Google Analytics

Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013

Πετράλωνα, Κόρινθος, Λασήθι, οι συμμορίες της Χρυσής Αυγής χτυπάνε και δολοφονούν


Οι πρόσφατες συλλήψεις νεοναζί της Χρυσής  Αυγής για εγκληματικές ρατσιστικές επιθέσεις στα Πετράλωνα, στο Λασήθι, στη Κόρινθο( σε έρευνα στο Χαϊδάρι) καθώς και  η εύρεση όπλων φέρνουν στο προσκήνιο την εικόνα μας τρομοκρατικής φασιστικής οργάνωσης για την οποία η ανοχή των θεσμών της Πολιτείας ξεπερνάει κάθε όριο....


 Ποιοι έχουν την ευθύνη γι αυτές τις εγκληματικές επιθέσεις αν όχι αυτοί που συγκροτούν και καθοδηγούν τα Τάγματα Εφόδου δηλαδή ο Μιχαλολιάκος και ο Κασσιδιάρης;

 Νεκρός έπεσε από μαχαίρωμα, ο Σαχζάτ Λουκμάν στα Πετράλωνα στις 17 Γενάρη και η Αστυνομία έτρεξε να το κουκουλώσει ως περιστατικό άσχετο με ρατσιστική βία παρά τα όπλα και τα πακέτα με φυλλάδια της Χρυσής Αυγής που βρέθηκαν στο σπίτι του ενός δράστη. Άραγε οι φωτογραφίες τω δραστών γιατί δεν δημοσιοποιήθηκαν; Ποιοι βρίσκονται στο κύκλο που τους προστατεύει και επιδιώκει την αποφυλάκιση τους;

 Πολλοί βαριά τραυματίες στο Λασήθι στην επίθεση σε βάρος μεταναστών σε οικισμό αγρεργατών με τον διαβόητο λυκειάρχη και κατηγορούμενο  για βιασμό μαθήτριας του, κάτι που η ίδια το κατήγγειλε σε ζωντανή  εκπομπή ραδιοφώνου. Ο αρχιναζί μπαινόβγαινε στο ορμητήριο της Χρυσής  Αυγής , το οποίο εγκαινιάστηκε με την προστασία των ΜΑΤ και τις ευλογίες του Κασσιδιάρη. Είναι επικεφαλής του τοπικού τάγματος εφόδου που έχει δράσει ξανά στη περιοχή.

 Άγνωστος ο αριθμός των θυμάτων στη Κόρινθο από τη δράση των παρατρεχάμενων νεοναζί του βουλευτή της Χρυσής Αυγής, ο οποίος είχε χτυπήσει ακόμη και Δήμαρχο της περιοχής.  όπου οι καταγγελίες για πυροβολισμούς από περίπολο της Χρυσής Αυγής και οι επιθέσεις έξω από το στρατόπεδο συγκέντρωσης και στους οπαδούς της ΑΕΚ που οργάνωναν αλληλέγγυες κινήσεις για φτωχούς . Στην επίθεση έξω από καταυλισμό προσφύγων όπου αυτοκίνητο πέταξε στον αέρα τραυματίζοντας τον πρόσφυγα με την παρουσία  ρεπόρτερ.

 Στη Σπάρτη το οπλοστάσιο  των φασιστών ξεπερνούσε τους  εξήντα εμπρηστικούς βομβιστικούς  μηχανισμούς. Ο δράστης των επιθέσεων έχασε τη ζωή του όταν έσκασε στα χέρια του ένας βομβιστικός μηχανισμός. Αραγε, μόνος του τα κατασκεύασε;

 Την ίδια ώρα κραυγαλέες υποθέσεις φασιστικών επιθέσεων όπως αυτές στον Αγιά Παντελεήμονα «καθυστερούν» να φτάσουν στις αίθουσες των δικαστηρίων.

  Η μόνη εγγύηση ότι θα αφοπλιστούν και θα παροπλιστούν τα Τάγματα εφόδου των νεοναζί της Χρυσής  Αυγής είναι η ανάπτυξη του αντιφασιστικού κινήματος στο πλευρό των εργαζομένων που αντιστέκονται με απεργίες και διαδηλώσεις στα εξοντωτικά μέτρα λιτότητας και τις επιθέσεις των αφεντικών.

ΚΙΝΗΣΗ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗ ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΑΠΕΙΛΗ

119 σχόλια :

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

s-spinos:

Άλλο μπουμπούκι στην Ιεράπετρα! Γυμναστής λυκειάρχης, που έχει κατηγορηθεί για βιασμό ανηλίκου και είναι σύζυγος υποψήφιας της Χρυσής Αυγής, συμμετείχε στο πογκρόμ κατά των μεταναστών. Α, ρε Πατρίς, Θρησκεία, Οικογένεια, που τους χρειάζεται...


Τα άλλα, τα καμάρια, από την Κόρινθο, που τα έπιασαν με πιστόλι, και δημοσίευσαν τις φωτογραφίες τους μετά από ημέρες κατακραυγής, ήταν άτυποι συνοδοί ασφαλείας Χρυσαυγίτη βουλευτή. Απ' όλα έχει ο μπαξές!

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

περιεργο.ενω στα κοιταπια που πριν λιγες μερες ανακοινωσε η αστυνομια σχετικα με την εγκληματικοτητα στην χωρα και απο ποιες ομαδες προερχεται δεν ειδα κατι να ανοκοινωνειη περιφημη ΚΙΝΗΣΗ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗ ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΑΠΕΙΛΗ.φαινεται οτι τα λεφτα ειναι καλα.το μονο ομως που δεν ειναι καλο γι αυτους,ειναι η απομονωση στην οποια εχουν περιελθει οπου και αν κανουν συγκεντρωσεις.σε αυτο δεν νομιζω οτι μπορουν να πουν κατι διαφορετικο.ο ελληνας πλεον ξυπνησε παρτε το χαμπαρι.τα ποσοστα δηλωνουν και το λογο του αληθες.καλο βραδυ και μονιμο να εχετε.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Μπουμπούκια υπάρχουν παντού τόσο στην άκρα αριστερα όσο και στην άκρα δεξιά.....

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Ναι έτσι είναι ...για τους λεχρίτες αναρχοαυτόνομους και λοιπούς κουκουλοφόρους ..μόκο όλοι.
Ούτε βαρύγδουμπες αναλύσεις ,ούτε αμπελοφιλοσοφίες έ;
έτσι δεν είναι σπίνε;;

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

κι εγω εχω ενα τυφεκιο εμπροσθογεμες του 1848, αν με πιασουν θα κατηγορηθω για τρομοκρατ ή φασιστ;;
ρε ακομα δεν εχετε καταλαβει οτι ο εχθρος μας ειναι κοινος, παψτε να τσιμπατε στα δοώματα που μας ταιζουν, κλειστε τις τηλεορασεις και βγειτε εξω


H N@XTER;IDA

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

s-spinos:

Ακριβώς έτσι 1:04, όπως και συ δεν αναφέρεσαι στα μπου######λο ξενοδοχεία των νταβατζήδων εθνηκοπατριωτών και εμπόρων της άσπρης σκόνης που λατρεύεις, -δεν αναφέρομαι στους "αναρχοαυτόνομους"- μόνο που οι δικοί σου φοράνε γραβάτα και λευκά κολάρα για να κρύβουν την αηδιαστική μπόχα που έχουν μέσα τους, με το περιτύλιγμα.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Ειδικά για άσπρη σκόνη μη μιλάς.Ξέρεις τη διακίνηση και χρήση γίνεται απο τους δικούς σου σπίνε;

A.Μ.Γ. είπε... Best Blogger Tips

spinos,μην χαλάς σάλιο μαζί τους...μόνο για φτύσιμο : αφιερωμένο το καινούριο "φωτομοντάζ"....
http://www.kar.org.gr/?p=12402

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΜΑΓΚΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟΣΟ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΜΑΣ...
ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΦΟΥ ΕΚΤΥΘΕΤΑΙ ΤΟΣΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΛΑΓΕΤΑΙ ΒΛΕΠΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ ΠΟΥ ΧΑΙΡΟΥΝ ΑΣΥΛΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΚΡΟΑΠΛΥΤΟΥΣ...ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΑΝ ΦΥΛΑΞΗ ΥΨΗΛΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΝΑ ΤΟ ΘΕΣΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΕΥΣΤΑΘΕΙ....ΕΤΣΙ ΑΛΑΝΙΑ.......Χ.Α.

A.Μ.Γ. είπε... Best Blogger Tips

κυρία Χ.Α.,τα αλάνια του σιναφιού σου τα έχουμε δει πόσο αλάνια είναι χωρίς κουμπούρια...και αρχίζουν να σας μαζεύουν...άντε και στα δικά σου...αλλά εσύ θα εμφανιστείς πάλι με μπογιές,σωστά ;;;

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

s-spinos:

Ναι μεγάλε 2:45 με τα καθαρά χέρια, γνωρίζω πολύ καλά ποίοι διακινούν την άσπρη στα πτώματα της οδού Τοσίτσα, Μπουμπουλίνας, Στουρνάρη, Σολωμού, κλπ, και η ταυτότητα που έχουν είναι, Μπάτσοι και νταβατζήδες του σιναφιού σας που το επάγγελμά τους είναι να κονομάνε μαύρα, γιατί έτσι συμφέρει το σύστημα στο οποίο είστε ταγμένοι και υπηρετείτε.

A.Μ.Γ. είπε... Best Blogger Tips

spinos,αφιερωμένο,για να σου φτιάξω το κέφι,φίλε(να τρολλάρω κι εγώ,να το ευχαριστηθώ λιγάκι)...
http://www.viome.org/
...οι υπόλοιποι αφήστε,θα σας ανέβει το αίμα στο κεφάλι με τους άπλυτους...αυτούς τους άπλυτους,ούτε που τολμάτε να τους πλησιάσετε όμως,δεν ξέρω γιατί...

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Συμφωνώ απόλυτα...στο κέντρο της αθηνας οταν κατέβεις βράδυ κινδυνευεις άμεσα να σου επιτεθουν χρυσαυγίτες και αστυνομικοι.Οι δε ταξιτζηδες σε συμβουλευουν οταν θες να κατεβεις πχ σε περιπτερο για να παρεις τσιγαρα, να μην κατέβεις με τσαντα και να εχεις ακριβως τα λεφτα στο χερι...φυσικά για να μην σου την ΄πεσουν' χρυσαυγιτες!!!
Ομολογώ πως θα ειχαμε εναν όμορφο κόσμο, ειρηνικό χωρίς εγκληγματικότητα αν δεν ειχαμε τους χρυσαυγιτες. Δεν θα ειχαμε τις ληστειες, τις δολοφονιες, τους βιασμους. Ολα τα καλα εχουμε αυτη την στιγμη στην ελλαδα.., την χρυση αυγή να μην ειχαμε μονο παραδεισος θα ημασταν, βεβαιως βεβαιως.Ε ενταξει ενα σπασμενο κεφαλακι απο εδω, ενα κομμενο λαιμουδακι απο εκει, δεν ειναι τιποτα. Τι στα κομματια 10.000.000 ελληνες ειμαστε!Ασε που οι 500.000 ψηφισαν χρυση αυγη, οποτε εχουμε περιθωριο να ΄φαμε΄ και αλλους!
Αλλα να οπλοφορουν αυτα τα παλιοπαιδα! Τι το θες το Zastava χρυσε μου? Βαλε μια βομβα..ληστεψε καμμια τραπεζα να σου φτιαξουμε και αδριαντα διπλα στον Κολοκοτρωνη.
Τι Μυρτω, τι Καντάρης, τι Λαζανας κλπ κλπ (ας μην συνεχισω μου βγαινει μακροσκελες το σχολιο και επισης δνε θυμαμαι τον ανθρωπο που του εβγαλαν τα δοντια και τον βασανισαν στην κρητη)...εδω σκοτωθηκε ο Λουκμαν!!!!
Δεν υπαρχουν συμμοριες στην ελλαδα...ολα ειναι ψεμματα! Ουτε αλβανοι με καλασνικοφ, ουτε αλλοδαποι με ναρκωτικα και εμποριο λευκης σαρκος..ψεμματα ολα! Για ολα φταιει η χρυση αυγή....
Ααααααααααααααχ το λύσαμε και αυτο!
Υπατία

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

s-spinos:

a.v. όσο και να συμφωνώ μαζί σου για την ανάγκη να φτιαχτεί λίγο το κέφι μας με την τόλμη αυτών των εργαζόμενων, που τους εύχομαι κάθε επιτυχία στο έργο τους, φίλε μου, δεν συγκρίνονται η λευτεριά με τα χασίσια.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

AV-SPINOS, TI EGINE RE DAIDES STIN XALKIDIKI? ALEX KANA SXOLILO I MOUKA? KRIMA RE MAGES POU DEN TOUS KAPSATE KAI AFTOUS ZODANOUS !! AV DEN NOMIZO NA KTIPISAN KANA PADI KAI NA EXOUME PALI FOTOS KAI NA KLENE OI MAMADES TOUS..ALA TI SE NIAZI ESENA TORA OPOS DILOSES, TROLLARIS...VAGELIS

ΠΑΝΘΗΡΑΣ είπε... Best Blogger Tips

Πριν αρχίσω το δείπνο μου , προτείνω την παρακάτω ταινία με την ελπίδα να μη βρω τίποτα πάνω στο τραπέζι και να μείνω νηστικός ...δείτε την !

Δεν θέλω να αναγκαστώ να χαλάσω την δίαιτά μου ...

Η ουσία της ταινίας δεν έχει να κάνει με τον εβραίο , τον ναζί, τον κομουνιστή , τον μαύρο ή τον λευκό , έχει να κάνει με την αξία της ζωής χωρίς χρώμα φυλή και ιδεολογία , αν σεβαστούμε όλοι ότι υπάρχει αυτή η αξία και ο πόνος ενός θανάτου χτυπάει το ίδιο δυνατά τον άνθρωπο ανεξάρτητα από τη φυλή του , τότε ίσως κάνουμε μια πολιτισμένη κουβέντα , ίσως και να μη χρειασθεί καθόλου με τους περισσότερους .

Επίσης για την ιστορία να αναφέρω ότι όσο η βία κερδίζει έδαφος τόσο χάνουμε την λεγόμενη υποτιθέμενη ανθρωπιά μας.

Ξέρετε οι αρχηγοί συνήθως κάθονται στο θρόνο τους και βλέπουν τους ηλίθιους υποτακτικούς τους να σκοτώνονται , τα τελευταία χρόνια ο θρόνος έχει και ίντερνετ ...

Τέλος να υπενθυμίσω ότι ένα μοναδικό κράτος , έχει καταφέρει δυο φορές να αιματοκυλήσει περισσότερο από κάθε άλλο τον πλανήτη ...

Ελπίζω να δείτε την ταινία όσοι δεν την έχετε δει, να σκεφτείτε μετά καλά τι γράφετε και τι υποστηρίζετε , ώστε τα σχόλια να γίνουν πιο πολιτισμένα και όχι αρένα ,με επιχειρήματα και να δέχονται τον αντίλογο αν επιχειρηματολογεί .


Με τον παραπάνω πρόλογο προσπαθώ να αποφύγω τη βία τη λεκτική , την οποία μάλλον την κατέχω και τη χειρίζομαι καλά σαν όπλο ...

Τα παραπάνω ισχύουν για όλους τους ανώνυμους !

Εδώ μέσα είπα από την αρχή γράψτε με επιχειρήματα όχι με κραυγές και ιαχές αλλιώς καίτε και την ίδια την ανωνυμία σας , καίτε τη συνείδηση σας δεν το καταλαβαίνετε ?

Χτυπάτε πολλοί ανώνυμοι έναν επώνυμο το θεωρείτε αντρίκιο ? σκεφτείτε το ...

Έχω πάρει αρκετά μετάλλια στη σκοποβολή, στα 8 μου πυροβόλησα πρώτη φορά, έχω μεγαλώσει με τα όπλα .

Η μόνη βία που δικαιολογώ είναι αυτή του αμυνόμενου ...

Προσπαθήστε να δείτε την ταινία και να σκεφτείτε ...

Σκεφτείτε ότι ένα μεγάλο μάτι που δεν βλέπουμε γελάει με μας , εστιάστε στον πραγματικό εχθρό σας που λέγετε υπερσυσσώρευση πλούτου και εξουσίας σε πολύ λίγους... γνωστούς ...αν ανοίξετε το μυαλό σας θα τους δείτε.

Προτιμώ να πιάσουν τόπο αυτά που έγραψα και να μείνω νηστικός ή να κολατσίσω ελαφριά αν θέλω μόνο με κανένα "τουριστικό μεζέ" ...


