γιατί βλέπει ένα μπουκάλι να πηγαίνει πέρα - δώθε. Το βλέπει αυτό και το αποδέχεται / κάνει την υπομονή του. Εκνευρίζεται και φεύγει με το προσωπικό που δεν είναι στην θέση του.

Και το αποτέλεσμα το είδες και εσύ. Πόσους πελάτες μπορέσαμε να πάρουμε πίσω από την προηγούμενη απεργία; Μάντεψε τώρα πόσους θα μπορέσουμε να φέρουμε, με ακόμα πιο μειωμένα έσοδα για διάθεση σε τέτοιες καμπάνιες. Και να είσαι σίγουρος ότι έγινε και θα γίνει πάλι κάθε προσπάθεια για να επιστρέψουν, αλλά όταν ο ίδιος πυροβολάς το πόδι σου δεν σου ε φταίει και κανείς. Και εσύ να πας να κάνεις την δουλειά τους, που δεν θες έτσι και αλλιώς και που οι συγκεκριμένες θέσεις έχουν ακόμα πιο πολλά "βάσανα", δεν θα καταφέρεις απολύτως ΤΙΠΟΤΑ. Και όχι γιατί είσαι χαζός, αλλά όπως ούτε εμένα ούτε εσένα είναι η δουλειά σου, δεν ξέρεις να την κάνεις. Όταν αυτός που την κάνει χρόνια ανησυχεί και δυσανασχετεί για το πώς θα τα μπαλώσει, δεν σου φταίει αυτός για το πότε θα έχει αποτελέσματα. Δεν μπορεί να προφυλάξει τους πελάτες από τα ευτράπελα της απεργίας. Αυτός δεν φταίει, άλλοι φταίνε.

Εγώ δεν είμαι πολιτικοποιημένος οπότε τα παραδείγματά σου με αφήνουν αδιάφορο. Όλα όμως τα άλλα που είπες είναι πολύ ωραία και σωστά, σαν απόψεις.

Μήπως όμως αυτά τα πολύ ωραία όντως σχόλια και απορίες θα έπρεπε να τα έχεις ήδη συζητήσει με τους φίλους και συναδέλφους σου manager, που κάποιος άλλος τους αποκάλεσε και τεμπέληδες; Μήπως η πληροφόρηση μόνο από το Σωματείο είναι "στοχευόμενη" και ελλείπεις; Μήπως θα έπρεπε τελικά να έχεις πάει σε εκείνο το open meeting και όχι να δεχθείς έτσι απλά και αψήφιστα το SMS του σωματείου να μην πάει κανείς;

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Το καλό με το να δεχθείς μια προαγωγή, την οποία μπορεί και να μην την κυνήγαγες και ποτέ και απλά να έτυχε, ξέρεις ποιο είναι; Ότι μπορείς τότε να επηρεάσεις περισσότερο μια κατάσταση, να βοηθήσεις, να δεις ότι κάτι γίνεται σωστά, και να κάνεις το κοινώς αποδεχτό σωστό. Αυτό κερδίζεις και εσύ σαν "απλός εργαζόμενος", ας σε πούμε έτσι, βλέποντας τους συναδέλφους σου που προέρχονται από τον ίδιο χώρο με εσένα, τους οποίους και εκτιμούσες στην άμεση συνεργασία που είχες, να έχουν μεγαλύτερο "λόγο" στην επιχείρηση και να περιμένεις, σωστά, από αυτούς όπως ήταν σωστοί στην δουλειά τους τόσα χρόνια να συνεχίσουν να είναι σωστοί και να φροντίζουν για το καλό της εταιρίας και άρα και το δικό σου. Το κακό όμως, με το να δεχθείς μια προαγωγή, ξέρεις ποιο είναι; Ότι ξαφνικά εκεί που περιμένεις βοήθεια από τους συναδέλφους σου να κάνεις την δουλειά σου σωστά, να έχεις και κάποιους να σου συμπεριφέρονται σαν "manager" από την μια μέρα στην άλλη. Και ξέρεις τι άλλο; Έχεις ένα μεγάλο δίκιο σε αυτό που λες για το αν πρέπει να δεχθείς μια προαγωγή. Αλλά δυστυχώς όμως δεν προέρχεται από τις επιπλέον σκοτούρες για τα 100-150 παραπάνω € που θα έπαιρνες τις καλές εποχές. Έχει να κάνει με την συμπεριφορά των "πρώην", πλέον, συναδέλφων σου, που πλέον σε δυσκολεύουν στην δουλειά σου.

Και για να μην ξεχνιόμαστε, ο manager / τεμπέλης έχει φάει καρφωτό -15% και το τρώει κάθε χρόνο εδώ και 3 χρόνια τώρα, πολύ πριν την ΣΣΕ, ΜΕ πενθήμερα. Δεν έχει -16% με τετραήμερο, έχει -15% με πενθήμερο. Αυτό πώς σου φαίνεται; Δεν περιμένει να λήξει / βγει καινούρια ΣΣΕ για να δει τι προβλέπει γι' αυτόν, με το καλημέρα από 1/1 είναι -15% και θα είναι έτσι για πολύ καιρό. Και επίσης να μην γελιόμαστε, υπάρχουν πολλοί managers και supervisors, τεμπέληδες, που παίρνουν λιγότερα και από τους υφισταμένους τους, γιατί πχ έως 1500 είναι -8% και από 1500+ είναι -15%, και ω τι ατυχία παίρνεις 1520, και η εταιρία αυτή την εποχή δεν μπορεί ΟΥΤΕ ΚΑΝ να καλύψει την διαφορά ούτε για να σε φέρει στα ίσα με τους υφιστάμενούς σου.

Για να μην σε κουράζω όμως ο λόγος που τεμπελ... ο manager είναι μέσα και εσύ είσαι έξω, είναι πιο απλός. Δεν έχει καμία σχέση να κάνει με "παπαγαλάκι", "ταγμένο", "εκ της Διοικήσεως" και όλα τα συναφή που προσάπτουν κάποιοι. Ο Manager βλέπει ότι βγάζουμε 1000, και αυτά τα 1000 πρέπει να μοιραστούν στις δόσεις μας, στα απαραίτητα έξοδα (ρεύμα πχ), μετά στην μισθοδοσία, μετά σε κάποιους προμηθευτές, και μετά έχει ο Θεός. Ο Manager βλέπει και στεναχωριέται που το μπουκάλι κάνει βόλτα από το ένα μπαρ στο άλλο, που μειώνονται οι παροχές στους πελάτες. Γιατί εσύ αν το πονάς 1 ο manager το πονάει 10. Και δηλαδή τι άλλο θες να γίνει; Τα 1000 είναι 1000 και τα έξοδα είναι έξοδα. Γι' αυτό και δεν μιλάει ούτε για την πάρτυ του που παίρνει λιγότερα, κάνει υπομονή. Και πλέον αποφάσισες ότι δεν μπορείς να κάνεις εσύ άλλη υπομονή, γιατί είχες υπομονή για μια ΣΣΕ μόνο;