ΠΑΝΘΗΡΑΣ

http://blogs.warwick.ac.uk/images/rosalindhook/2005/06/04/panther.jpg



"Η Ζωή Είναι Ωραία"

Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια


Η βράβευση του Μπενίνι με Όσκαρ Α' Ανδρικού Ρόλου αποτελεί τη δεύτερη βράβευση στην ιστορία του θεσμού κατά την οποία ένας ηθοποιός κερδίζει το βραβείο σκηνοθετώντας τον εαυτό του.[7] Ο προηγούμενος ήταν ο Λόρενς Ολίβιε στην ταινία Άμλετ (Hamlet) το 1948.[7] Επίσης, είναι η δεύτερη φορά που το βραβείο κερδίζει ρόλος ερμηνευμένος αποκλειστικά στα ιταλικά. Η προηγούμενη νικήτρια ήταν η Σοφία Λόρεν για την ταινία Η Ατιμασμένη (La Ciociara) το 1960.[7]

A.Μ.Γ. είπε... Best Blogger Tips

φίλε Πάνθηρα (ξέρεις πόσο σε εκτιμώ...),η ατάκα προέρχεται από τον ίδιο τον Τρότσκι,όταν εμφανίστηκαν μπροστά του οι δολοφόνοι του και την απηύθυνε στην γυναίκα του,χαμογελώντας πικρόχολα...το μόνο που με ανησυχεί,προσωπικά,είναι ότι έχουν μειωθεί τα σχόλια αξιόλογων,ευηπόληπτων ατόμων,που αγαπούσαν το LB και σέβονταν τον χώρο που τους φιλοξενούσε...ελπίζω να μην αναγκαστείς να κολατσίσεις,γιατί πολλοί θα τρέχουν να κρυφτούν και θα έχουμε μεγάλα γέλια...σε χαιρετώ και πάντα με απέραντη εκτίμηση...AV

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Alex mou kovis sxolio 2 fteri fora!! o kosmos to exi toumpano kai esis krifo kamari! lipon na to diatiposo me takt,- se pio stelexos tou SYRIZA loutrakiou i astinomia ekane elenxo sto spiti tou pro imeron psaxnodas oplismo kai ta sxetika? kai giati?? V.A.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Ταραταζούμ ζούμ ζούμ,ταραταζούμ ζούμ ζούμ, ταραταζούμ ζούμ ζουμ......κλπ
by AV and S-Spinos

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

AV- SPINOS- TORA EPITELOUS EKFRAZESTE OPOS PREPI KAI INE TO SOSTO !!! LIPON, PAME KALA EPITELOUS, KAI EGO THA TO SINEXISO PROSPATHODAS NA APADISOUME STO EROTIMA -ENIGMA-, TI SXESI EXI TO LALISTATO STELEXOS TOU SIRIZA LOUTRAKIOU ME TIN XRYSH - AVGH??- DEN THA PO PERISOTERA TORA, GIATI O ALEX KOUREVI... -VAGELIS-

A.Μ.Γ. είπε... Best Blogger Tips

VAGELIS,εσύ είσαι τσιράκι τους,θα ξέρεις καλύτερα αυτό που όλοι ξέρουμε,αλλα δεν το λέμε,γιατί δεν είμαστε ανώνυμοι καραγκιόζηδες...αλλά,αν φοράς παντελόνια,βάλε και το ονοματάκι σου το κανονικό από κάτω,για να καλοπεράσεις από αυτόν που αναφέρεις...να δούμε πόσο αντράκι είσαι...γιατί,προσωπικά,ξέρω για ποιόν μιλάς και τί εννοείς...έλα,να δω τη μαγκιά σου,όχι μόνο ανώνυμες πορδές υπογεγραμμένες σαν VAGGELIS...

ΠΑΝΘΗΡΑΣ είπε... Best Blogger Tips

"VAGELIS" και φίλοι του "VAGELIS" (εκτός του τουρίστα) φιλικά σας το λέω να δείτε την ταινία ...

Θα σας δώσει το ερέθισμα να σκεφτείτε κάποια πράγματα, αν δε σας αγγίξουν εδώ είμαστε συνεχίζουμε ...


ΠΑΝΘΗΡΑΣ

http://blogs.warwick.ac.uk/images/rosalindhook/2005/06/04/panther.jpg

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

AV- PALI ARXISES NA VRIZIS..KAI DISTIXOS GIA ESENA KAI TOUS ANAGNOSTES ISE EPONIMOS...DEN MPORIS NA ADIMETOPIZIS TIN ALITHIA ..EGO SAN ANONIMOS POU THA MPOROUSA NA VRIZO DEN TO KANO, KAI KSERIS GIATI? EPIDI IME DEKSIOS KAI EMEIS OI DEKSIOI EXOUME ALI KOULTOURA PISTEVOUME STON DIALOGO TIN DIMOKRATIA KAI TIN ELEFTHERIA APOPSEON KATADIKAZODAS TIN KOMOUNISTOFASISTIKI PSEFTODAILIDIKI SIMPERIFORASOU. SE PARADIDO STOUS DIAXIRISTES KAI TOUS ANAGNOSTES AGELE VLASI. OSO GIA TO LALISTATO STELEXOS TOU SIRIZA KALOPERNA APO TOUS SIDROFOUS TOU -LAIKO DIKASTIRIO STISANE- KAI PRASPATHI NA APODIKSI FONAZODAS PERISOTERO OTI INE KALOS SIDROFOS KAI OXI PRAKTORAS TIS XRYSHS AVGIS. NA TON XERESE - ITAN POU ITAN GRAFIKOS- OPOS ESI ALOSTE. !!!

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

.VAGELISI. KSEXASA AGELE NA IPOGRAPSO TO PROIGOUMENO SXOLIO.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

AV- GIATI DEN SENELIFTHI TO 3TO MELOS TIS SPIRAS KAI IDIOKTITIS TOU AFTOKINITOU? PIOS DOPIOS EPIXIRIMATIAS MESOLAVISE? AFTI I DEKSIA KANI VLEPIS KAI XARES... PAO GIA OUISKI...VAGELIS

A.Μ.Γ. είπε... Best Blogger Tips

VAGELISI (sic),κάνεις ένα λάθος : δεν άρχισα να βρίζω πάλι,για τον απλούστατο λόγο,ότι ποτε δεν έπαψα να βρίζω γελοία φασιστοειδή,τα οποία ,πίσω από μια διαδυκτιακή ψευτο'υ'πογραφή,μπαίνουν στο LB,για να σπιλώνουν συνειδήσεις...φαιστοειδές υποκείμενο VAGELIS,δεν είσαι δεξιός με κουλτούρα,ένα κομπλεξικό ακροδεξιό ανθρωπάριο είσαι,που δεν είχες τα κότσια να κατονομάσεις τον εν λόγω συμπολίτη μας,γιατί στο πνεύμα του Γκαίμπελς,εσύ και το βρωμερό συινάφι σου,δεν το έχετε σε τίποτα να προσβάλλετε ανθρώπους και οικογένειες...γνώριμη τακτική,την ακολουθείτε χρόνια τώρα στα καφενεία...και για να σε ξεμπροστιάσω σε όλους,αναφέρω εγώ το γεγονός : αναφέρθηκε ,αναπόδεικτα,στο Λουτράκι,ότι εμπλέκεται γνωστό πρόσωπο στην ιστορία με τους 2 συλληφθέντες της Χ.Α. ...η δική μου αισθητική,όπως και του Alex,δεν μας επιτρέπει καν να κάνουμε νύξη ή να φωτογραφίσουμε πρόσωπο...αντίθετα,εσύ,φασιστοειδές που υπογράφεις σαν Vagelis,είχες και το θράσος να στείλεις μήνυμα στο LB,φωτογραφίζοντας αυτόν τον συμπολίτη μας...για να τελειώνω μαζί σου,διαδυκτιακό σκουπίδι,δεν θα επιτρέχω όσο θα είμαι στο LB,να σπιλωθεί όνομα συμπολίτη μου,από όποιον χώρο κι αν προέρχεται,ακόμα και από εκεί που αντιπαθώ...οι βρισιές που σου απευθύνω,είναι εν πλήρη επίγνωση του τί σημαίνουν και σε προκαλώ να έρθεις δημόσια να με αποκαλέσεις γραφικό...όσο θα αναφέρεις το όνομα μου εδώ μέσα,νομίζοντας ότι θα με προκαλείς,τόσο θα χειροτερεύουν οι ειρωνίες μου και η απαξίωση στο ανώνυμο πρόσωπο σου,απλά τα πράγματα και αντρίκια...

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

ΝΙΑΟΥ...ΝΙΑΟΥ...ΡΕ ΠΕΤΡΟΥΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΡΟΖ ΜΥΤΟΥΛΑ...Χ.Α.

A.Μ.Γ. είπε... Best Blogger Tips

ΥΓ.για να τελειώνουμε και με την παπάντζα περί φασισμού και "δημοκρατίας"...υπάρχουν και δεξιοί,αξιοπρεπέστατοι,που άνετα μπορεί να συζητήσει κανείς μαζί τους...ο πρώτιστος φασισμός,είναι να μπαίνεις σε ένα blog και να νομίζεις ότι είσαι ο δερβέναγας,που ό,τι γράψεις πρέπει να δημοσιευτεί...λογικό,αν η αισθητική σου είναι κυρακατίνας καφενείου...με την μόνη διαφορά,ότι οι παλιοί στα καφενεία,υποστήριζαν αυτό που έλεγαν,επώνυμα και έπαιρναν την ευθύνη...εδώ,έχουμε γεμίσει ευαίσθητες "κυρίες" που θίχτηκαν και παραληρούν να με μαζέψει το LB,λες και είμαι κανένα δεκάχρονο...

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Αυτό το ΄μπερδεμμα΄ γίνεται τώρα γιατί κάποιοι ετρεξαν να βαλουν πολιτικές ταμπέλες σε 2 ανθρωπους που συνεληφθησαν τυχαια με οπλα. Αν εχουν εμπλακει σε αξιοποινες πραξεις γνωρίζουμε η΄μας φτανει πως ειναι ψηφοφοροι της χρυσης αυγής? Τώρα οπως φαινεται τα λουζονται αυτοι που χρησιμοποιουν τέτοιες καταστάσεις για πολιτικη προπαγανδα. Ομολογω πως δεν γνωρίζα για τον συριζαιο, το διαβασα πρωτη φορα απο τον av
Καλό ειναι να εχουμε στο μυαλό μας πως ενας ληστής- βιαστης- δολοφόνος κλπ πάντα κάπου ανήκει πολιτικα. Δεν εχω διαβάσει πουθενα μέλος ΠΑΣΟΚ (πχ) ο βιαστης/ληστης κλπ Μου προκαλεί γέλιο αυτο το ΄μπερδεμμα΄που διαβασα στο σχολιο του vaggeli!

Υπατία

ΠΑΝΘΗΡΑΣ είπε... Best Blogger Tips

Όσοι δεν θέλετε να δείτε την ταινία θα δείτε χειρότερα πράγματα , παρακαλώ όλους τους εν δυνάμει οπαδούς του εθνικοσοσιαλισμού της Χ.Α. ειδικά τους νέους ανθρώπους της περιοχής να αρχίσουν να βλέπουν, να γνωρίσουν και μετά να αποφασίσουν ελεύθερα ...

ξεκινάμε με το παρακάτω παρακαλώ δείτε το όλο ! μέχρι το τέλος αν θέλετε να γνωρίζετε ...και μετά "απο-φασίστε"


Το σινέ "ΠΑΝΘΗΡΑΣ" άνοιξε ...

Προβολή 1η

http://www.youtube.com/watch?v=XgT5lLTKWP0




ΠΑΝΘΗΡΑΣ

http://blogs.warwick.ac.uk/images/rosalindhook/2005/06/04/panther.jpg

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Μου επιτρέπεις πανθηρα...για να αποφασίσουμε πρεπει να εχουμε σφαιρικη αποψη

https://www.youtube.com/watch?v=nAQFxDJNCsM


Yπατία

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

ΡΕ ΠΑΝΘΗΡΑ ΜΠΕΡΔΕΨΕΣ ΤΑ LINKS? ΑΥΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΤΣΟΝΤΑ!!

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

RE SYS THA MAS TRELANETE KAI EMAS? TORA STO BLOG STIS DIMOFILESTERES ANARTISIS YPARXOUN 2 FOTO SILIFTHEDON XRYSAVGITON KAI LIPI MIA AKOMI, AFTOU POU ODIGOUSE TO AFTOKINITO APO TO LOUTRAKI STIN ATHINA KAI POU TOUS EPIASAN XORIS PINAKIDES !!!!! TIS VLEPETE RE???? POSA SXOLIA GRRAPSATE RE KALOPAIDA???? STIN SELIDA POU VRISKESE AV EDO TORA MILA GIA TIN VIA TIS XRYSIS AVGHS!!!! MOLIS MATHATE GIA TO STELEXOS SYRIZA LOUTRAKIOU -MOKO- OI XRYSAVGITES GINANE KALOI KAI DEN SXOLIAZOUME TO EPISODIO, KAI MIN TOLMISI MALISTA KANENAS NA ANAFERI KAI ONOMATA TON PEDION, O THEEMOU TI EYESTHISIA !!!MI SPILOSOUME TO ONOMA KAI TOU ARISTEROU SIDROFOU SIMPOLITI MAS I SIMPOLITISAS....APO TI MIA LES GIATI DEN TO KATANOMO ME KATIGORIS -TO EKANA, O ALEX TO EKOPSE, ZITA SIGNOMI VLAKA- KAI APO TIN ALI LES AMESOS OTI DEN TO VGAZETE ESIS STIN SEDRA!!! AV ISOUNA STO EPAM PIGES STO DEN PLIRONO, TORA ISE ME TIN XRYSH AVGH... KAI STAMATA NA VRIZIS GIATI ISE EPONIMOS KAI GRAFIKOS...VAGELIS. -TON LALISTATO STAMATISTE NA TON ANAKRINETE DEN ADEXI ALO, THA KSANALALISI EDO MESA TO YPOSXETHIKE!!- VAGELIS

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

KAI TORA PSEFTOULTOURARIKO ANARXOKOMOUNI THA MILISOUME GIA AISTHTIKI ALA KAI TIN YPOKRISIA POU INE MESA STO AIMA SOU KAI TO EKANES KAI EPAGELMA APOTIXIMENE HTHOPIE. AFOU ISE TOSO EYESTHITOS STO NA SPILONIS SIMPOLITES SOU GIATI ANEXESE STIN DEKSIASOU STILI 2 FOTO KORINTHION SIMPOLITON SOU ??, ALA IPAME OXI ONOMATA YPOKRITI !! MONO FOTO !! ALA ANARXOARISTEROIDES FASISTOKOMOUNI DEN THELIS NA DIS OTI LIPI MIA AKOMI !!! KAI OUTE ME ROTISES GIATI POS EGINE? GIA AFTO THA ISTE STON PATO MIA ZOI KAI STON VOTHRO TIS ISTORIAS. SIGNOMI APO TO BLOG KAI TOUS ANAGNOSTES . VAGELIS.

A.Μ.Γ. είπε... Best Blogger Tips

Vagelis,σου είπα,ένας απλός διαδυκτιακός βλάκας είσαι,δεν είσαι τίποτε άλλο...τόσο μεγάλος βλάκας,όσο εγώ ήμουν μέλος του Ε.ΠΑ.Μ,του ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ και φυσικά της Χ.Α. ...στο τελευταίο,απορώ πώς σε δέχονται σαν μέλος,τόσο βλάκας που είσαι...λοιπόν,για να τελειώνουμε,βλάκα Vageli,γιατί και που σε βρίζω ,αξία σου δίνω,βγες επώνυμα και ονομάτισε το μέλος του ΣΥΡΙΖΑ (που ποτέ δεν έγινε μέλος του ΣΥΡΙΖΑ,βλάκα...υποστήριξη έχει δηλώσει...),για να βγει στην φόρα...τις διαδυκτιακές ψευτομαγκιές σου αλλού...και ακόμα σε περιμένω να με πιάσεις στο Λουτράκι και να με αποκαλέσεις δημόσια όλα όσα με αποκαλείς...γιατι εγώ,αν ήξερα ποιός είσαι και κρύβεσαι,θα στο έλεγα και κατα πρόσωπο και δημόσια ότι είσαι βλάκας...και πολύ ασχοληθήκαμε μαζί σου...

ΠΑΝΘΗΡΑΣ είπε... Best Blogger Tips

Σου επιτρέπω "Υπατία" εννοείται , μίλησα για τη βία στο πρώτο μου σχόλιο , η βία είναι ίδια από όπου και να προέρχεται από εθνοσοσιαλιστή , από κομουνιστή, από λευκό ή από μαύρο .

Το θέμα είναι να βουτάμε το μυαλό μας στο παρελθόν να κατανοούμε τι έχει συμβεί να προσπαθούμε να εξελιχθούμε, να αντιλαμβανόμαστε την προπαγάνδα που όπλισε χέρια και να προστατεύουμε το μυαλό μας από μελλοντικά ίδια λάθη .

Ένας εβραίος πονάει το ίδιο όσο πονάει ο γερμανός και ο παλαιστίνιος όταν του σκοτώσουν το παιδί είναι ένας φαύλος κύκλος που θα τελειώσει μόνο αν προστατεύουμε το μυαλό μας από κάθε είδους προπαγάνδα που προτάσσει έμμεσα τη βία .