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Εσύ δηλαδή προσπαθώντας να μοιράσεις τα 1000 σε όλα τα παραπάνω, ΠΟΥ θα έδινες προτεραιότητα; Θα άφηνες την μισθοδοσία και τους συναδέλφους σου απλήρωτους; Μήπως δεν θα πλήρωνες μια δόση και θα κλείναμε; Ή μήπως να μας έκοβαν το ρεύμα; Έχετε και λέτε "κοίτα τα χάλια τους, χρωστάνε και δεν ντρέπονται καθόλου." ΕΤΣΙ! ΠΕΣ ΤΑ ΧΡΙΣΟΣΤΟΜΕ! Πες στην Διοίκηση ότι είναι και ηλίθιοι που μας πλήρωναν τόσα χρόνια γιατί ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ να καθυστερήσουν κάποιες πληρωμές στο κράτος! Πες τους βλάκες που μόλις βγήκαν νόμοι που διόρθωναν αυτά τα "παραθυράκια", και βγήκαν και είπαν "τώρα τον ήπιαμε, τι κάνουμε, τα 1000 δεν μας φτάνουν", τώρα θέλετε να τους εκτελέσετε. Έτσι ντε. Καλά πληρωνόμασταν τόσα χρόνια. Τώρα ζητάμε και τα ρέστα. Τότε δεν μας ένοιαζε που πληρωνόμασταν αλλά δεν πληρώναμε άλλα. Τώρα που άλλαξαν οι προτεραιότητες και είχαμε 3 φορές καθυστέρηση με την μισθοδοσία, ξαφνικά μας έπιασε και το φιλότιμο και αρχίσαμε τα "ντροπή που δεν πληρώνετε τις δόσεις". Γι' αυτό, αν και τον έχω πιεί (και εγώ) αυτόν τον μήνα, δεν το βλέπω να πληρωνόμαστε. Γιατί εγώ, αν έκοβα έξοδα και προσπαθούσα να είναι όλοι μια μεσό-κατάσταση για να τα βγάζουμε όλοι πέρα (κράτος, πελάτες, υπάλληλοι), και είχα μετά τέτοια αντιμετώπιση από τους εργαζόμενους, τότε ναι, όπως και (ίσως) αυτόν τον μήνα, πρώτα το κράτος, τα ρεύματα, οι ΠΕΛΑΤΕΣ για να έχουν πιο πολλά μπουκάλια στο μπαρ, αφού αυτό θέλει και το προσωπικό και φωνάζει και απεργεί γι' αυτό, και μετά βλέπουμε για μισθοδοσία.

Γι' αυτό και δεν καταλαβαίνω, και δεν θα καταλάβω ΠΟΤΕ και συγνώμη αν δεν καταλαβαίνεις τον προβληματισμό μου, τι πάει να πει "ααααααα πάλι ΣΣΕ με μειώσεις θα έχουμε; Μια φορά το κάναμε, δεν το ξανά κάνουμε!" Αυτή τι λογική είναι; Γιατί τι άλλαξε από την προηγούμενη ΣΣΕ; Έρχονται περισσότερα λεφτά; Μήπως δεν έχεις διαβάσει κάτι ωραία άρθρα για -38% που παίζει στον κλάδο μας; Κατά τα άλλα, πρόπερσι καταλάβαμε ότι πρέπει να αλλάξουμε τους μισθούς μας για να συνεχίσουμε να δουλεύουμε, αλλά φέτος, αν και έχουμε πάλι νούμερα μπροστά μας που ούτε καν μας αφήνουν να πορευτούμε με την προηγούμενη ΣΣΕ, θέλουμε πενθήμερα, τους παλιούς μισθούς, εθελούσιες και με bonus... Εσύ λοιπόν φαίνεσαι λογικός. Πού είναι η λογική σε αυτό; Με λιγότερα λεφτά μεγαλύτερες αποδοχές; Το οικογενειακό πορτοφόλι σου εσύ έτσι το χειρίζεσαι; "Ααααα για να σου πω γυναίκα, έκοψα πέρυσι το γυμναστήριο γιατί είπες δεν έχουμε λεφτά, πάλι τα ίδια; ΚΑΙ φέτος; Πώς την έχεις δει; Για πέρυσι συμφώνησα, φέτος θα πάω! Και θα βάλω και σάουνα στο πρόγραμμα, γιατί το αξίζω!". Ε δεν νομίζω να συμπεριφέρεσαι έτσι, οπότε μην συμπεριφέρεσαι έτσι και εδώ. Μην κάνεις ότι δεν βλέπεις ότι η γυναίκα σου δεν βγάζει λεφτά και μην της ζητάς να πιέσει για αυξήσεις ή να ζοριστεί πιο πολύ.

Εγώ ξέρεις τι πιστεύω; ΘΑ ΔΟΥΛΕΥΜΟΥΜΕ ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΠΡΕΠΕΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΕ ΛΕΦΤΑ. Δεν περιμένω τίποτε και από κανέναν, και ας είχαν διάθεση κάποτε οι μέτοχοι να βάλουν λεφτά. Ξέρεις ποιους μέτοχους έτσι; Αυτούς που πρόπερσι το σωματείο και τα blogs διαφήμιζαν "συμβαίνει τώρα! το σωματείο του καζίνο γευματίζει με μεγαλο-μέτοχο και κουβεντιάζουν τι θα κάνουν!" Τότε το σωματείο είχε άκρες; Τώρα δεν έχει; Πρόπερσι μπορούσαν και έτρωγαν μαζί και φέτος δεν μπορούν; Αφού έχει άκρες το σωματείο γιατί δεν γευματίζει και φέτος; Να φέρουν οι ίδιοι τα λεφτά; Και να είναι και οι μάγκες της παρέας; Τώρα ξαφνικά η εταιρία μόνο μπορεί να τους βρει;

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Ας γίνεις και εσύ λογικός όπως και εγώ. Δεν είμαστε η πρώτη εταιρία που έχει προβλήματα στον κλάδο της, όποιος και αν είναι αυτός, και ούτε θα είμαστε η τελευταία. Αλλά να είμαστε και λίγο σωστοί με τον κλάδο μας, δηλαδή όλο το προσωπικό μας. Αν μπορείς να δεις ότι έχεις πρόβλημα και πρέπει να κάνεις ρυθμίσεις στην ζωή σου, αν μπορείς κάντες. Αν δεν μπορείς, ζήτα να φύγεις με εθελούσια (όταν υπάρξει πάλι η οικονομική ευχέρεια) για να κάνεις κάτι άλλο, στον κλάδο σου ή όχι. Και δεν εννοώ "αν δεν σου αρέσει φύγε", το λέω και το πιστεύω και συμπεριλαμβάνω και τον εαυτό μου. Δεν είναι ντροπή. Ποτέ μου δεν δούλεψα σε μια εταιρία (γιατί σε αντίθεση με πολλούς έχω εμπειρίες και εκτός Καζίνο και ίσως είναι και ένας λόγος που δεν έχω αυτή την συμπεριφορά) και όταν δεν μου άρεσε κάτι δεν προσπάθησα να τα διαλύσω όλα. Ωραία και τίμια, πήγα και είπα, "κύριοι έχω αυτά τα προβλήματα, τι μπορούμε να κάνουμε". Και αν δεν υπήρχε λύση, τότε με το κεφάλι ψηλά, "σας ενημερώνω ότι την τάδε θα είναι η τελευταία μου μέρα στην εταιρία, φροντίστε να με αντικαταστήσετε". Και χωρίς εθελούσιες / αποζημιώσεις, όχι εδώ που δίνουν κιόλας.