Δικαιολογώ μόνο τη βία του αμυνόμενου , ρίχνω ευθύνες σε αυτούς που προκαλούν το γεγονός και τις αιτίες τις "οικονομικές" ... Διαφωνείς "Υπατία" με αυτό ?

Αντιλαμβάνεσαι πόσο στοίχισε και πόσο πήγε πίσω την ανθρωπότητα το παρακάτω ? Σπόροι εχθρότητας από αυτό το γεγονός υπάρχουν ακόμα Υπατία, θέλεις να φυτρώσουν πάλι ? Νομίζω πως δεν θέλεις είσαι γυναίκα φτιαγμένη να δημιουργεί τη ζωή όχι να τη σκοτώνει ...

Δεν μπορώ να κάνω πολλά πράγματα για να αλλάξω τη σκέψη απλά δημιουργώ ερεθίσματα ...

Σκεφτείτε και ελεύθερα απο-φασίστε ...ή όχι .



"Ο Δεύτερος Παγκόσμιος Πόλεμος ήταν η πιο εκτεταμένη γεωγραφικά και δαπανηρή σε πλουτοπαραγωγικούς πόρους ένοπλη σύγκρουση στην ιστορία της ανθρωπότητας, στην οποία ενεπλάκη η πλειονότητα των εθνών, που πάλευαν ταυτόχρονα σε διάφορα σημαντικά θέατρα πολέμου, και που κόστισε περίπου 55,5 εκατομμύρια ζωές..." (οι σοβαρά τραυματίες άραγε πόσοι ήταν ? )


ΠΑΝΘΗΡΑΣ

http://blogs.warwick.ac.uk/images/rosalindhook/2005/06/04/panther.jpg

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

μαλιστα. τωρα εχουμε και αναφορες στον χιτλερ και στον σταλιν. μετα τι? θα μιλησουμε για την ιλιαδα και για τους καλους ελληνες και τους κακους περσες? και οσο εμεις θα μαλωνουμε για τον αν η ωραια ελενη ηταν πρακτωρας του ΔΝΤ, η ελιτ και τα σχεδια της θα αργοσβηνουν αυτη τη χωρα απο τον χαρτη. ετσι μπραβο μαγκες μου, ετσι μπραβο. μια ζωη αυτη ηταν η καταρα αυτης της χωρας. δυο κοπαδια ανοητων να μαλωνουν για το ξεροκομματο που τους πετανε.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

AV -SINEXISE NA VRIZIS EPONIME.. EKANA ENA PIRAMA, ESTILA ENA SXOLIO POU SE EVRIZA ZITIDAS MALISTA SIGNOMI APO TOUS ANAGNOSTES KAI TOUS DIAXIRISTES, TO KOPSANE...ESI VRIZIS TOUS PADES ME VASI TO DOGMA TON SIMORITON PAPOUDON SAS-PAS MI KOMOUNISTIS- ARISTEROS INE FASISTAS.TO LALISTATO STELEXOS TOU SIRIZA , TO KATONOMASA ALA EPIDI INE TOU SINAFIOUSOU MOU KOPSANE TO SXOLIO,ME TIN DIKEOLOGIA MIN SPILOSOUME OIKOGENIES, ENO TOUS ALOUS 2 TOUS EXOUME TIN FOTO ANARTIMENI TOSES IMERES!!!TIN IPOKRISIA ALOSTE TIN EXIS KANI EPAGELMA...2 PARIMIES,1- STO BLOG-O KOSMOS TO EXI TOUMPANO KAI ESIS KRYFO KAMARI, 2. SE SENA AV -THELI I POU---A NA KRIFTI MA I XARA DEN TIN AFINI.EFXOME NA MIN TO KOPSOUN K AFTO,EPONIME.

A.Μ.Γ. είπε... Best Blogger Tips

κουτέ,σήμερα απεργώ.stop.αναλάβατε τα χρυσαύγουλα την ενημέρωση του LB.stop.δεν βρίζω τους πάντες,μόνο τους ανώνυμους ηλίθιους.stop.δεν είναι όλοι οι ανώνυμοι ηλίθιοι.stop.και συγκεκριμένα,ΕΣΥ,είσαι και ο ορισμός του βλάκα.stop.έχω κάνει επάγγελμα την υποκριτική,όχι την υποκρισία,αποτυχημένε κομπλεξικέ ανώνυμε.stop.ξέχασες πάλι να υπογράψεις σαν Vaggelis,ανόητε.stop.σήμερα συνάντησα κόσμο στον δρόμο που έλεγε ότι πεθαίνει στο γέλιο με την κόντρα μας και πού βρίσκω το κουράγιο να ασχολούμαι μαζί σου.stop.για πρωινό έχω 2-3 σαν και σένα,ανώνυμο νούμερο.stop.καλα ουίσκια,Vaggelis.stop.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

GIA TIN TMPAKERA GRAFIKE YPOKRITI KOUVEDA!! GIA TA ANONIMA KOMOUNIA PSEFTOKOULTOURIRI KOUVEDA !! SOU THIKSAME TIN YPOKRITIKI ME TIN YPOKRISIA, POU INE MESA SOU KAI ARXISES NA PARALIRIS KAI NA STELNIS THLEGRAFIMATA EPONIME !! GIA TO LALISTATO STELEXOS TOU SYRIZA LOUTRAKIOU KAI TIN SXESI TOU ME TIN XRYSI AVGH KAI TON NOMO, ANARXOKOMOUNI KOUVEDA !! XAZEPSES-TA EXIS XAMENA MEXRI KAI I SIDROFOI GELANE OPOS LES MAZI SOU KAI DEN TO PERNIS XAMPARI GRAFIKE HTHOPIE!! BREAKFAST DEFTERAS ISE EPONIME YVRISTI !!! ISE O MONOS EDO MESA POU VRIZI KAI TSAKONETE ME OPION EXI DIAFORETIKI APOPSI APO ESENA FASISTOIDES ME KOMOUNISTIKI IDEOLOGIA INE TELEFTEOS TIS MODAS STO LOUTRAKI,SE KATALAVENO MONO EGO GIATI EXIS PALI EKNEVRISTI, VLEPIS I SIMERINI SIGEDROSI POU PIGES STO LOUTRAKI THA ITAN KALITERA TIN EPOMENI FORA NA TIN ORGANOSETE MESA SE THLEFONIKO THALAMO NA FENESTE POLOI !! PAO GIA OUISKY, ALA TI STO LEO ESI APO TO EPAM ISE TORA STO DEN PLIRONO AGONISTI TOU KANAPE KAI TOU PLIKTROLOGIOU EPONIME GRAFIKE... VAGELIS.

ΠΑΝΘΗΡΑΣ είπε... Best Blogger Tips

11.32 ζεις τον τρίτο παγκόσμιο αν δε το χεις καταλάβει...

και χίτλερ και στάλιν και πέρσες και έλληνες και ωραία ελένη υπάρχει ...και οι χώρες αργοσβήνουν από το χάρτη όπως τότε...


ΠΑΝΘΗΡΑΣ

http://blogs.warwick.ac.uk/images/rosalindhook/2005/06/04/panther.jpg

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Πανθηρα εννοείται πως ειμαι κατά της βίας! Τώρα όσον αφορά ΄τους σπορους εχθροτητας' ξέρεις πολυ καλα τι ακουγεται περισσοτερο: το θα κανετε παρεα στους παππουδες σας στον Μελιγαλα΄ ή το καλα σας εκαψαν οι αμερικάνοι? Είναι τυχαίο ο,τι μπαινουν βοβλες στα γραφεια της χρυσης αυγης ενω ποτέ δεν εχει μπει βομβα σε γραφεια του ΚΚΕ πχ? Θα μου πεις για ναζισμο και τα κλασσικα, ωραια βαλε τα στην ακρη αυτα. Βομβα στο Mall, ποιον στοχευε εκει? Δυο συνανθρωποι τραυματιστηκαν (ουτε πολιτικοι ουτε μεγαλοφαγαδες), σε μια τραπεζα καιγονται 4 ανθρωποι. Επιθεσεις σε ΕΛΛΗΝΕΣ εργαζομενους. Αντί να γινουμε ενα μετωπο σε αυτά τα καθαρματα- τρομοκρατες εχουμε επικεντρωθει (λαθος..εχουν) στην χρυση αυγή! 3ο κομμα παει να βγει στην ελλαδα και εσεις (τροπος του λεγειν) λετε ιστοριες για τον Χιτλερ! 10% αυξηση!Τι έγινε ανακάλυψαν ξαφνικά την Γερμανία οι έλληνες. Τώρα που μας εχει τσακισει το ΔΝΤ λατρεψαν 10% των ελληνων τον Ναζισμο?
Ειναι δυνατόν Πανθηρα 12% των συμπολιτων σου να ειναι φιλοχιτλερικοι? Ποσοι γνωστοι σου ψηφισαν χρυση αυγή??
Επισης με ποια λογική θεωρειται ο Σταλιν καλύτερος του Χιτλερ?
Η ελλαδα μας ειναι ωραια Πανθηρα, ο πολιτισμός ειναι ωραιος, τα ηθη και τα εθιμα (πολιτισμικά και θρησκευτικά) με τα οποια μεγαλωσαμε μοναδικά! Δεν θελω την πολυπολιτισμικότητα!Δεν θέλω να μαζεψω τα σπασμένα κανενός αμερικάνου-ρωσου- γερμανου που θελει να παριστανει τον νταη της υφηλίου. Δεν ειναι δυνατον να μην μπορεις να κυκλοφορεις βραδυ στην πρωτευουσα της χωρας!! Ολοι το ξέρετε αυτο! Τα περι ναζισμου-φασισμου και λοιπα ειναι βλακειες. Οσοι θέλουν μπορουν να καταλαβουν γιατι ο ελληνας στραφηκε στην χρυση αυγη! Μην υποτιμάτε την νοημοσυνη του 10% των ελληνων
Υπατία

ΠΑΝΘΗΡΑΣ είπε... Best Blogger Tips

Υπατία μήπως το μεταναστευτικό πρόβλημα , το οποίο το αναγνωρίζω σαν πρόβλημα και θεωρώ ότι πρέπει να αντιμετωπισθεί στη ρίζα του και όχι με ανέξοδη βία , είναι το τυράκι ?

Μήπως το 10% που λες βλέπει το τυράκι μόνο και όχι τι κρύβεται από πίσω ?

Μήπως περί ναζισμού - φασισμού δεν είναι μόνο βλακείες ?

Ο εθνικοσιοσιαλισμός είναι μια ιδεολογία που δεν έχει να κάνει μόνο με τους μετανάστες δεν αρχίζει και δεν τελειώνει εκεί Υπατία ...

Δεν διαφωνώ ότι πρέπει να υπάρξει σωστή μεταναστευτική πολιτική με τον βίαιο τρόπο διαφωνώ .

Όσο αφορά τη βία νομίζω ήμουν ξεκάθαρος από την αρχή , θα το ξαναπώ όμως , είπα από όπου και να προέρχεται δεν είναι τρόπος .

Δικαιολογώ τη μόνο τη βία του αμυνόμενου .

Εδω μέσα ασκείται ένα είδος λεκτικής βίας σε αρκετά σχόλια , αν ξεφεύγει όμως από το πληκτρολόγιο και εφαρμόζεται έξω , τότε είναι κάτι άλλο ...

Θέλεις να μου πεις αν συμφωνείς με βίεες πράξεις που έγιναν λόγω μια διαδικτυακής αντιπαράθεσης εναντίον ενός συνομιλητή σου εδώ μέσα ?

Θα το εκτιμούσα αν μου απαντούσες ,

Απλά πες μου αν συμφωνείς ή όχι και αν συμψιφήζεις τη λεκτική βία σε σχόλια με την πραγματική βία που είναι το βάψιμο με σύμβολα ενός σπιτιού κάποιου που έχει διαφορετική άποψη .

Το ερώτημα δεν αφορά μετανάστες αφορά την άσκηση βίας σε κάποιον που διαφωνεί λεκτικά με κάποιον άλλο ο ένας είναι επώνυμος (άρα ευάλωτος) και ο άλλος ανώνυμος ...

Κρύβει πολλά το τυράκι Υπατία ...


ΠΑΝΘΗΡΑΣ

http://blogs.warwick.ac.uk/images/rosalindhook/2005/06/04/panther.jpg

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Μια συγκλονιστική καταγγελία, που δείχνει το περιβόητο «ήθος» της αριστεράς και την παλιανθρωπιά των παρακρατικών αναρχοκομμουνιστών «συντρόφων», ήρθε στην ιστοσελίδα μας. Την δημοσιεύουμε ολόκληρη χωρίς δικά μας περιττά σχόλια:Απολύθηκε από τους ρουφιάνους της αριστέρας, επειδή συμμετείχε σε εκδήλωση της Χρυσής Αυγής!!

Θα ήθελα να σας γνωστοποιήσω, ότι μετά τη συγκέντρωσή μας την 6/12/12 και με αφορμή αυτή τη δράση μας, απολύθηκα από την εργασία μου.

Το ιστορικό του συμβάντος έχει ως εξής: εργαζόμουν σε κατάστημα CAFE- BAR στο ιστορικό κέντρο Καλαμάτας από την 20/4/10 μέχρι τη στιγμή της απόλυσής μου, την 7/12/13. Ως γνωστόν, κατά τη διάρκεια της συγκέντρωσής μας άτομα που βρίσκονταν απέναντι από εμάς τραβούσαν φωτογραφίες.

Το ίδιο βράδυ μέλη του ΑΝΤΑΡΣΥΑ καθώς και ένα άτομο του αποκαλούμενου αναρχικού χώρου (ονόματα γνωστά εφόσον ζητηθούν) απέστειλαν μέσω e- mail τις εν λόγω φωτογραφίες, στις οποίες εμφανιζόμουν και εγώ στον εργοδότη μου και απαίτησαν την απομάκρυνσή μου από την εργασία μου. Τα άτομα αυτά τον επισκέφτηκαν το ίδιο βράδυ, και με απειλές του τύπου «αν δεν διώξεις το φασίστα, δεν ξαναπατάμε στο μαγαζί και θα πούμε και σε άλλους να κάνουν το ίδιο».

Ύστερα, από αυτές τις απειλές ο εργοδότης μου με απέλυσε το επόμενο κιόλας πρωί.

Υ. Γ. : Στην Ελλάδα του 2013 συνεχίζουμε να διωκόμαστε για τις ιδέες μας και συνεχίζουν να πιάνουν τόπο οι απειλές κάποιων ψευτοδημοκρατών, θολοκουλτουριάρηδων φουκαράδων που κατά τ’ άλλα αγωνίζονται για τα δικαιώματα των εργαζομένων.........
Γ--Ω ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΑΣ ΠΑΝΘΗΡΑ...ΕΤΣΙ ΤΟΤΕ ΚΑΙ Ο AV
MOY EKOBE TA ΣΧΟΛΙΑ...ΣΕ ΟΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΝΟΜΟΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΟΧΙ ΟΜΩΣ...............................Χ.Α.

ΠΑΝΘΗΡΑΣ είπε... Best Blogger Tips

Αν κρίνω από το υστερόγραφό σου στην πρώτη ευκαιρία θα κάνεις το ίδιο που έκαναν αν το έκαναν στον συναγωνιστή σου ίσως και χειρότερο .

Ξέρεις που καταλήγουμε έτσι ...?

Αυτό θες ?


ΠΑΝΘΗΡΑΣ

http://blogs.warwick.ac.uk/images/rosalindhook/2005/06/04/panther.jpg

A.Μ.Γ. είπε... Best Blogger Tips

Πάνθηρα,γνωστή τακτική το ρουφιάνεμα για τους απόγονους των ταγματασφαλιτών...πρώτα από όλα,μην χαλάς το σάλιο σου μαζί του...τουλάχιστον 3 είναι που υπογράφουν σαν Χ.Α. εδώ μέσα... ο ένας (γνωστός και ως κυρία Χ.Α. απειλεί μονίμως και καταστρέφει ιδιωτικούς χώρους,αφήνοντας την υπογραφή του) είναι από αυτούς...οι άλλο μπαίνουν μετά και λένε γιατί με βρίζετε ...η χαρά του ανώνυμου φασίστα...

ΠΑΝΘΗΡΑΣ είπε... Best Blogger Tips

Και η δική μου χαρά Άγγελε ... μπορώ να μειώσω ποσοστά ...

Αρκεί να μου ανοίξει η όρεξη :)


ΠΑΝΘΗΡΑΣ

http://blogs.warwick.ac.uk/images/rosalindhook/2005/06/04/panther.jpg

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

ΠΑΝΘΗΡΑ, ΑΝΤΕ ΦΑΕ ΚΑΜΙΑ ΦΑΣΟΛΑΔΑ..

A.Μ.Γ. είπε... Best Blogger Tips

καλή όρεξη τότε...