Ο λόγος που δεν βγαίνω να τα πω αυτά μπροστά σε συνελεύσεις δεν είναι γιατί φοβάμαι το πλήθος. Είναι γιατί δεν είναι η θέση μου εκεί σε αυτές τις συζητήσεις (όχι γιατί το θέλω εγώ, γιατί έτσι είναι το "διαδικαστικό" σας). Μόνο αν με καλέσουν να ακούσω θα πάω. Αλλά και πάλι δεν θα μιλήσω. Γιατί δεν είναι η θέση μου να εκφέρω γνώμη, αντιπροσωπεύοντας την εταιρία. Η εταιρία έχει αντιπρόσωπο, τον θυμάστε, τον κο. Βραχάτη ο οποίος σε “ουδέτερο" χώρο / συνέντευξη πρόπερσι (Δήμο Αγ. Θεοδώρων ) έτρωγε και κάτι ψιλά γιουχαρίσματα από κάποιους "έξυπνους" παρευρίσκοντες όταν μίλαγε εκ μέρους της εταιρίας. Αλλά μην νομίζεις όμως ότι δεν έχω λόγο και άποψη. Από εδώ, αναγκαστικά ανώνυμα, αλλά και επίσημα από κοντά με συναδέλφους και μέλη του σωματείου, τα έχουμε πει όλα αυτά. Γι' αυτό και κάπου τραβάω μια γραμμή, γιατί ξέρω 5 πράγματα, και γνωρίζω ότι τα ξέρει και το σωματείο και τα ίδια 5 αυτά πράγματα, και ότι μπορεί να τα ζητήσει να τα πάρει από την εταιρία επίσημα και μπορεί να τα επιβεβαιώσει, και ανεπίσημα, με τους συναδέλφους. Δεν μπορεί να με πείσει κανείς λοιπόν ότι το σωματείο δεν γνωρίζει την οικονομική κατάσταση. Όπως και πρόπερσι, την ήξερε, γι' αυτό και εν τέλη συμβούλεψε τους εργαζομένους να δεχθούν τις μειώσεις. Και ποτέ δεν κατάλαβα γιατί απεργούσατε πρόπερσι. Απεργούσατε για να μην γίνουν μειώσεις και τελικά δεχθήκατε μειώσεις γιατί έτσι σας είπε το σωματείο.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Και μην νομίζεις. Το ίδιο θα γίνει και φέτος. Ήδη το έχουν πει, αν θυμάσαι, σε ένα βίντεο τοπικού καναλιού, ότι "η εταιρία θα νερώσει το κρασί της, αλλά και εμείς θα ρίξουμε μερικές σταγόνες". Το θέμα είναι, ΤΙ περιμένουν; Γιατί ξέρεις πόσο θα κρατήσει αυτή η κατάσταση; Μέχρι να έχουμε σοβαρό θέμα με τις δόσεις μας (την μισθοδοσία ξέχασέ την). Γιατί η εταιρία δεν προσπαθεί να δείξει ανάστημα και να μην κάνει πίσω. Γιατί απλά τα 1000 είναι 1000, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΕΧΘΕΙ ΣΣΕ που θα θέλει 1200. Απεργία 1 μήνα; 1 μήνα. 2; 2. Να υπήρχε ένα σωματείο που να έλεγε "απεργούμε γιατί τα 1000 θέλουμε να μοιραστούν έτσι, όχι όπως λέει η εταιρία", και να ήταν και λογικές οι προτάσεις τους, θα ήταν και γαμώ τους αγώνες και μπράβο τους / σας! Δεν θα έλεγε κανείς τίποτα, και ας είναι η θέση μου μέσα και όχι έξω. Αλλά δεν λέει αυτό. Δεν κοιτάει καν τα 1000. Απλά απαιτεί 1200 γιατί θέλει το γυμναστήριο και την σάουνα φέτος. Απλά βγαίνει και, επίτηδες, παραπληροφορεί με "μεγαλύτερο hold στο 16% τα μηχανάκια μας, μικρότερο στην Πάρνηθα, και αυτοί βγάζουν λεφτά και εμείς όχι;". Sorry, αλλά δεν παίζει έτσι. Να πάτε να ρωτήσετε πώς παίζει. Όταν τα ακούω αυτά, 2 πράγματα μου έρχονται στο μυαλό: ή αυτός που τα λέει είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΣΧΕΤΟΣ με το μαγαζί στο οποίο δουλεύει, ή επίτηδες παραπληροφορεί. Και τα 2 είναι το ίδιο επικίνδυνα.

Ας αφήσουμε λοιπόν τους αγώνες, και τους μετόχους, και τι μας είπαν πρόπερσι οι μέτοχοι και γιατί τώρα δεν κάνουν το ένα ή δεν κάνουν το άλλο. Στο δικό σου μαγαζί εσύ δουλεύεις και εσύ πληρώνεις και την δικιά σου οικογένεια και την δικιά μου και της περιοχής. Μπορεί το σωματείο να σου επιβεβαιώσει ότι έχουμε 1000 και όχι 1200; Μπορείς να τα δεχθείς; Αν όχι, κάνε το σωστό και άσε τον άλλον που μπορεί να δουλέψει με λιγότερα, και κάνε κάτι άλλο με την ζωή σου. Και εγώ αυτό θα κάνω. Θα υπογράψω όποια επιπλέον (στην ήδη τρέχουσα -15%) μείωση μου ζητήσουν, θα στεναχωρηθώ, και θα το πω, όταν εργάζομαι περισσότερο για να παίρνω λιγότερα από κάποιον που δεν θέλει ευθύνες και του αρέσει ένα 8ωρο χωρίς πολλές σκοτούρες (δεν είναι κακό! ίσα ίσα), και αν κάποια στιγμή δεν βγαίνω ή αν κουραστώ τον εμπαιγμό των συναδέλφων που κάνουν λιγότερα και παίρνουν περισσότερα, και με λένε και τεμπέλη, θα αποχωρίσω με το κεφάλι ψηλά και χωρίς να διαλύσω τον κόσμο πίσω μου, για 'σένα και για τους υπολοίπους που μπορείτε / αντέχετε.