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Με απογοητευεις Πανθηρα... Ελπιζω η ερωτηση σου να ηταν μονο ρητορική και να μην με ρωτας σοβαρα. Οσες φορες και να με εχει πει αμοιβαδα και αμορφωτη και ο,τιδηποτε αλλο ο av ουτε που θα μου περνουσε απο το μυαλο να του κάνω ο,τιδηποτε(Φυσικά οχι γιατί ειμαι αμοιβαδα :p ) Δεν συμφωνω με καμμία βίαιη πραξη εναντίον οποιουδηποτε (ουτε απο ελληνα προς ελληνα, ουτε απο ελληνα προς ξένο και ουτε απο ξενο προς ελληνα) Καμμια ανοχη σε κανεναν.
Θα γίνω πιο συγκεκριμμενη για να ειμαι πιο ειλικρινης. Δεν συμφωνω στην βια λόγω πολιτικου φρονηματος- θρησκειας- χρωματος- εθνικοτητος κλπ. Τους τρομοκρατες τ δεν με απασχολει καθολου που τους χτυπησαν όμως. Οπως δεν θα με ενοχλήσει αν φαει καμμια σφαλιαρα οποιοσδηποτε παει να βάψει τον αλλον.
Για τα υπολοιπα, οπως αντιλαμβανεσαι για τον εθνικοσοσιαλισμο αντε να ξερει το 0,5% των ψηφοφορων της χρυσης αυγής που την ψηφιζαν χρονια. Το 9,5% δεν ξέρει τι ειναι εθνικοσοσιαλισμός. Πολλους απο τους υποψηφιους της χρυσης αυγής δνε ξέρουν τι ειναι εθνικοσοσιαλισμος. Δεν εχει ουτε τυρακια ουτε σαλαμακια ουτε τιποτα πανθηρα. Πρακτικα, ο ελληνας φοβαται να κυκλοφορήσει σε ορισμενες περιοχες μονος (αυτο μονο φτανει...ειναι αδιανοητο να μην μπορεις να διακινηθεις στην ιδια σου την πατριδα ελευθερα), μεγάλο μερος της εγκληματικότητας οφειλεται στους αλλοδαπους (με αναλογικά ποσοστα). Ο ελληνας φορολογουμενος πληρωνει την περιθαλψη τους (απο την στογμη που εχουν βουλιαξει ολα τα ταμεια απο διαφορες ρεμουλες εχουμε τα επιπλεον εξοδα 1000.000 ανθρωπων, πολλοι απο αυτους φέρουν και ασθενειες με ακριβη θεραπεια). Εμένα σε ενα φαναρι πηγε να μου σπασει τον υαλοκαθαριστηρα γιατι δνε τον αφησα να πλυνει το τζαμι (πρακτκό θέμα χωρίς τυρακι επισης). Εδω σε πολλές περιοχές έχουν αρχισει να τρωγονται οι λαθρομεταναστες απο τις αραβικες- αφρικανικες χωρες με τους αλβανους. Γυρευε ποσο καταπιεσμενοι ειναι οι ελληνες.
Επιμένω πως είναι βλακειες τα περι φασισμου- ναζισμου. Εγω σου λεω να τους μαζεψουν ολους και να τους στειλουν στις πατριδες τους. Θα με πεις ναζιστρια? Απο που και ως που? Η αληθεια ειναι πως εχουμε μαζεψει καθε καρυδιας καρυδι και κάθε ελληνική οικογένεια εχει να εξιστορησει καποια υπουλη (αν οχι παρανομία αλλοδαπου) Τις αλλοδαπες που αρπάζουν περιουσίες απο γέροντες πουλωντας τους ερωτες να παρεις φτάνει! Απο προσωπικες εμπειριες μπορω να σου ονομάσω 3-4 περιστατικα...απο τετοιες γυναίκες μέχρι ληστεια σε ανηλικο και ξυλοδαρμο και βιασμό ακομα! Οπως καταλαβαινεις αν ψηφίσω χρυση αυγή δεν θα ειναι λογω της αγαπης μου για τον εθνικοσοσιαλισμο ή τον χιτλερ ουτε λόγω φυλετικων διακρίσεων.
Ειναι κριμα να κατηγορείτε τον ελληνικό λαό για φιλοναζισμό πεφτοντας θυματα στην αριστερη προπαγανδα!Για αυτό θεωρώ και γελοιες αυτες τις αντιφασιστικές οργανώσεις! Να δω τι θα γινει οταν βγει τριτο κομμα η χρυση αυγη!Αντι- ελληνικές οργανωσεις πρεπει να ονομαστουν! ΔΕν μαζευουν κανα φράγκο να δωσουν σε κανα γερο λέω εγω..
Υπατία

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Όλοι προβληματίζονται πώς να σταματήσουμε την τρομοκρατία. Υπάρχει όμως ένας πραγματικά εύκολος τρόπος: να σταματήσουμε να είμαστε μέρος της.....
ΓΑΤΑΚΙΑ ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ................Χ.Α.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

ο μόνος εύκολος τρόπος για να σταματήσει η τρομοκρατία, είναι πρώτα να σταματήσει το κράτος να τρομοκρατεί. γιατί εμείς οι Έλληνες το μόνο που έχουμε σε πλήρη δράση και λειτουργία είναι ένα ΚΡΑΤΟΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣ και τις περισσότερες φορές με κουκούλα.

ΠΑΝΘΗΡΑΣ είπε... Best Blogger Tips

Η ερώτηση που σου έκανα Υπατία δεν ήταν για να δω εγώ την απάντηση , ήξερα τι θα πεις το θέμα ήταν να την δουν και άλλοι , δεν ήταν ρητορική ήταν ερώτηση στρατηγικής ...

Υπατία ειλικρινά μου αρέσει η συζήτηση μαζί σου γιατί εκτός από ομιλητής με επιχειρήματα είσαι και ακροατής, το σέβομαι αυτό ακόμα και αν ο απέναντι εκφράζει εκ διαμέτρου αντίθετη άποψη πράγμα που δεν κάνεις... ( δεν μπορώ να πω το ίδιο για εκείνον τον "μπογιατζή" με το πινέλο και τον κουβά που έχει πάρει σβάρνα τις γειτονιές και βάφει όποιον δεν συμφωνεί μαζί του ) .

Χαίρομαι που το έγραψες αυτό :

"Οπως δεν θα με ενοχλήσει αν φαει καμμια σφαλιαρα οποιοσδηποτε παει να βάψει τον αλλον."

Αν δεις τι έχω γράψει και τι έχεις γράψει προσεκτικά θα δεις ότι δεν έχουμε μεγάλες διαφορές , το μεταναστευτικό είναι πρόβλημα χρειάζεται όμως μια ανθρώπινη λύση .

Οι άλλες απαντήσεις που μου δίνεις ότι δεν είσαι ναζίστρια , ότι δεν είσαι εθνικοσοσιαλίστρια , ότι ο κόσμος που ψήφισε ή θα ψηφίσει δεν είναι εθνικοσοσιαλιστές και δεν γνωρίζουν καν τι πρεσβεύει η εν λόγω θεωρία , πάλι με ικανοποιούν τις περίμενα αλλά ήθελα να τις πεις η ίδια .

Ξέρεις που είναι το θέμα τώρα ?

Ότι αυτοί που ηγούνται τις χρυσής αυγής ξέρουν τι είναι εθνικοσοσιαλισμός ξέρουν τι είναι ναζί και τα ασπάζονται, δεν τα προβάλλουν γιατί ξέρουν ότι δεν θα τραβήξουν ψήφους και αντί αυτού γνωρίζουν πως για να χειραγωγήσουν τους πολίτες που δεν γνωρίζουν κάνουν σημαία τους το μεταναστευτικό .

Το μεταναστευτικό είναι το τυράκι που τσιμπάει ο κόσμος και δεν γνωρίζει ότι από πίσω εκκολάπτεται το αυγό του φιδιού .


ΑΥΤΟΙ ΞΈΡΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΥΠΑΤΙΑ !

ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ !

Όχι οι πολίτες που όπως λες και συ δεν γνωρίζουν τι ψήφισαν ή τι θα ψηφίσουν .


Υ.Γ.

Για τους υπόλοιπους , αν τελικά μου ανοίξει η όρεξη ο βουλευτής σας ο ίδιος θα σας τραβήξει το αφτί γιατί δεν καθήσατε στα αυγά σας και ανοίξατε θέμα μαζί μου , ελπίζω να βρείτε μια καλή δικαιολογία να του πείτε ...


ΠΑΝΘΗΡΑΣ

http://blogs.warwick.ac.uk/images/rosalindhook/2005/06/04/panther.jpg

A.Μ.Γ. είπε... Best Blogger Tips

πάνθηρα,ας κάνουμε ένα διαλειμματάκι για διαφημίσεις κια συνεχίζουμε ακάθεκτοι...
http://www.zougla.gr/blog/article/633992#.USZxYlq8vKd.facebook

A.Μ.Γ. είπε... Best Blogger Tips

παλιό,αλλά καλό,δεν μπορώ να πω...

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Οι εθνικοσοσιαλιστες Πανθηρα ειναι πανω απο ολα εθνικιστες :-) Οι χρυσαυγίτες όταν εγραφαν στα περιοδικά τους για διαφορους γερμναους του Παγκοσμιου πολέμου δεν 'υμνουν' (χρησιμοποιω την εκφραση που συχνα λέγεται) τον κατακτητη της ελλαδας, υμνουν τον εθνικοσοσιαλιστή. Ο εθνικοσοσιαλισμος ειναι κάτι που ξεκίνησε πριν απο τον Χιτλερ...το γνωρίζουμε αυτο.
Τέλος πάντων, δεν εκκολάπτεται τιποτα απο πουθενα Πανθηρα. Τσαμπα ΄φοβάστε' Ο ελληνας χρησιμοποιει την χρυση αυγή οχι το αντίθετο. Την χρησιμοποιει για να διωξει αυτους που τον κλεβουν και αυτους που τον εκμεταλλευονται. Αν ηταν πρωτο κόμμα ο Συριζα και η χρυση αυγή ακολουθουσε με μικρη διαφορα και ΄παιζόταν΄ η πρωτια εγω χαλαρά θα ψηφιζα χρυση αυγη! Θα με κάνει αυτό να μισησω τους μαυρους?Θα μισησω τους κινεζους και θα παρω στιλετα να κυνηγαω τον κοσμο?Θα αγαπήσω τους γερμανους που απεχθάνομαι? Δεν νομίζω :-) Γιατί φοβόσαστε τους χρυσαυγίτες και οχι τους νεαρους αναρχοκομμουνιστες οι οποιοι βαζουν βομβες οπου ναναι? Φοβασαι αυτον που θα επιτεθεί σε 1-2 ανθρωπους στοχευμένα (που ουτε αυτό ειναι αποδεκτό) η΄σε αυτον που βαζει μια βομβα σε ενα εμπορικό κεντρο και οποιον πάρει ο χάρος? Γιατί αυτος που σε κάθε συγκεντρωση σπαει το μαγαζακι στην ομονοια ειναι ακινδυνος και ο χρυσαυγίτης όχι? Δεν ειναι ανανδρο να διαδηλωνεις για τα δικαιωματα σου, σπαζοντας την περιουσία του αλλου?
Αντι- αναρχική οργανωση δεν βλέπω να δημιουργειται ομως.
Κάνει συγκεντρωση η χρυση αυγή για τοςυ ψηφοφορους της (καλως η΄κακως 500.000 ελληνες) εχουν δικαιωμα να παρευρεθουν εχουν δικαιωμα να πανε..μαζευονται 200 κουκουλοφοροι- αντιφασιστικες οργανωσεις! Ποιος δημιουργει φιλοεμφυλιακό κλίμα? Ποιος στελνει αυτα τα παιδάκια να σπασουν βιτρινες-αμαξια και να χτυπησουν ανθρωπους επειδη κρατουν σημαια?
Τωρα θα σε ρωτήσω εγω κάτι Πανθηρα:
Ειναι δημοκρατια η 'αντι- συγκεντρωση' ή φασισμος? Εχω ή οχι το δικαιωμα να παρευρεθω οπου θέλω, να ακουσω ο,τι θέλω και να πιστευω ό,τι θέλω, ειρηνικά παντα. Ποιος καταπατά την δημοκρατια αλήθεια? Ο χρυσαυγίτης που μιλαει στον κοσμο ή αυτός που κάθεται απεναντι με τα στυλιαρια θέλοντας να τον εμποδισει να μιλήσει??
Υπατία

A.Μ.Γ. είπε... Best Blogger Tips

Nα ενημερώσω κι εγώ με την σειρά μου...
Τη διανομή τροφίμων του Κοινωνικού Παντοπωλείου του πολιτιστικού συλλόγου «Πύλη Πολιτισμού» στο Ναύπλιο επιχείρησαν να παρεμποδίσουν μέλη της Χρυσής Αυγής το βράδυ της Τετάρτης 20/2. «Όταν βλέπεις απέναντί σου 30 άτομα κρατώντας κοντάρια με σημαίες, με μαύρα ρούχα, κράνη και κουκούλες απ' όπου φαίνονταν μόνο τα μάτια, είναι λογικό να μη νιώθεις ασφάλεια» είπε στο «Βήμα» η κυρία Χριστίνα Σταυρουλάκη, πρόεδρος του πολιτιστικού συλλόγου.

«Κάθε Τετάρτη απόγευμα διανέμουμε τρόφιμα σε απόρους της περιοχής μας. Την περασμένη εβδομάδα ήρθαν 2-3 άτομα ρωτώντας αν βοηθάμε αλλοδαπούς με τρόφιμα» λέει η κυρία Σταυρουλάκη σε επικοινωνία που είχε με «Το Βήμα» και εξηγεί ότι τους απάντησε πως δεν είναι δική τους δουλειά ο τρόπος διανομής τροφίμων.

Χθες όμως (Τετάρτη 20/2) εμφανίστηκε μια ομάδα απέναντι από τα γραφεία της «Πύλης Πολιτισμού» ενώ γινόταν η διανονή τροφίμων. «Προκλητικοί, λεκτικά, μαυροφορεμένοι και κρατώντας σημαίες, στάθηκαν απέναντι. Τους είπαμε να μην μπουν στον χώρο του συλλόγου. Κάποια στιγμή μερικοί πλησίασαν συνοδεύοντας μια ηλικιωμένη κυρία. Τους ζητήσαμε πάλι να μην μπουν μέσα καθώς η κυρία δεν είχε ανάγκη συνοδείας και απέναντι στη θέα τους καλέσαμε την Αστυνομία» αφηγείται η κυρία Σταυρουλάκη.

Τα μέλη της Χρυσής Αυγής όμως ρωτούσαν πολίτες που έφευγαν με τρόφιμα και φαίνονταν «ύποπτοι» αν ήταν αλλοδαποί και ζητούσαν μάλιστα τις ταυτότητές τους. «Ο σύλλογος δίνει τρόφιμα που προέρχονται από το υστέρημα των συμπολιτών μας με κοινωνικά κριτήρια (εκκαθαριστικά, κάρτες ανεργίες, μονογονεϊκές οικογένειες κ.λπ.) χωρίς να θέτει ζήτημα εθνικότητας» εξηγεί η κυρία Σταυρουλάκη.

Τελικά έπειτα από ενημέρωση μέλους του συλλόγου στο facebook για επεισόδια στο Κοινωνικό Παντοπωλείο Ναυπλίου, δεκάδες πολίτες ανταποκρίθηκαν και με την παρουσία τους κύλησε χωρίς αντιπαραθέσεις η προσφορά τροφίμων σε απόρους.

«Υπήρξε παρενόχληση και όχι βίαιη επίθεση» δηλώνει η Σταυρουλάκη. «Η "Πύλη Πολιτισμού" είναι πολιτιστικός σύλλογος και έχουμε κι άλλες δραστηριότητες, όπως μαθήματα εικαστικών σε παιδιά. Επιτελούμε κοινωνικό έργο στην περιοχή μας. Μέλη μας είναι άτομα από διαφορετικές πολιτικές παρατάξεις και έχουμε καταφέρει σε αυτές τις δύσκολες στιγμές να κρατήσουμε τον σύλλογο».

Σε ανακοίνωσή του στο facebook, ο σύλλογος μεταξύ άλλων αναφέρει: «Προσπαθούμε να μείνουμε έξω από όλα αυτά με νύχια και με δόντια. Απλώς κάνοντας 5-10 μικρά πραγματάκια, όσα αντέχουμε, κυρίως για τα παιδιά... ακόμη και οι οικογένειες που έχουμε "υιοθετήσει" και προσφέρουμε τρόφιμα, επειδή και αυτά είναι λιγοστά πια, είναι κυρίως οικογένειες με παιδιά!!! Είναι ανήκουστο σε μια χώρα, το 2012, που θέλει να λέγεται πολιτισμένη να υπάρχουν τέτοια κρούσματα δικτατορικών και βίαιων συμπεριφορών...»

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

θα σχολιάσω απο αυτά που διαβάζω...

Απο τι υπέθεσαν πως ειναι μέλη της χρυσης αυγής? Απο τα μαυρα ρουχα (οσοι φορανε μαυρα ρουχα επομενως ειναι χρυσαυγίτες) απο την ελληνική σημαια (μονο οι χρυσαυγιτες μπορουν να κρατουν ελληνική σημαια) ή απο το γεγονός οτι τσεκαραν ταυτοτητες? Ποιος μας λεει οτι δνε ηταν αριστεροι- αναρχικοι (whatever) που τ΄σεκαραν μηπως δινουν σε έλληνες τρόφιμα??? :p
Καποιος που θα σκεφτεί λιγο καλύτερα, η χρυση αυγή μια χαρα θα πηγαινε χωρις κουκουλες εκει...διαφημιση ειναι :-)
Yπατία

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Τις θεωρίες περί Εθνικοσοσιαλισμού κυρία μου, να τις αφήσεις κατά μέρους, γιατί εκτίθεσαι και για την ασχετοσύνη σου και για την κουτοπονηριά σου. Ο φασισμός ως ιδεολογία και πολιτικό σύστημα γεννήθηκε στην Ιταλία στις αρχές του 20 ου αιώνα και εμπνευστής του, ήταν ο Μουσολίνι. Ο Εθνικοσοσιαλισμός, αποτέλεσε την ιδεολογική συνέχεια του φασισμού και εξελίχθηκε από την ηγετική ομάδα των Γερμανών Εθνικιστών Χίτλερ και Γκαίμπελς και με ουσιαστικό στοιχείο εκτός από τον επιθετικό εθνικιστικό εργατισμό, τον φυλετισμό και ειδικότερα την θεωρία της ανωτερότητας της Αρίας φυλής που αποτέλεσαν και τις βάσεις της πολιτικής έκφρασης του, που ονομάστηκε Ναζισμός. Η χρυσή αυγή, από τα πρώτα χρόνια της ύπαρξής της τοποθέτησε τον εαυτό της στην μεγάλη οικογένεια των νεοναζιστικών κομμάτων της Ευρώπης, υιοθετώντας πρότυπα, σύμβολα και πρακτικές, αλλά και διαθέτοντας την ευελιξία, κατόρθωνε χωρίς ν' αποσυμβολίζει τις αρχές της να υιοθετεί και τον "σκέτο" Εθνικισμό, παραλλάσσοντας, ανάλογα με τις περιστάσεις το ιδεολογικό της προσωπείο. Όσοι ουσιαστικά θέλουν να διαπιστώσουν την πραγματική της ιδεολογική βάση, καλό θα είναι να διαβάσουν λίγο παλαιότερα τεύχη του περιοδικού της νεολαίας "Αντεπίθεση", αλλά και τα τεύχη του περιοδικού Χρυσή Αυγή των προηγούμενων χρόνων.
φιλικά προς το blog, ένας συμπολίτης σας που σπούδασε Κοινωνιολογία και πολιτικές επιστήμες.

A.Μ.Γ. είπε... Best Blogger Tips

Υπατία,απλούς ψηφοφόρους,δεν τους λες...τόσο αγώνα κάνουν τα παιδιά...
http://www.kar.org.gr/?p=12402

A.Μ.Γ. είπε... Best Blogger Tips

για λίγη περισσότερη ενημέρωση :


Σε απόπειρα παρεμπόδισης της λειτουργίας του κοινωνικού παντοπωλείου που λειτουργεί στο Ναύπλιο και τρομοκράτησης των οργανωτών του, προχώρησαν το απόγευμα της Τετάρτης οι τοπικοί Χρυσαυγίτες. Βρήκαν απέναντί τους πολίτες του Ναυπλίου.

Στο Ναύπλιο λειτουργεί κάθε Τετάρτη από τον πολιτιστικό σύλλογο «Πύλη Πολιτισμού»(που, ας σημειώσουμε, δεν έχει σχέση με κάποιον πολιτικό φορέα) κοινωνικό παντοπωλείο που χωρίς διακρίσεις παρέχει τρόφιμα και άλλα είδη πρώτης ανάγκης σε όσους τα έχουν ανάγκη, χωρίς ρατσιστικές διακρίσεις σε έλληνες και μετανάστες.

Από την προηγούμενη εβδομάδα είχαν υπάρξει παρενοχλήσεις από τη νεότευκτη τοπική οργάνωση της Χρυσής Αυγής, που σήμερα κορυφώθηκαν με την παρουσία περίπου 30 χρυσαυγιτών, με τα διακριτικά σήματα και παλούκια-κοντάρια στις ελληνικές σημαίες, απέναντι από το Κοινωνικό Παντοπωλείο την ώρα έναρξης της λειτουργίας. Για να δημιουργήσουν επιπλέον ένταση, ενας από τους φασίστες μπήκε στο Παντοπωλείο, ζήτησε να πάρει πράγματα, πήρε την απάντηση ότι υπάρχουν κάποια κριτήρια (ανεργίας κ.λπ.) και βγήκε ωρυόμενος φωνάζοντας «δεν δίνουν σε έλληνες» κ.λπ. Η φασιστική σύναξη ενέταξε γρήγορα στο ρεπερτόριο της και τραμπούκικες απειλές, καθώς και βρισιές για τους συντελεστές του συλλόγου.

Λίγο αργότερα, μετά κι από την κοινοποίηση του θέματος από την Πύλη Πολιτισμού, συγκεντρώθηκαν μπροστά στο Παντοπωλείο δεκάδες πολίτες για να δηλώσουν τη συμπαράσταση και την αλληλεγγύη τους στον Σύλλογο και το Κοινωνικό Παντοπωλείο. Εκεί βρέθηκαν βέβαια και τα μέλη του ΣΥΡΙΖΑ Ναυπλίου.

Ας σημειωθεί, πως το Παντοπωλείο βρίσκεται στην Πρόνοια Ναυπλίου, μια από τις φτωχές γειτονιές της πόλης, με μεταναστευτικό πληθυσμό – και σε αυτή την περιοχή ακριβώς, πολύ κοντά στο Παντοπωλείο, βρίσκονται και τα γραφεία της τοπικής Χ.Α.

Η αστυνομία, που ήταν παρούσα με 1 περιπολικό και 3 άντρες (αργότερα προστέθηκαν άλλοι δύο), δεν έκανε τίποτα παραπάνω από το να παρακολουθεί, κάνοντας πως δεν καταλαβαίνει τις απειλητικές προθέσεις των ροπαλοφόρων χρυσαυγιτών.

Παρέμβαση έγινε και στο δημοτικό συμβούλιο της πόλης, που συνεδρίαζε εκείνη την ώρα, και ο δήμαρχος έχει δεσμευτεί πως θα υπάρξει καταδίκη του γεγονότος και στήριξη του Κοινωνικού Παντοπωλείου.

Αξιοσημείωτο, επίσης, πως τα δυο τοπικά κανάλια που ειδοποιήθηκαν για το περιστατικό, δεν έστειλαν ποτέ ρεπόρτερ ή κάμερα, ενώ δεν εμφανίστηκε ούτε και φωτορεπόρτερ που επίσης ειδοποιήθηκε για να καταγράψει όσα συνέβαιναν.
Κατά τις 8.30, μετά από 3 ώρες από την έναρξη των γεγονότων, η Πύλη Πολιτισμού έκλεισε τα γραφεία της, μεταφέροντας προληπτικά και κάποια πράγματα, μαζί με τον αλληλέγγυο κόσμο που στάθηκε ασπίδα απέναντι στις προκλητικές ενέργειες των τοπικών φασιστών.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Χαχαχα..εγω ειμαι ασχετη? Kαλά αντε να σου κάνω το χατηρι κυριε σπουδασμενε κοινωνιολογε! Υπαινισσεσαι λοιπον πως ο εθνικοσοσιαλισμος γεννηθηκε απο τον φασισμο? Δημιουργημα του Χιτλερ? Δεν υπηρξε στην γαλλια, δεν υπηρξε στην τσεχοσλοβακια δεν υπηρξε στην αμερικη?

Μαλλον βαριεμαι να γραψω γιατι το ξημερωσαμε..
http://en.wikipedia.org/wiki/Francis_Bellamy

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=BssWWZ3XEe4#!
O xαιρετισμος των Ναζι στην αμερική πριν τους Ναζι! Wow!
Ας το διαβάσουν οι σχετικοί μη κουτοπονηροι κοινωνιολογοι λοιπον.
(έμαθα και κάτι καινουριο σημερα..στην σχολη πολιτικων επιστημων διαβάζουν αντεπιθεση) χαχαχαχαχ
Υπατια

ΠΑΝΘΗΡΑΣ είπε... Best Blogger Tips

11.32 τα είπες όλα , φωτογράφισες άψογα το "αυγό του φιδιού"

Σε ευχαριστώ για την παρέμβαση .

Όσο αφορά την ερώτηση σου Υπατία αν θέλεις να έχεις όλα αυτά τα δικαιώματα που ανέφερες και θεωρώ ότι δέχεσαι να τα έχουν και οι άλλοι , τότε νομίζω ότι δεν έχεις καμιά θέση στη χρυσή αυγή, κάπου έχεις μπερδευτεί ...το λέω πάντα με φιλική διάθεση .

Οτιδήποτε επιβάλλεται με τη βία ειδικά πάνω σε αδύναμους μπορεί να χαρακτηρισθεί φασισμός Υπατία, δικαιολογώ μόνο τη βία του αμυνόμενου το έχω πει σε όλα σχεδόν τα σχόλια μου σε αυτήν την ανάρτηση, ελπίζω να σε κάλυψα .

'Εχεις καταλάβει για ποια φασιστική πράξη αποφάσισα να ασχοληθώ με τη χρυσή αυγή στο blog ?

Αυτός που εσύ είπες ! ότι θα έπρεπε να φάει σφαλιάρα αν πήγαινε να βάψει κάποιον επειδή διαφωνούσε μαζί του ανήκει στη χρυσή αυγή Υπατία .

Για να μη πηγαίνουμε σε μακρινά παραδείγματα .

Εσύ ανήκεις ? ψάξε το λίγο με όλη την καλή διάθεση πάλι..


ΠΑΝΘΗΡΑΣ

http://blogs.warwick.ac.uk/images/rosalindhook/2005/06/04/panther.jpg

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Πανθηρα αποφευγεις περιτεχνα να δωσεις μια σαφη απαντηση στο ερωτημα μου ;-)

Τι ειναι φασισμος η 'συγκεντρωση' ή η αντισυγκέντρωση???

Οσο για το αλλο θεμα, ο av ισως θυμαται ημουν αντιθετη με την εν λογω πραξη και κατα την γνωμη μου θα επρεπε να παει στην αστυνομια αν οποιοσδηποτε απειλει το σπιτι του. Αυτο δεν καταλαβα γιατί το συζηταμε ακομα. Ολοι οι νοημονες ανθρωποι διαφωνουν με κατι τετοιο. Κοιτα να δεις ομως, η χρυση αυγη δεν πιστευω να δινει γραμμη να βαφουν τα σπιτια των αριστερων...Δεν ευθυνεται το κομμα για την νοοτροπια και την τρελα που κουβαλαει ο καθενας!
Υπατία

A.Μ.Γ. είπε... Best Blogger Tips

Πάνθηρα,ένα διαλειμματάκι για διαφημίσεις :

Φωτογραφία: Αλέξανδρος Κατσής/ FosPhotos

Να εμποδίσει ένα πρόγραμμα για μαθητές δημοτικού με θέμα τους πρόσφυγες και την μετανάστευση επιχειρεί η Χρυσή Αυγή. Συγκεκριμένα, το πρόγραμμα αυτό θα λάβει χώρα στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Νέας Φιλαδέλφειας. Ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής, Αρτέμης Ματθαιόπουλος, κατέθεσε ερώτηση προς τον υπουργό Παιδείας ζητώντας «να ελεγχθεί το πρόγραμμα λόγω του τίτλου του και να αποδοθούν τυχόν πειθαρχικές ευθύνες». Οι εκπαιδευτικοί από την πλευρά τους τονίζουν ότι δεν πρόκειται να δεχθούν την οποιαδήποτε μορφή λογοκρισίας στα σχολεία.


Το πρόγραμμα με θέμα «Ως πρόσφυγας μπροστά στην μετανάστευση» έχει ως στόχο να μάθουν οι μαθητές του 1ου Δημοτικό Σχολείου της Νέας Φιλαδέλφειας για την προσφυγιά και για την μετανάστευση.

Ο χρυσαυγίτης βουλευτής σε ερώτησή του την προηγούμενη Παρασκευή προς τον υπουργό Παιδείας ζητούσε να πληροφορηθεί για την σκοπιμότητα του προγράμματος αυτού, για την ευθύνη της πρωτοβουλίας για την υλοποίησή του, και για τις προθέσεις του Υπουργείου προκειμένου να αναζητηθούν τυχόν πειθαρχικές ευθύνες. Ο βουλευτής μάλιστα επικαλείται και καταγγελίες γονέων και μαθητών αναφορικά με αυτό το πρόγραμμα.

Ο σύλλογος εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης «Ο Αριστοτέλης» έχει καταδικάσει σε ανακοίνωσή του την πρόθεση του βουλευτή της Χρυσής Αυγής να εμποδίσει το πρόγραμμα αυτό. «Οι βουλευτές της ΧΑ αποδεικνύουν ακόμα μια φορά ότι δεν έχουν ίχνος εθνικής ιστορικής μνήμης και αντιστρατεύονται με κάθε μέσο το λαό που υποτίθεται ότι εκπροσωπούν. Την απάντηση δεν θα την πάρουν από τη Βουλή αλλά από τη γειτονιά της Ν. Φιλαδέλφειας και όλες τις τιμημένες προσφυγικές γειτονιές αυτής της χώρας», αναφέρει ο σύλλογος.

«Με ποιο δικαίωμα η Χρυσή Αυγή παρεμβαίνει στα σχολικά προγράμματα και τα στοχοποιεί βάσει του ονόματός τους;», αναφέρει στο tvxs.gr η Ντίνα Ρέππα, πρόεδρος του συλλόγου «Αριστοτέλη». «Βλέπουμε μια εντατικοποιημένη προσπάθεια της Χρυσής Αυγής να παρέμβει στα σχολεία σε ζητήματα που αφορούν την δημοκρατία, την ελευθερία της σκέψης, αλλά και ενοχοποιώντας την μετανάστευση και την προσφυγιά. Οι εκπαιδευτικοί πρέπει να είναι ελεύθεροι στην παιδαγωγική διαδικασία», συμπληρώνει η ίδια.

Την ίδια στιγμή, οι εκπαιδευτικοί που συμμετέχουν στον «Αριστοτέλη» ζητούν από το Υπουργείο Παιδείας να απαντήσει με σαφή και κατηγορηματικό τρόπο καταδικάζοντας αυτές τις παρεμβάσεις. Ταυτόχρονα καλούν τα εκπαιδευτικά σωματεία να συμπαρασταθούν έμπρακτα στην προσπάθειά τους αυτή και να υπερασπιστούν την παιδαγωγική ελευθερία.

ευχαριστώ...

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

ΧΡΩΜΑΤΑ ΠΑΝΤΟΥ......
"Η πιο απαίσια αρχή του Καπιταλιστικού οικονομικού συστήματος είναι ότι μας έχει μάθει να κρίνουμε τα πάντα και τους πάντες με βάση το χρήμα και την ιδιοκτησία".

"Οτιδήποτε είναι επιζήμιο για την σημερινή τάξη πραγμάτων έχει την υποστήριξή μας. Διότι εμείς επιζητούμε την Καταστροφή. Σε ένα κόσμο που μας έχει περιθωριοποιήσει, υψώνουμε την αρχή της θέλησης για καταστροφή , διότι μόνο η καταστροφή που θα καθαρίσει τα πάντα από το σάπιο φιλελεύθερο σύστημα θα ανοίξει τον δρόμο σε εμάς τους Εθνικοσοσιαλιστές.

Γι' αυτό και εμείς παλεύουμε για να επιταχύνουμε την αρχή της καταστροφής του σημερινού συστήματος στηρίζοντας ότι εναντιώνεται σε αυτό και το βλάπτει , όπως κάθε απεργία , κάθε κυβερνητική κρίση , κάθε αδυναμία του Κράτους.

Κάθε αποδυνάμωση του είναι καλή , πολύ καλή για μας και πάντα εμείς θα προσπαθούμε να δυναμώνουμε όλες τις παραπάνω δυσκολίες για το κράτος , με πείσμα και με θέληση ώσπου αυτό τελικά πεθάνει".

ΑΠΟΨΕ ΕΧΕΙ ΝΤΟΥ..............Χ.Α.

ΠΑΝΘΗΡΑΣ είπε... Best Blogger Tips

Υπατία , ήμουν σαφέστατος αλλά αν θες να γίνω πιο συγκεκριμένος , τίποτα από τα δύο δεν είναι φασιστικό ούτε η συγκέντρωση ούτε η αντισυγκέντρωση , είναι και τα δυό μορφές διαμαρτυρίας και αντιδιαμαρτυρίας και οι μέν και οι δε, έχουν δικαίωμα να το κάνουν , όσο αυτό βέβαια γίνεται στο κλίμα σεβασμού της διαφορετικής άποψης .