Παρακαλώ δείξτε την δέουσα σοβαρότητα στο θέμα. Μην περιμένετε κάτι αυτή την εποχή πέρα από αυτό που μπορούμε να κάνουμε μόνοι μας. Αργότερα θα έρθει και ο μέτοχος με την ΑΕ. Αλλά, εγώ προσωπικά, δεν περιμένω να έρθει ο μέτοχος να μας γυρίσει στο πενθήμερο. Δεν ξέρω αν εσύ αυτό πιστεύεις. Εγώ περιμένω να έρθει και να βάλει στην άκρη τα λεφτά των δόσεων, να πληρώσει και όποιες εθελούσιες ίσως υπάρξουν, και να με αφήσει να δουλέψω με κέρδος με τα ήδη μειωμένα λεφτά, που θα είναι όμως περισσότερα λόγο μειωμένων δόσεων και μισθοδοσίας, και μακάρι, μετά από λίγο καιρό να δούμε ότι βάζουμε στην άκρη και να γυρίσουμε πενθήμερο και με περισσότερα μπουκάλια στα μπαρ.

Μην μένεις στα "ίσως" και τα "μακάρι" και τα "μπορεί". Έδειξες ότι είσαι ξύπνιος. Φρόντισε μόνος σου για τον εαυτό σου. Και οι “εκ της Διοικήσεως” αυτό προσπαθούν να κάνουν, ανέλαβαν έναν χαμό που υπήρχε ήδη και προσπαθούν να τα βγάλουν πέρα με τα εργαλεία που έχουν. Έξω όπου και να ρωτήσεις κανένας εργοδότης δεν σε προσέχει. Ειδικά σε ιδία επιχείρηση, που δεν έχει μετόχους, την επιχείρηση την έφτιαξε για την οικογένειά του και να ζήσει αυτός και εσύ απλά έτυχε να δουλεύεις εκεί και να ζεις και εσύ την δικιά σου, επειδή χρειαζόταν επιπλέον προσωπικό. Δεν την έφτιαξε για την δικιά σου οικογένεια. Όταν δεν θα βγαίνει θα σε στείλει χωρίς πολλά πολλά, όπως θα έκανες και εσύ αν είχες δικό σου μαγαζί. Δεν είναι κακό. Είναι ατυχές. C'est la vie...

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Έδωσες ρέστα!!!!!!! :) (άλλος dealer)

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Οι “εκ της Διοικήσεως” αυτό που κάνουν είναι να φεύγουν από την πόρτα με εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ αποζημίωση, και να μπαίνουν από το παράθυρο σαν εξωτερικοί συνεργάτες, και να κάνουν το ίδιο για τις γραμματείς τους.
¨Αξιος ο μισθός τους όμως αφού αφιερώνουν τον πολύτιμο χρόνο τους για να πείσουν - με τακτικές Μουρούτη πρώτα, και με σεντόνια μετά - το '' λαό '' να συνεχίζει να κλείνει τα μάτια και να σκύβει το κεφάλι.
Και μη με ρωτήσει κανείς "ποιός Θανάσης"._

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

κλαπ κλαπ κλαπ κλαπ κλαπ

σπουδαια ερμηνεια! Τωρα ολοι καταλαβαμε ποιος εισαι ή καλυτερα, τι εισαι...

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

είναι αστείο που κάποιοι σχολιάζουν ότι οι μειώσεις δεν είναι αυτές που αναγράφονται, αλλά περί τα 16%. Αν η CHL βγάζει επίσημη ανακοίνωση στην ιστιοσελίδα της, αυτό είναι δέσμευση. Να είσαστε βέβαιοι ότι επανελέγχθησαν τα γραφόμενά τους 5-6 φορές πριν τελικώς αναρτηθούν.

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αφήστε το σχόλιό σας...

Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το loutrakiblog.gr δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια.

 
Powered by Blogger