Άν όμως δεν γίνεται σε τέτοιο κλίμα και περνάμε σε επίπεδα ποδοσφαιροποίησης και χουλιγκανισμού και πολεμικής σύρραξης τότε κάνει την εμφανισή του αυτό που ορίζω σαν φασισμό ( επιβολή με τη βία της άποψης του δυνατότερου )είτε από τη μια πλευρά είτε από την άλλη , είναι αυτό που λες και σύ ...

"Δεν ευθυνεται το κομμα για την νοοτροπια και την τρελα που κουβαλαει ο καθενας!"

Το θέμα είναι λοιπόν να μείνουμε στο τι πρεσβεύει η κάθε ιδεολογία (κόμμα αν θες) θεωρητικά τουλάχιστόν και να εξετάσουμε αν μέσα στη θεωρία της υπάρχει ο ρατσισμός , η επιθετική βία , ο ναζισμός , ο φασισμός , η υπεροχή κάποιας φυλής , ή να το πω αλλιώς αν ιστορικά αυτή η ιδεολογική θεωρία ευθύνεται για τα μεγαλύτερα εγκλήματα εις βάρος της ανθρωπότητας .

Δυστυχώς υπάρχει μια που έχει τον τίτλο .

Και η θεωρία κάποια στιγμή αν βρει την ευκαιρία θα γίνει πράξη Υπατία και ίσως να μη βάψει με μπογιά μόνο...


Υ.Γ.

Προς τον Χ.Α. ξέρεις τι θέλω να κάνεις ? αν δεν θες από εδώ , να βρεις τον a.v. προσωπικά χωρίς να το μάθει κανείς και να του ζητήσεις συγνώμη ήταν λάθος σου θα νιώσεις καλύτερα και σύ και ο Άγγελος και εγώ υποθέτοντας ότι θα το κάνεις .

Να θυμάσαι ότι κάποτε στο πρότεινε κάποιος άγνωστος που δεν ξέρει ούτε εσένα ούτε τον Άγγελο και δεν είχε να κερδίσει τίποτα από αυτό, μόνο εσύ έχεις να κερδίσεις στη συνείδηση σου πολλά , να το θυμάσαι αυτό ...


ΠΑΝΘΗΡΑΣ

http://blogs.warwick.ac.uk/images/rosalindhook/2005/06/04/panther.jpg

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

είπε η Κατερίνα Γώγου "Το μυαλό είναι ο στόχος. Το νου σου"
φαίνεται πως η κυρία από τέτοια το άφησε απροστάτευτο, και της το έκαψαν ολοκληρωτικά.

A.Μ.Γ. είπε... Best Blogger Tips

Πάνθηρα,ο εθνικοσοσιαλιστής κυρία Χ.Α. (κοινώς νεοναζί),στο τέλος σχολίου του έγραψε ότι απόψε έχει ντου...ντου,όπου και να έχει,κάποιος θα τις μαζέψει,το μόνο σίγουρο...

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

ΠΑΝΤΑ ΠΡΟΣΕΧΩ ΕΤΣΙ ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ...
ΤΟΥ AV ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟΥ ΔΕΙΞΩ ΟΤΙ ΤΡΟΠΟΙ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ...ΑΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟΝ ΠΛΗΓΩΣΩ ΘΑ ΤΟΝ ΕΒΑΖΑ ΣΕ ΕΞΟΔΑ...ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΘΑ ΕΒΑΦΑ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΤΟΙΧΟ...ΕΤΣΙ AV...ΛΕΦΤΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΑΛΑΣΕ ΓΙΑ ΣΠΡΕΙ ΜΟΝΟ.....Χ.Α.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

ΥΠΟΛΟΓΙΖΑ ΝΑ ΣΥΝΑΝΤΗΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Ο ΜΠΟΥΚΟΥΡΑΣ.....................Χ.Α.

A.Μ.Γ. είπε... Best Blogger Tips

τα ραντεβού σου κλείστα με το αφεντικό σου κυρία Χ.Α....άμα θέλεις να σε βγάζει για κατούρημα,να του κουνάς την ουρά...

A.Μ.Γ. είπε... Best Blogger Tips

και έβαψες την πόρτα του σπιτιού,κυρία Χ.Α.,άσε τις κουτοπονηριές σου...

ΠΑΝΘΗΡΑΣ είπε... Best Blogger Tips

X.A. σου είπα κάτι το οποίο δεν θα το ξεχάσεις ποτέ στη ζωή σου είτε με ακούσεις είτε όχι .

Η απόφαση είναι δική σου .


ΠΑΝΘΗΡΑΣ

http://blogs.warwick.ac.uk/images/rosalindhook/2005/06/04/panther.jpg

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

A.v. Επειδη αμα συντηθουμε ολοι μαζι, παιζει να εχουμε και τις δικες μας παρεα, πες μας τι εθνικοτητας ειναι η δικια σου, γιατι οι δικες μας εχουν κατι αλλεργιες...

Μ.Ι.Π.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

«Δεν ανεχόμαστε τον ρατσισμό κατά των Ελλήνων!

Απίστευτα πράγματα συμβαίνουν στο Ναύπλιο από τον Σύλλογο «Πύλη Πολιτισμού», καθώς η πρόκληση του να χορηγεί τρόφιμα σχεδόν αποκλειστικά σε Ρομά και αλλοδαπούς της περιοχής ξεπερνά κάθε όριο. Λόγω της εγγύτητας των γραφείων του Συλλόγου με τα γραφεία της Οργάνωσης Αργολίδας του Κινήματος διαπιστώσαμε και μόνοι μας ότι οι πολυάριθμες καταγγελίες που δεχθήκαμε από Ναυπλιώτες είχαν απόλυτη βάση. Την ίδια ώρα που η «Πύλη Πολιτισμού» γυρίζει την πλάτη σε συμπατριώτες μας που βρίσκονται σε ανάγκη, προσφέρει τρόφιμα σε εβδομαδιαία βάση σε Ρομά και αλλοδαπούς της ευρύτερης περιοχής. Στους Ρομά που λαμβάνουν από την Πολιτεία ότι είδους επίδομα υπάρχει, την στιγμή που εκατοντάδες χιλιάδες Ελληνόπουλα είναι άνεργα και με μηδενικούς πόρους. Στους Ρομά που έλαβαν επιχορηγήσεις για κατοικίες και που έχουν ρημάξει το βιός των κατοίκων της Αργολίδας. Στους Ρομά που ελέγχουν το εμπόριο ναρκωτικών, που σχετίζονται με όλα τα είδη εγκληματικότητας και τραμπουκίζουν καθημερινά.

Δεν ανεχόμαστε αυτή την κατάσταση και γι’ αυτό το λόγο συγκεντρωθήκαμε την Τετάρτη το απόγευμα κάτω από τα γραφεία μας, την ώρα που ο Σύλλογος είχε ανοίξει την «Πύλη Πολιτισμού» για τους αγαπημένους του Ρομά, θέλοντας να διαμαρτυρηθούμε γι’ αυτή την πρόκληση. Χαρακτηριστικά ήταν τα περιστατικά όπου μπροστά στα μάτια μας αρκετοί Έλληνες απευθύνθηκαν για τρόφιμα στον Σύλλογο και αποχώρησαν σαστισμένοι χωρίς ούτε μια τσάντα. Καμία έκπληξη δεν μας προκάλεσε ότι προς υπεράσπιση των Ρομά για μια ακόμη φορά έσπευσαν ο ΣΥΡΙΖΑ και η ΑΝΤΑΡΣΥΑ, διάφοροι κομμουνιστές και οι αναρχικοί της περιοχής. Άλλωστε δεν πάει πολύς καιρός από τότε που ο βουλευτής Αργολίδας του ΣΥΡΙΖΑ, Δ. Κοδέλας έτρεξε να συμπαρασταθεί στους Ρομά της Νέας Κίου που χρόνια τώρα κλέβουν ρεύμα στην «υγεία των κορόιδων».

Καταγγέλλουμε στους Ναυπλιώτες και Αργολιδείς συμπατριώτες μας την «Πύλη Πολιτισμού»- στην ουσία πρόκειται για μια παρέα αριστεριστών - για απροκάλυπτο ρατσισμό και διάκριση εις βάρος των Ελλήνων. Παραδίδουμε στη κρίση των Αργολιδέων τα κόμματα και το προσωπικό τους στην Αργολίδα, αυτούς που ενώ ποτέ δεν έσκυψαν πάνω από τον Έλληνα που νιώθει με πόνο τι σημαίνει «συμβίωση» με τους Ρομά, χαϊδεύουν και αβαντάρουν όσους ζουν παρασιτικά εις βάρος των συμπατριωτών μας .

Η Χρυσή Αυγή, όντας ένα γνήσιο Λαϊκό Κίνημα, έχει πραγματοποιήσει και πραγματοποιεί δεκάδες διανομές τροφίμων αυστηρά σε συμπατριώτες μας και αυτό θα κάνει σύντομα και στην περιοχή μας. Για εμάς απόλυτη προτεραιότητα έναντι όλων έχουν οι Έλληνες. Να γνωρίζουν όλοι ότι η κόκκινη χούντα των ανθελλήνων τελειώνει και στην Αργολίδα».

ΥΓ. Διαβάστε πως παρουσίασε το γεγονός η σημερινή "Ημερησία" του Μπόμπολα. "Οι Χρυσαυγίτες απαιτούσαν να σταματήσει η διανομή τροφίμων, γιατί τους ενοχλούσε το γεγονός ότι πιθανότατα θα δινόταν φαγητό και σε άστεγους". Το ξαναλέμε: Στην προσπάθειά τους να μας συκοφαντήσουν έχουν χάσει ΚΑΘΕ ΕΠΑΦΗ με την πραγματικότητα!
ΞΑΝΑ ΤΡΕΧΑ ΣΤΟ ΝΑΥΠΛΙΟ ΤΩΡΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΛΙΑ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΟΛΥΝΟΥΜΕ...ΚΟΤΕΣ ΧΩΡΙΣ ΤΟΥΣ ΜΠΑΤΣΟΥΣ...Χ.Α.

A.Μ.Γ. είπε... Best Blogger Tips

Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. '' Ο Αριστοτέλης"

2013-02-20 19:43

Από αναρτήσεις στο διαδίκτυο ενημερωθήκαμε ότι βουλευτής της Χρυσής Αυγής έκανε επερώτηση προς τον Υπουργό Παιδείας για το 1ο Δ.Σ. Ν. Φιλαδέλφειας και για πρόγραμμα που πρόκειται να υλοποιηθεί σε τμήματα του σχολείου με θέμα «Ως πρόσφυγας μπροστά στη μετανάστευση» και ζητά να ελεγχθεί το πρόγραμμα λόγω του τίτλου του(!!!) και να αποδοθούν τυχόν πειθαρχικές ευθύνες!!!

Οι βουλευτές της ΧΑ αποδεικνύουν ακόμα μια φορά ότι δεν έχουν ίχνος εθνικής ιστορικής μνήμης και αντιστρατεύονται με κάθε μέσο το λαό που υποτίθεται ότι εκπροσωπούν. Προσπαθούν μέσω της κρατικής εξουσίας που τάχα μου απεχθάνονται να απαγορέψουν στα παιδιά της ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ να μιλήσουν και να μάθουν για την ΠΡΟΣΦΥΓΙΑ! Την απάντηση δεν θα την πάρουν από τη Βουλή αλλά από τη γειτονιά της Ν. Φιλαδέλφειας και όλες τις τιμημένες προσφυγικές γειτονιές αυτής της χώρας!

Είναι φανερό ότι η Χ.Α. ενοχλείται εξαιρετικά με τις λέξεις πρόσφυγας και μετανάστευση!

Εμείς αντίθετα, δεν ξεχνάμε τους παππούδες μας που ήρθαν πρόσφυγες κυνηγημένοι από τα παράλια της Μ. Ασίας ούτε εκείνους που ως μετανάστες υποχρεώθηκαν σε φυγή για τις πέντε Ηπείρους και χιλιάδες απ’ αυτούς πέθαναν στα αμπάρια των πλοίων.

Καταγγέλλουμε με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο στην εκπαιδευτική κοινότητα, στους γονείς και τους μαθητές, σε όλους τους εργαζόμενους τις απαράδεκτες και φασιστικές παρεμβάσεις της Χρυσής Αυγής στο παιδαγωγικό και εκπαιδευτικό μας έργο. Δεν είναι η πρώτη φορά. Στηριγμένη στα απαράδεκτα περιθώρια που δημιουργεί το πειθαρχικό δίκαιο για εκβιασμούς και απειλές, επιδιώκει να επιβάλλει τη σιωπή μέσω του φόβου.

Δε θα μας φιμώσετε!

Δηλώνουμε απερίφραστα ότι δεν πρόκειται να φοβηθούμε ούτε να υποταχτούμε! Οι προσπάθειες της Χρυσής Αυγής να επιβάλλει ιδεολογική τρομοκρατία και λογοκρισία και να δηλητηριάσει κάθε πνεύμα δημοκρατίας και παιδαγωγικής ελευθερίας, θα πέσουν στο κενό.

Δηλώνουμε λοιπόν, σε κάθε κατεύθυνση ότι το διδακτικό και παιδαγωγικό έργο των εκπαιδευτικών δεν εξαρτάται από τη μισαλλοδοξία, τη βία του ρατσισμού και την ξενοφοβία που επιχειρούν να εγκαταστήσουν στον αξιακό κώδικα της ελληνικής κοινωνίας οι ναζιστικές οργανώσεις.

Υπερασπίζουμε το δικαίωμα του εκπαιδευτικού μέσα από το παιδαγωγικό του έργο να προωθεί τις αξίες της ελευθερίας της σκέψης, της ισότητας και της δικαιοσύνης.

Το Υπουργείο Παιδείας και η κυβέρνηση φέρουν ακέραια την ευθύνη γιατί με το καθεστώς κοινοβουλευτικού ολοκληρωτισμού που έχουν εγκαθιδρύσει, δίνουν χώρο και τροφή στο φασισμό.

Απαιτούμε:

Να υπάρξει σαφής, κατηγορηματική δήλωση από την πολιτική ηγεσία καταδίκης αυτών των παρεμβάσεων
Καλούμε τα εκπαιδευτικά σωματεία και τις εκπαιδευτικές ομοσπονδίες ΔΟΕ, ΟΛΜΕ, κάθε σωματείο και συλλογικότητα να βγάλει αντίστοιχα ψηφίσματα καταγγελίας για το γεγονός αυτό και να συμπαρασταθούν έμπρακτα στους συναδέλφους που βρίσκονται στο στόχαστρο!
Καλούμε τα σωματεία στη Ν. Φιλαδέλφεια, το δημοτικό συμβούλιο και κυρίως το Φιλαδελφειώτικο λαό να υψώσουν τείχος σε αυτές τις ενέργειες!
Καλούμε τις επιστημονικές ενώσεις των σχολικών συμβούλων να πάρουν σαφή θέση υπεράσπισης της παιδαγωγικής ελευθερίας!
Δηλώνουμε ότι δε θα γίνει ανεκτή καμία απολύτως απόπειρα ακύρωσης των αποφάσεων των συλλόγων διδασκόντων και δίωξης για το ζήτημα αυτό!

Άλλωστε δεν έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που το πνεύμα, η διανόηση και η τέχνη του ελληνικού λαού περνούσε από επιτροπές λογοκρισίας. Δηλώνουμε με κάθε μας δύναμη ότι όχι μόνο δεν ξεχνάμε αλλά τιμάμε καθημερινά τους αγώνες του λαού μας για δημοκρατία και ελευθερία λόγου και σκέψης.

Αρνούμαστε με κατηγορηματικά να παραδίδουμε για «έγκριση» στη Χρυσή Αυγή ή σε όποιον άλλον επίδοξο λογοκριτή το περιεχόμενο των δράσεων μας στα σχολεία.

Η μάχη μας για παιδαγωγική ελευθερία, δημοκρατία και ισότητα στα σχολεία είναι διαρκής.

ΠΟΙΟΙ ΚΡΥΒΟΝΤΑΝ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΠΑΤΣΟΥΣ,ΤΟ ΕΙΔΕΣ,ΚΟΤΑ ΛΥΡΑΤΗ...ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ,ΩΡΑΙΑ ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΚΑΝΑΤΕ (ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ ΣΑΣ)...ΚΑΝΕ ΜΑΣ ΝΑΖΑΚΙΑ

A.Μ.Γ. είπε... Best Blogger Tips

κυρία ΧΑ.,στα είπαν τα συντρόφια σου ή ήσουν κρυμμένη πίσω από κανέναν θάμνο ;;;..επειδή η παλιά πόλη,όντως έμεινε αμόλυντη...

A.Μ.Γ. είπε... Best Blogger Tips

Επεισόδια με την "Χρυσή Αυγή"στα γραφεία της "Πύλης Πολιτισμού" στο Ναύπλιο


Με ανάρτηση στο facebook μέλος της "Πύλης Πολιτισμού" ενημέρωσε τα μέλη του συλλόγου για επεισόδια στα γραφεία, σήμερα το βράδυ κατα την διάρκεια που βρισκόταν σε εξέλιξη η διανομή φαγητού σε απόρους. Η ανακοίνωση αναφέρει:
"Μετά λύπης μας σας ενημερώνουμε ότι αυτή τη στιγμή στα γραφεία του Συλλόγου μας στην Πρόνοια παρενοχλούμαστε έντονα από την "χρυσή αυγή"... ασκούν με τη βία έλεγχο και παρενοχλούν τη δράση του κοινωνικού μας παντοπωλείου!!!! εκεί έχουμε φτάσει!!

Η Πύλη Πολιτισμού Ναυπλίου δημιουργήθηκε με σκοπό να προάγει τον πολιτισμό μέσα από διάφορες δράσεις. Μέσα στα πλαίσια αυτού του πολιτισμού δεν δώσαμε συνέχεια σε παρενοχλήσεις που δεχθήκαμε την προηγούμενη εβδομάδα.

Σήμερα έγιναν ακόμη πιο προκλητικοί... ΓΙΑΤΙ??? ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΦΤΑΣΕΙ ΩΣ ΕΔΩ??? ελπίζουμε να καταφέρουμε να περιορίσουμε αυτούς τους λίγους και να μην αφήνουμε πια να επιβραβεύονται συμπεριφορές άκρατης βίας.

Είναι προφανές ότι γίνεται μια προσπάθεια να εμποδίσουν την προσπάθειά μας και να προσδώσουν πολιτικές διαστάσεις σε ένα σύλλογο που από την αρχή της δημιουργίας μας φωνάζουμε ότι είμαστε ένας σύλλογος πολιτών για τους πολίτες που, αν το κράτος έκανε αυτό που έπρεπε και λειτουργούσε σωστά δεν θα υπήρχε η ανάγκη των δικών μας δράσεων...

Προσπαθούμε να μείνουμε έξω από όλα αυτά με νύχια και με δόντια. Απλώς κάνοντας 5-10 μικρά πραγματάκια, όσα αντέχουμε, κυρίως για τα παιδιά... ακόμη και οι οικογένειες που έχουμε "υιοθετήσει" και προσφέρουμε τρόφιμα, επειδή και αυτά είναι λιγοστά πιά, είναι κυρίως οικογένειες με παιδιά!!! είναι ανήκουστο σε μια χώρα , το 2012, που θέλει να λέγεται πολιτισμένη να υπάρχουν τέτοια κρούσματα δικτατορικών και βίαιων συμπεριφορων... ΟΧΙ ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ!!! δεν είναι τόσο μακριά όσο νομίζουμε!!! είναι δίπλα μας!! "

κυρία Χ.Α.,δεν πιστεύω να έχει κανένα δικαστήριο ο πυρηνάρχης κοντινής πόλης,για επιθέσεις με μαχαίρι ;;;... από πού κι ως πού...μαζέψου με τις απειλές,γιατί θα αρχίσουν να βγαίνουν κι ονόματα...

ΠΑΝΘΗΡΑΣ είπε... Best Blogger Tips

Χ.Α. σου έδωσα μια ευκαιρία για να ελαφρύνεις τη συνείδηση σου όχι για τίποτα άλλο .

Τα παρακάτω δεν είναι λόγια δικά μου , είναι λόγια ατόμου που σας υποστηρίζει μέσα στο blog της "ΥΠΑΤΙΑΣ"

Επειδή λοιπόν υπάρχει ασυμβατότητα μεταξύ σας κάποιος από τους δυο σας δεν έχει καταλάβει τι πρεσβεύει ο πολιτικός χώρος που στηρίζει και νομίζω ότι εσύ είσαι αντιπροσωπευτικό παράδειγμα του χώρου .

Άρα η "ΥΠΑΤΙΑ" όπως της έχω ξαναπεί και οποιοσδήποτε άλλος σαν την "ΥΠΑΤΙΑ" ανέξοδα στηρίζει την εκκόλαψη του αυγού του φιδιού με σημαία το μεταναστευτικό καλό είναι να ψαχτεί λίγο...

Διάβασε τα προσεκτικά για σένα είναι από την "ΥΠΑΤΙΑ" .


"Δεν ευθυνεται το κομμα για την νοοτροπια και την τρελα που κουβαλαει ο καθενας!"

"Ολοι οι νοημονες ανθρωποι διαφωνουν με κατι τετοιο"

"Δεν ειναι ανανδρο να διαδηλωνεις για τα δικαιωματα σου, σπαζοντας την περιουσία του αλλου?"



ΠΑΝΘΗΡΑΣ

http://blogs.warwick.ac.uk/images/rosalindhook/2005/06/04/panther.jpg

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

A.v. Σου κανω μια ερωτηση ξανα και ξανα εδω και δυο μερες. Τη μια την κοβετε, την αλλη δεν απαντας, την αλλη την ξανακοβετε.

Γιατι δεν απαντας; Μηπως ντρεπεσαι;

Μ.Ι.Π.

Μ.Ι.Π. είπε... Best Blogger Tips

Η ερώτησή μου ήταν (όπως πάντα) κόσμια, άρα κόπηκε επειδή είναι ζόρικια. Η δικιά σου απάντηση γιατί να κόπηκε άραγε; Μήπως έβριζες πάλι;

Για να σου λύσω την απορία, Μέλος της Χ.Α. μπορει να νταλαβερίζεται με Αλλοδαπή, ακόμα και να την παντρευτεί, εφόσον αυτή α) έχει νόμιμα την Ελληνική Υπηκοότητα, β) είναι του ιδίου Χρώματος (δηλ. Λευκή) και γ) είναι ή γίνει μέλος της Χ.Α., δηλαδή ασπάζεται την ιδεολογία μας υπερ της Ελλάδας.

Αφού σε κατατοπήσαμε για τις δικιές μας περιπτώσεις, πες μας τώρα για την δικιά σου περίπτωση. Εκτός και αν ντρέπεσαι...

Μ.Ι.Π.

A.Μ.Γ. είπε... Best Blogger Tips

ιδιώτη Μ.Ι.Π, η παλάμη του ιδιώτη δεν έχει εθνικότητα ,ούτε ιδεολογία...εδώ δεν ντρέπεσαι εσύ που είσαι χουντολάτρης,εγώ να ντραπώ ;;;

Μ.Ι.Π. είπε... Best Blogger Tips

Δηλαδή A.V. - τώρα που σου φυγαν οι ντροπές - ισχύει ότι έχεις παντρευτεί Αλλοδαπή;

A.Μ.Γ. είπε... Best Blogger Tips

ιδιώτη Μ.Ι.Π.,άμα χρειαστώ κουμπάρα θα ειδοποιήσω...

Μ.Ι.Π. είπε... Best Blogger Tips

A.V., εντάξει γελάσαμε... Γιατί ντρέπεσαι να πεις ότι η γυναίκα σου είναι Αλλοδαπή;

A.Μ.Γ. είπε... Best Blogger Tips

ιδιώτη Μ.Ι.Π.,άλλος είναι ο ρατσιστής εδώ μέσα και θα έπρεπε να ντρέπεται...έτσι δεν είναι χουντολάτρη ;;;...κοίτα που ξεψάρωσε και ο τζουτζές κι άρχισε τις μαγκιές...ρε ,τι πλάκα έχουμε εδώ μέσα με τον κάθε πικραμένο...

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

ΑV,ο Μ.Ι.Π. σε ρωτησε γιατι ντρεπεσαι να πεις οτι εχεις παντρευτει αλλοδαπη - Θα απαντησεις ή θα λες τα δικά σου..πικραμένε ?
(ελπιζω να μην διαγραφει παλι το σχολιο μου)

A.Μ.Γ. είπε... Best Blogger Tips

να μαζευτείτε και οι τρεις σας (κυρία ΧΑ,να δεις και πόσο φλώρος είμαι,ιδιώτη Μ.Ι.Π.,να σου λυθεί η απορία και Vagelis,άμα τελειώσουν τα ουσικάκια),να κεράσω μια φασολαδίτσα,να εκτονωθείτε,να ηρεμήσετε,λέω γω ;;;...ποιός είναι ο πικραμένος,φαίνεται...κοτζάμ πληκτρολόγιο έχει να κρυφτεί από πίσω...

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Α.V. εισαι αντρας οπως λες,και...ντρέπεσαι να υποστηριξεις τον "ανθρωπο σου" ???
Μεγάλε,αυτο και μονο,δειχνει το ποσο ΠΟΛΥ αποτυχημενος εισαι !!!
(παρακαλω να δημοσιευθει το σχολιο μου).


A.Μ.Γ. είπε... Best Blogger Tips

μεγάλη η πίκρα,ανόητε ανώνυμε...πολύ μεγάλη...και η αποτυχία τρέχει από τα μπατζάκια...γράψε κι άλλα...απλά το κράξιμο θα πέσει μετά,γιατί έχουμε και δουλειές να κάνουμε,δεν θα σχολούμαστε με τον κάθε κουτό όλη μέρα,να του δίνουμε κι αξία εδώ μέσα...

ΠΑΝΘΗΡΑΣ είπε... Best Blogger Tips

"ΥΠΑΤΙΑ" σε έχασα που είσαι ?

Συστηματικά άρχισε να δολοφονεί μαύρους πολιτικούς και πολιτικούς ηγέτες. Σκότωσε χιλιάδες ανθρώπους και κατόρθωσε να τρομοκρατήσει τους υπόλοιπους. Μάταια προσπαθούσαν οι μαύροι πολίτες να αμυνθούν, μιας και ήταν λιγότεροι και άοπλοι. Αφού ο κύριος στόχος της Κλαν ήταν οι πολιτικοί και κοινωνικοί ηγέτες της κοινότητας των μαύρων αμερικανών, οι άνθρωποι αυτοί σκοτώνονταν για τον παραμικρό λόγο. Άντρες, γυναίκες, παιδιά, ηλικιωμένοι, όλοι γίνονταν θύματά των μελών της Κου Κλουξ Κλαν.

Στο διάστημα μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 1870 η οργάνωση εστίαζε την οργή της εναντίον των ριζοσπαστών Ρεπουμπλικάνων (και μαύρων και λευκών) και απαιτούσε μέσα από τη βία και τις δολοφονίες, την αποκατάσταση της λευκής «υπεροχής».





http://tvxs.gr/news/%CF%84%CE%B1%CE%BE%CE%AF%CE%B4%CE%B9%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%87%CF%81%CF%8C%CE%BD%CE%BF/%CE%BA%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CE%BB%CE%BF%CF%85%CE%BE-%CE%BA%CE%BB%CE%B1%CE%BD-%CE%B1%CE%B3%CF%81%CE%B9%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%BF-1865-%CF%89%CF%82-%CF%83%CE%AE%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%B1


ΠΑΝΘΗΡΑΣ

http://blogs.warwick.ac.uk/images/rosalindhook/2005/06/04/panther.jpg

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

AV- RE SY ISE KAI TSIGOUNIS? THA MAS KANIS TO TRAPEZI ME FASOLADA RE ARXODA? EXIS OLA TA KAKA ISE KAI FRAGOFONIAS !! ASTO, PAO NA PIO OUSKY...VAGELIS.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

A.v. Κοιτα δεν με ενδιαφερουν τα προσωπικα σου, αλλα το συγκριμενο που σε ρωταω δεν ειναι αυστηρα προσωπικο (ως γνωστο οι γαμοι δημοσιευονται και στις εφημεριδες).

Για να σε διευκολυνω, και για να σπασει ο παγος, οριστε εγω ανετα σου λεω οτι ειμαι παντρεμενος με Ελληνιδα.

Πες μας λοιπον: Εισαι παντρεμενος με Αλλοδαπη;

Μ.Ι.Π.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

ΑΝΤΕ ΥΠΑΤΙΑ ΣΕ ΚΑΛΕΙ Ο ΠΑΝΘΗΡΑΣ ΣΤΟ 1870 ΕΣΥ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΣΤΟ 2013 ΓΥΡΝΑ ΠΙΣΩ................Χ.Α.

A.Μ.Γ. είπε... Best Blogger Tips

M.Ι.Π.επειδή το παίζεις ευγενικός ,σε πληροφορώ (αν και δεν οφείλω) ότι δεν είμαι παντρεμένος...σου αρκεί αυτό ή θέλεις και παραπέρα πληροφορίες ;;;

ΠΑΝΘΗΡΑΣ είπε... Best Blogger Tips

"Μετά την εκλογή του προέδρου Ομπάμα το 2008 η οργάνωση προσέλκυσε περισσότερα μέλη. «Η οικονομική κρίση μαζί με τα υψηλά ποσοστά μετανάστευσης, η πλειοψηφία των λευκών που θα γίνει μειονότητα και ένας μαύρος άνδρας στο Λευκό οίκο θα χειροτερέψουν την κατάσταση», δήλωνε τότε ο Mark Potok, διευθυντής του intelligent Project στην εφημερίδα Independent."

http://www.bloko.gr/kosmos/koy-kloyks-klan-ta-genethlia-toy-misoys.html


ΠΑΝΘΗΡΑΣ

http://blogs.warwick.ac.uk/images/rosalindhook/2005/06/04/panther.jpg

A.Μ.Γ. είπε... Best Blogger Tips

Πάνθηρα,χαλάς το σάλιο σου εδώ μέσα και τους δίνεις κι αξία...για 1 νεοναζί κάθεσαι και γράφεις τόσα πολλά ;;; ... ας εξηγήσουν το 14/88 που υπογράφουν τί σημαίνει...λες και δεν τους ξέρουμε,τώρα θα τους μάθουμε...νομίζουν ότι θα αιματοκυλίσουν τον κόσμο πάλι,αλλάδεν είναι μακριά η ώρα που θα τους πάρει χαμπάρι κι ο κόσμος που τους ψήφισε...και θα πέσει πολύ γέλιο τότε...

ΠΑΝΘΗΡΑΣ είπε... Best Blogger Tips

Μέχρι να τους τραβήξει το αφτί ο βουλευτής τους Άγγελε ...και ίσως λίγο ακόμα ...


ΠΑΝΘΗΡΑΣ

http://blogs.warwick.ac.uk/images/rosalindhook/2005/06/04/panther.jpg

ΠΑΝΘΗΡΑΣ είπε... Best Blogger Tips

Άγγελε να σου εξηγήσω και κάτι , γράφω για να αναγκάζονται να γράφουν, όσο πιο πολλά γράφουν τόσο πιο καλά ...


ΠΑΝΘΗΡΑΣ

http://blogs.warwick.ac.uk/images/rosalindhook/2005/06/04/panther.jpg

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

AV- MILAS ME XA KLP , KAI KSERIS POU ANIKOUN POLITIKA OPOS KAI ME EMENA. LIPON IRTHE I ORA NA MAS PIS KE ESI ME PIO KOMA ISE. AV, POTE DEN IPES OTI ISE SYRIZA, ASFALIS PLIROFORIES MOU APO DIKOUS SOU LENE OTI STIRIKSES STIS EKLOGES EPAM, PROSOPIKI MOU EKTIMISI METADIDISES STO -DEN PLIRONO-,TELEFTEOS DILOSES GAVROS KAI XRYSAVGITIS. AV, POLA KOMATA,SINISTOSES,KOINONIKA METOPA KLP,SFAZODE NA SE EXOUN STIS TAKSIS TOUS..AV,IRTHE I ORA NA PARIS TIS APOFASIS SOU,NA TELIONI TO MISTIRIO POU SE PERIVALI, NA TELIOSI I AGONIA XILIADON ANTHROPON STO LOUTRAKI,STA PERADA TIS ELADOS KAI OXI MONO.. OI ARXEOI ELLINES ELEGAN OTI OPIOS THEN PERNI THESI STA POLITIKA KOMATA INE VLAKAS. KAI ESI DEN ISE AGELE, ETSI DEN INE? -PARAKALO MI KOPSETE TO SXOLIO, DEN VRIZO EGO.- VAGELIS.

A.Μ.Γ. είπε... Best Blogger Tips

VAGELISτα μπινελίκια σου πρωί πρωί τα άκουσες σε άλλο σχόλιο,στο οποίο απείλησες κιόλας...λοιπόν,για να τελειώνουμε ,φασιστάκο,(εσύ δήλωσες οπαδός του συγκεκριμένου κόμματος,το οποίο δηλώνει θαυμαστής του φασισμού του κινήματος της 4ης Αυγούστου του Μεταξά,άρα ο όρος ισχύει και θα έπρεπε να τον ασπάζεσαι) ότι κανένα κόμμα,συνιστώσα δεν σφάζεται για την ομολογία μου,κανείς δεν ενδιαφέρεται για την πολιτική μου θέση...εσύ και 2 φασίστες ακόμα,νομίζετε ότι θα κάνετε το LB παράρτημα,αλλά,δυστυχώςδεν ας βγαίνει και ζορίζεστε...επειδή δήλωσες δεξιός,όταν πρωτοεμφανίστηκες,καλώ τους αναγνώστες του LB,που θεωρούν τους εαυτούς τους δεξιούς (και είναι πολλοί,πίστεψε με),να δηλώσουν αν τους τιμά ένας φασίστας να λέει ότι είναι δεξιός...και σταμάτα να παρακαλάς,εφ'όσον σε βρίζω,η απάντηση σου περνάει συνήθως...οι ευγένειες σε μαράνανε,ανώνυμε ουισκοπότη...

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

ηθελα να γραψω κατι, αλλα δεν θα καταφερνα να κατεβασω κι αλλο το επιπεδο, οποτε πασο...



H N@XTER;IDA

mi.fi είπε... Best Blogger Tips

Παίρνω την πάσα από την ν@χτερίδα και προειδοποιώ φιλικά Vaggelis,M.I.Π.,Χ.Α. και βέβαια τον α-βού.Αν συνεχίσετε και σήμερα να θεωρείτε τα σχόλια στο lb σαν προσωπικό σας τηλεφωνητή τότε δυστυχώς θα αναγκαστούμε να πάρουμε μέτρα μέχρι και μόνιμο αποκλεισμό.Σεβαστείτε τα πάρα πολλά παράπονα που δέχτηκε το blog από ουδέτερους παρατηρητές για την κατάσταση που έχετε φέρει εδώ μέσα και θα ήθελα να σας παρακαλέσω να συμμορφωθείτε.Ευχαριστώ

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Kαλημέρα..ωραία μερα ε? Δεν χάθηκα Πανθηρα, εχουμε και αλλες υποχρεωσεις :-)
Kάθε κόμμα έχει καποιο προγραμμα, προγραμμα που αφορα το εκπαιδευτικο, το μεταναστευτικο, το οικονομικο κλπ κλπ. Κοιτας τι σε καλύπτει και αποφασίζεις.
Πάμε παλι απο την αρχη λοιπον... το μεταναστευτικό ειναι ΠΡΟΒΛΗΜΑ και δεν ειναι ΄τυρακι΄ Υπαρκτο και μεγάλο προβλημα. Σε αυτο το μεγάλο και υπαρκτο προβήμα λοιπον, εγω απο ολα τα κομματα υποστηριζω χρυση αυγη..που σημαίνει οτι υποστηρίζω άμεση απελαση των λαθρομεταναστων και ΟΧΙ ξυλοδαρμους- βρισιμο κλπ. Απο τις επιλογες του στυλ 1) τους αφηνουμε ολους να βολοδερνουν κατα βουληση 2) τους κάνουμε όλους ελληνες και παλι τους αφηνουμε και βολοδερνουν 3) τους απελαυνουμε (τους λαθρομεταναστες τονιζω) διαλεγω συνειδητά το 3 και χωρίς να σημαινει οτι ασπαζομαι τον ναζισμο και τον χιτλερ.
Απορώ γιατι τοσο ΄κολλημα΄ να υπενθυμιζετε στον κοσμο τον χιτλερ και δεν υπενθυμιζετε στον κοσμο το Σταλιν που ακομα και τα παιδια του κρυφτηκαν για να μην βλαψει τις οικογενειες τους. Γιατι δεν τους θυμιζετε τους Βουλγαρους- άδερφους' με τα εγκληματα στην μακεδονια?
Αυτό που κάνετε Πανθηρα δεν ειναι ' νουθέτηση΄ ειναι προπαγανδα κατα της χρυσης αυγης και επομένως οχι κάτι αξιολογο. Για μενα Σταλιν- χιτλερ ειναι τα ιδια σκ@τα. Ναζισμος- κομμουνισμος παλι τα ιδια.
Υπάρχει καποιος μαγκας που βλεπει με συμπαθεια τον κομμουνισμό, να παραδεχτει οτι τα 2 άκρα ειναι το ιδιο και χειροτερα?? Ο ναζισμός πέρασε, ο κομμουνισμος τρώει ακόμα λαους η΄μηπως δεν εχει πεσει στην αντιληψη σας?
Υπατία

ΠΑΝΘΗΡΑΣ είπε... Best Blogger Tips

Από αυτά που έχω γράψει καλή μου Υπατία το τονίζω ! από αυτά που έχω γράψει θεωρείς ότι είμαι κομουνιστής ?

Αν το νομίζεις κάνεις λάθος ξαναδιάβασε τα ...

Θα το ξαναπώ για πολλοστή φορά καταδικάζω την επιθετική βία από όπου και να προέρχεται , μόνο τη βία του αμυνόμενου δικαιολογώ .

Το μεταναστευτικό είναι το τυράκι για να τσιμπάει ο κόσμος που δεν ξέρει τι κρύβει ο εθνικοσοσιαλισμός ...

Πάντα σε περιόδους οικονομικής κρίσης ιστορικά αν το δεις ο εθνικοσοσιαλισμός έφτιαχνε εξιλαστήρια θύματα ώστε να διοχετεύει την οργή του κόσμου για την άσχημη κατάσταση εκεί που θέλει , να βρίσκει εξιλαστήρια θύματα και από πίσω να θρέφεται το αυγό του φιδιού .

Τούτοι δεν το σκέφτηκαν απλά το διάβασαν και το κάνουν , διάβασε το και συ σε παρακαλώ και θα δεις ότι έχω δίκιο .

Είναι καθαρή προπαγάνδα και χειραγώγηση της μάζας .

Είναι αυτό που λέμε "στην αναμπουμπούλα ο λύκος χαίρεται"

Υπατία , αν καταφέρω να σε προβληματίσω θα έχω καταφέρει κάτι , με σένα αυτός είναι ο στόχος μου ...μη πετάς ότι σου λέω .

ΠΑΝΘΗΡΑΣ

http://blogs.warwick.ac.uk/images/rosalindhook/2005/06/04/panther.jpg


A.Μ.Γ. είπε... Best Blogger Tips

Μifi,δέχομαι πολύ ευχαρίστως την πάσα και την επιστρέφω αναρωτώμενος ποιός ο σκοπός να εγκρίνονται σχόλια ανώνυμων,που αναφέρονται στο όνομα μου..κόψτα και θα δεις αν σταματάω επιτόπου κι εγώ να τους απαντάω...αν δεν το κάνω,σου δίνω το δικαίωμα να με κράξεις δημόσια...επίσης,ποτέ δεν θυμάμαι στο LB,να εγκρίναμε αναρτήσεις χωρίς πηγή,εν είδει σχολίου,όπως ακολουθείται πάγια τακτική από συγκεκριμένο άτομο...επιστρέφω την πάσα φιλικά...το LB είναι αυτοί που το πονάνε για να λειτουργεί,αυτοί που το σέβονται σαν αναγνώστες και αυτοί που το στηρίζουν,χωρίς συμφέροντα...

ΠΑΝΘΗΡΑΣ είπε... Best Blogger Tips

Μιχάλη χτυπιέται και προσβάλλεται μέχρι και σε προσωπικά δεδομένα ένας επώνυμος από ανώνυμους μέσω του blog .

Δεν είναι αστείο ...

Εγώ προσωπικά δεν θα τους βάλω στην ίδια θέση , ο επώνυμος (τον αντιμετωπίζω σαν αμυνόμενο και για αυτό έχω επέμβει ) έχει ηθική βλάβη , έχει δεχθεί άνανδρη εξωτερική επίθεση με σκοπό την τρομοκράτηση του , έχει προσβληθεί η προσωπικότητα του και συγγενών του , έχει στοχοποιηθεί.

Δεν είναι καθόλου αστείο ...

Και δεν αντιμετωπίζω και τις δυο πλευρές το ίδιο .

"Διαχειριστείτε το blog σας με σύνεση και κρίση..."


ΠΑΝΘΗΡΑΣ

http://blogs.warwick.ac.uk/images/rosalindhook/2005/06/04/panther.jpg


A.Μ.Γ. είπε... Best Blogger Tips

Ν@ΧΤΕR;IDA,θα ήθελα να ακούσω την άποψη σου...ξέρεις ότι είναι πάντα σεβαστή,ακόμα κι αν διαφωνήσουμε...

mi.fi είπε... Best Blogger Tips

Πάνθηρα,να είσαι σίγουρος ότι η ΄΄προειδοποίηση΄΄ από πλευράς μου είναι δίκαιη και οι αποδέκτες καλό είναι να κάνουν την αυτοκριτική τους αν θέλουν να ξαναδούν το σχόλιό τους δημοσιευμένο.Για να φτάσει αυτή η ανάρτηση σε αυτά τα χάλια πίστεψέ με ότι δεν φταίει μόνο η μία πλευρά..

A.Μ.Γ. είπε... Best Blogger Tips

MiFi,μην αγχώνεσαι,δεν δήλωσα άμοιρος ευθυνών...το δίκαιο σου ανέφερα ποιό είναι...δικό σου το καρπούζι,δικό σου και το μαχαίρι...εσύ επιλέγεις τί θέλεις να κυκλοφορεί εδώ μέσα και τί επίπεδο θα υπάρχει...στο δηλώσα επίσημα άλλωστε : το να περνούν ανώνυμα σχόλια αναφερόμενα στο όνομα μου,με ειρωνίες ή ύβρεις,το μόνο που θα έχουν απάντηση από μένα,θα είναι ακριβώς το ίδιο...αν σταματήσουν,θα σταματήσω...δικαιούμαι να μιλάω,γιατί πιστεύω ότι έχω προσφέρει στο LB περισσότερα από κάποιους...ούτε προστασία χρειάζομαι (αν και ευχαριστώ τον Πάνθηρα...το να μιλάει,ξέρεις πάρα πολύ καλά ότι λειτουργεί πάντα υπέρ του LB),ούτε προνόμια ζητάω...ας καταλάβουν μερικοί εδώ μέσα,ότι δεν είναι κομματικό γραφείο κανενός...φιλικά τα λέω και πράξε όπως θέλεις ...

mi.fi είπε... Best Blogger Tips

To έχω ξαναπεί,εδώ στο Lb λόγο έχουν ΟΛΟΙ φτάνει να υπάρχει και το ανάλογο επίπεδο.

A.Μ.Γ. είπε... Best Blogger Tips

ακριβώς...

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

MI FI- O EPONIMOS YVRISTIS EXI TO ANALOGO EPIPEDO?? KATA TON AKATANOMASTO , PRAKTORAS KAI SINERGATIS TON GERMANON NAZI, KOUTOS, VLAKAS,XAZOS,OMOFILOFILIKA IPONOOUMENA,SEKSOUALIKA IPONOOUMENA SE GINEKES,KLP, NA TON XARESE MI-FI.NA TON STIRIZIS NYXTERIDA.EMIS OI ANONIMOI NYXTERIDA SEVOMENOI TO BLOG DEN VRISAME POTE.AN THELIS EKANA KAI LIGO XIOUMOR GIA NA APOFORTISTI I KATASTASI KAPIES FORES..O EPONIMOS GIATI VRIZI??? VAGELIS -KOPSE-KOPSE-

mi.fi είπε... Best Blogger Tips

Ξεκολλάτε ρε παίδες,έχετε καταλάβει ότι είναι πολύ πιο πολλά αυτά που μας ενώνουν απ'αυτά που μας χωρίζουν;Άντε πουλάκια μου,ας κάνουμε μία νέα αρχή δίνοντας αμοιβαίες εξηγήσεις και από τις δυο πλευρές για να συνεχίσουμε την όμορφη και ηλιόλουστη μέρα μας.

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Καλα εγώ τώρα πίνω μια φραπεδιά στην παραλία, άλλο πράμα...

Λοιπόν εντάξει, αλλά από εδώ και πέρα, όσο ο a.v. θα με αποκαλεί Ιδιώτη, εγώ θα τον αποκαλώ ...Καράβι (ξέρει αυτός...)

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Αγαπητε Πανθηρα μαλλον δεν κατάλαβες αυτα που σου εγραψα εγω :-) Eχω απολυτη εμπιστοσυνη στο 9,5% των ελληνων που ψηφισε την χρυση αυγη. Τους ψηφισαν για συγκεκριμμενους λογους...δεν ξέρουν τι ειναι εθνικοσοσιαλισμός γιατί δεν τους νοιαζει κιολας. Οπως δεν τους νοιαζει αν ο αλλος ειναι μασσονος και αν ο αλλος ειναι αθεος και εθνομηδενιστης! Δεν εχουμε παιδεια και ως εκ τουτου δεν εχουμε και πολιτική συνειδηση. Σιγά, μην ειναι καλυτερος αυτος που ψηφισε πασοκ (λεω τωρα ενα τυχαιο κομμα)απο αυτον που ψηφισε χα ή ο κομμουνιστης καλυτερος και απο τους δυο.
Να σου πω και κατι αλλο, ασχετα απο την πολιτική ιδεολογία αν βάλεις να συγκρινεις τους πολιτικούς απο αποψη παιδειας ο μιχαλολιάκος ειναι πολυ μπροστα. Καταρχήν μιλάει σωστά ελληνικά ο ανθρωπος :p Ο ελληνικός λαός ειχε επιλογες στις εκλογες! Ακομα και οι ψηφοφοροι της χρυσης αυγής...αν το σκεφτεις δεν φτανει που ψηφισαν χρυση αυγή ψηφισαν και τους πιο τραμπουκους που μπορουσαν. Οχι γιατι ειναι χαζοι, οχι γιατι ειναι φασιστες..αλλα για να δουν λιγο ΄ξυλο΄ στην Βουλη. Απο εκει και περα τα λόγια ειναι περιττα νομιζω
Μi- fi να κάνω μια προταση? Τον λόγο σωστά πρέπει να τον εχουν όλοι...μήπως να περιόρισετε τις πολιτικές αναρτήσεις? Οι αντρες του blog μας βγηκαν θερμοκέφαλοι. Εγω πάντως αντιμετωπίζω με χιουμορ τoυς διαφορους χαρακτηρισμους που μου αποδιδουν. Το ΄αμοιβαδα΄ του av με ειχε ξετρελάνει πραγματικά :p Πολυ πετυχημενο ομολογώ! Και το ΄κυρία αποτέτοια΄ που λέει ένας αλλος με παραπέμπει σε κωμωδια..δεν μπορω να νευριάσω πραγματικά
Υπατία

ΠΑΝΘΗΡΑΣ είπε... Best Blogger Tips

"δεν ξέρουν τι ειναι εθνικοσοσιαλισμός γιατί δεν τους νοιαζει κιολας"

"Δεν εχουμε παιδεια και ως εκ τουτου δεν εχουμε και πολιτική συνειδηση."

"αν το σκεφτεις δεν φτανει που ψηφισαν χρυση αυγή ψηφισαν και τους πιο τραμπουκους που μπορουσαν"



Αν καταφέρω να σε προβληματίσω εσένα και όποιον άλλο έχω πετύχει κάτι ...

Μη πετάς ότι σου λέω...


ΠΑΝΘΗΡΑΣ

http://blogs.warwick.ac.uk/images/rosalindhook/2005/06/04/panther.jpg



Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Μάθημα "Πολιτειακής Παιδείας".

Αλλαγή: Πώς κοιμάσαι σκατατζής και ξυπνάς εκατομμυριούχος

Συνταγματικό Τόξο: Μίζα Απάτη Λαμογιά

Σοσιαλισμός: Φτώχεια Πείνα Δυστυχία

Ψωμί-Παιδεία-Ελευθερία: Άντε να κουρεύεστε

Δημοκρατία: Το μεγάλο φαγοπότι

Ρατσισμός: Σφάξε και εσύ έναν Έλληνα. Μπορείς!

Πατρίδα: Ωχ ρε αδερφέ:

Θρησκεία: Αι σιχτίρ

Οικογένεια: Κύτταρο ολοκληρωτισμού

Θεσμοί: Κάνετε ότι θέλετε αρκεί να με ψηφίζεται

Ελευθερία του λόγου: Μόνο ο δικός μου μετράει

Φυσικά και ορισμένες ομιλίες από καταξιωμένους στην συνείδηση των Ελλήνων και εγνωσμένων δημοκρατικών ενστίκτων συμπολίτες μας που θα μπορούσαν να αναπτύξουν τα αγαπημένα τους θέματα

Yorgo : Λεφτά Υπάρχουν καθώς και τα αγαπημένο του πως δίνεις μερικά στρέμματα για να κοιμάσαι ήσυχος

Πάγκαλος: Μαζί τα φάγαμε

Τζοχατζόπουλος: Πως πουλάτε σοσιαλισμό και τα χοντροκονομάτε

Σημίτης: Πρώτα η Ελλάδα και να ευχαριστείτε του Αμερικάνους

Τσίπρας: Yes Sir..I got it... καθώς και “Πως η Madison Avenue σε παίρνει απο μηδενικό και σε κάνει μονάδα”

Βουλγαράκης: Το νόμιμο είναι και ηθικό. Όταν φροντίζεται το μέλλον των παιδιών σας

Δραγώνα: Μας έκαναν Έλληνες ενώ δειν ήμασταν

Ρεπούση: Πως η γενοκτονία γίνεται συνωστισμός

Αλαβάνος: Βία ως έκφραση δημοκρατίας. Θα απαγγείλει και Σολωμό

Παπαδάτος Αναγνωστόπουλος: Συγκεκριμένα ποσά βίας

Τώρα γιατί η "Πολιτειακή Παιδεία" θυμίζει την 'Πολιτική Αγωγή" της χούντας....Μα αυτό είναι άλλη ιστορία...Χ.Α.


Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αφήστε το σχόλιό σας...

Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το loutrakiblog.gr δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια.

 
Powered by Blogger